تاریخ انتشار: شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

به لطف فناوری‌های مدرن امروزی، نه‌تنها گرفتن عکس به یک امر عادی روزمره تبدیل شده است، بلکه انواع دوربین‌ها برای مطابقت با هنر هر عکاس مشتاق و علاقه‌مند به عکاسی در حال توسعه هستند. در حال حاضر عکاسی برای بسیاری از افراد به یک سرگرمی تبدیل شده است؛ اما در سال‌های اخیر و با افزایش

به لطف فناوری‌های مدرن امروزی، نه‌تنها گرفتن عکس به یک امر عادی روزمره تبدیل شده است، بلکه انواع دوربین‌ها برای مطابقت با هنر هر عکاس مشتاق و علاقه‌مند به عکاسی در حال توسعه هستند. در حال حاضر عکاسی برای بسیاری از افراد به یک سرگرمی تبدیل شده است؛ اما در سال‌های اخیر و با افزایش قیمت‌ها بسیاری از مردم توانایی خرید آن را ندارند. به همین دلیل، خرید قسطی دوربین عکاسی، با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است و بسیاری از علاقه‌مندان به‌صورت قسطی اقدام به تهیه دوربین می‌کنند. با این حال، افراد زیادی هستند که اطلاعات زیادی راجع به دوربین‌ها ندارند؛ لذا بهتر است پیش از آنکه مبلغ زیادی برای آنها هزینه کنید، اطلاعات جامعی درباره انواع دوربین به‌دست بیاورید.

خرید انواع دوربین عکاسی قسطی

امروزه انواع دوربین عکاسی با امکانات مختلف در بازار وجود دارند و در صورتی‌که تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید، ممکن است نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اکثر مردم فقط به‌دنبال بهترین قیمتی هستند که می‌توانند پیدا کنند، اما مزایا و معایب انواع مختلف دوربین‌های عکاسی نیز مهم هستند. بسته به اینکه به‌دنبال چه نوع دوربینی هستید، باید هنگام خرید قسطی دوربین ویژگی‌های خاصی را مدنظر داشته باشید. برخی از رایج‌ترین انواع دوربین‌ها عبارتند از:

  1. دوربین‌های DSLR
  2. دوربین‌های بدون آینه (Mirror Less)
  3. دوربین‌های هدفمند (Point and shot)
  4. دوربین‌های بریج (Bridge)
  5. دوربین‌های با فرمت مدیوم (Medium Format)
  6. دوربین‌های فیلم‌خور
  7. دوربین‌های عکاسی فوری (Polaroid)
  8. دوربین‌های اکشن (GoPro)
  9. دوربین‌های 360 درجه
  10. دوربین‌های Rugged

نکاتی که باید هنگام خرید دوربین‌های عکاسی بدانید

دوربین

اگر تصمیم به خرید قسطی دوربین عکاسی گرفته‎اید، احتمالاً با تنوع بسیار زیادی مواجه شده‌اید. امروزه تعداد زیادی دوربین مختلف وجود دارند که می‌توانند با هر نیاز و بودجه‌ای مطابقت داشته باشند. از دوربین‌های کامپکت با کاربری آسان که می‌توانید آن‌ها را در کیف خود بیندازید و در هر جایی که می‌روید حمل کنید، تا دوربین‌های DSLR حرفه‌ای فانتزی و حجیم که می‌توانند کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان بیاورند.

برای سهولت در خرید دوربین عکاسی قسطی بهتر است در مورد مزایا و معایب هر کدام اطلاعاتی کسب کنید و بدون توجه به اینکه در دنیای عکاسی مبتدی یا حرفه‌ای هستید، می‌توانید دریابید که کدامیک به بهترین وجه با نیاز‌های شما مطابقت دارد. ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید قسطی دوربین عکاسی به آن‌ها توجه کنید:

  • رزولوشن و کیفیت تصویر
  • اندازه سنسور
  • نوع لنز
  • عملکرد فوکوس
  • طراحی بدنه
  • تنظیمات دستی
  • فریم‌ریت
  • ضبط ویدئو
  • قابلیت عکاسی پاناروما
  • ظرفیت باتری

بهترین فروشگاه برای خرید قسطی دوربین عکاسی کدام است؟

دوربین‌های عکاسی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند و بسیاری از کاربران برای عکاسی از دوربین‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند که قیمت به مراتب بیشتری از دوربین‌های استاندارد معمولی است. فروشگاه بای قسط توانسته یک بستر قابل اعتماد در زمینه فروش اقساطی انواع کالاهای دیجیتال ایجاد کند.

تمرکز بر ارتقاء سطح کیفی فروش و افزایش رضایت مشتریان از مهمترین اولویت‌های این فروشگاه به حساب می‌آیند. می‌توانید انواع مختلف دوربین عکاسی با برند‌ها و قیمت‌های متنوع را از این فروشگاه خریداری کنید. تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته، امکان پرداخت در محل و ضمانت اصالت کالا، مزایای خرید از بای قسط به‌حساب می‌آیند.

خروج از نسخه موبایل