تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

فهرست۱ اهمیت خرید فالوور در اینستاگرام۲ فالوور واقعی لایک زن به چه فالووری گفته می شود؟۳ تفاوت فالوور های واقعی با فالوور های فیک۴ چه پیج هایی نیاز به فالوور واقعی لایک زن دارند؟۴.۱ افزایش اعتبار پیج۴.۲ مخفی نگه داشتن فالوور های فیک۴.۳ تلاش برای حضور در اکسپلور۵ ریزش فالوور های واقعی۶ سخن نهایی درباره …

خرید فالوور واقعی لایک زن موضوعی است که امروز می خواهیم به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دهیم. می توان گفت تقریبا هر کاری را برای پیج اینستاگرام خود انجام داده بودم؛ ولی از یک جایی به بعد دیگر تعداد فالوور های من تغییری نمی کردند. همین موقع ها بود که تصمیم به خرید فالوور گرفتم. فالوور خریدم، ولی از آن خروجی دریافت نکردم. با کمی بررسی دانستم که می توان فالوور های لایک زن را خریداری کرد. حال قصد دارم تجربه خود را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارم.

امروزه شما می توانید با مراجعه به پلتفرم های مختلف، برای تمامی صفحات اجتماعی خود دنبال کننده خریداری کنید؛ اما این موضوع مقداری برای اینستاگرام پیچیده تر می باشد؛ زمانی که شما به پلتفرم های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مراجعه می کنید، با انواع فالوور رو به رو می شوید. این مورد به دلیل گستردگی و پیشرفت اینستاگرام در چند سال گذشته می باشد. در واقع اینستاگرام در چند سال گذشته به قدری پیشرفت داشته است که توانسته، خود را از تمامی شبکه های اجتماعی متمایز نشان دهد.

حال موردی که در این بین وجود دارد، این است که شما باید در بین این همه فالوور، بهترین و کارآمد ترین فالوور ها را خریداری کنید. در واقع ایجاد یک پیج و تولید محتوا برای آن، نمی تواند برای یک پیج کافی باشد؛ چرا که افزاش فالوور و در مقابل آن افزایش لایک، یکی از لازمه های مهم پیشرفت در اینستاگرام می باشد. لذا در ادامه به طور کامل، خرید فالوور واقعی لایک زن را مورد بررسی قرار می دهیم. خرید لایک اینستاگرام ارزان نیز شما را به مقصودتان خواهد رساند.

 

اهمیت خرید فالوور در اینستاگرام

 

در بخش قبلی مقداری با اهمیت پیشرفت در اینستاگرام آشنا شدید؛ اما حال اجازه دهی به طور کامل تر اهمیت خرید فالوور واقعی لایک زن را مورد بررسی قرار دهیم. شما برای پیشرفت خود در اینستاگرام، تا به حال دست به چه ترفند هایی زده اید؟ آیا فقط سعی کرده اید که بهترین محتوا را تولید و منتشر کنید؟ آیا در روز مانند یک کاربر ساده استوری های پشت سر هم منتشر می کنید؟

بهتر است بدانید که هر شبکه اجتماعی برای پیشرفت شما، اصول خاص خود را دارد؛ این مورد درباره اینستاگرام هم صدق می کند. در واقع این درست است که در اینستاگرام برای پیشرفت، نیاز می باشد که در طول روز بهترین محتوا را ایجاد و برای مخاطبان خود منتشر کنید؛ اما آیا در این بین، آن محتوا نباید بازدید و لایک بالایی را داشته باشد؟ بیایید کسب و کاری را در نظر بگیریم که در اینستاگرام، آغاز به کار کرده است.

طبیعتا کسب و کار های حاضر در اینستاگرام برای پیشرفت و در افزایش درآمد، نیاز به جذب مخاطب دارد. کسب و کاری که بخواهید تمام وقت خود را بر روی ترفند های رایگان جذب فالوور و لایک بگذارد، طبیعتا به کار های مهم تر خود نخواهد رسید. لذا در این دسته از کاربران اینستاگرام با خرید فالوور واقعی لایک زن می توانند، تعداد مخاطبان خود را به سرعت افزایش دهند. بنابراین در چنین شرایطی مخاطبین محتوای آن کسب و کار افزایش داده می شود و در نهایت، فروش آن پیج بیشتر خواهد شد؛ ولی دقت داشته باشید که تمامی این موارد، در خرید فالوور واقعی صدق می کند؛ نه فالوور فیک. در ادامه بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

فالوور واقعی لایک زن به چه فالووری گفته می شود؟

تا به این جای کار از اهمیت خرید فالوور اینستاگرام مطلع شدید؛ حال در این بخش قصد داریم به توضیح و معرفی فالوور های لایک زن بپردازیم. همان طور که به آن اشاره کردیم، امروزه وب سایت ها و بستر های مختلفی برای ارائه خدمات اینستاگرام وجود دارند؛ در این پلتفرم ها، انواع فالوور به فروش می روند. فالوور هایی که به کاربران اینستاگرام ارائه داده می شوند شامل فالوور واقعی، فالوور فیک، خارجی و ایرانی می باشد.

حال در این بین بعضی از فالوور های واقعی که به فروش می رسند، فقط دنبال کننده پیج شما هستند و به نوعی، فقط در افزایش تعداد فالوور های تاثیرگذارند؛ اما بعضی از وب سایت ها مانند مای ممبر، فالوور های واقعی را به مخاطبان خود ارائه می دهند که آن فالوور ها قادر هستند، پست های شما را دنبال و لایک کنند. در واقع فالوور واقعی لایک زن نوعی فالوور، هدفمند می باشد.

شما با خرید فالوور لایک زن، دیگر نیاز نیست نگرانی آمار پست های خود را داشته باشید؛ چرا که این دسته از فالوور ها، کاملا مانند خود شما کاربران واقعی و فعالی هستند که می توانند محتوای پست ها را ببینند و لایک کنند. همان طور که می دانید، مخاطب پستی را لایک می کند که به محتوای آن علاقه داشته باشد؛ لذا وب سایت مای ممبر فالوور های واقعی را روانه پیج شما می کند که علاقه مند به حوزه فعالیت شما باشند. در واقع شما نیاز نیست دیگر هیچ تلاش خاصی را برای جذب فالوور به صورت رایگان انجام دهید.

 

تفاوت فالوور های واقعی با فالوور های فیک

 

در بخش قبلی دانستید که فالوور واقعی لایک زن به چه صورت روانه پیج شما می شود و فعالیت آن چگونه است؛ حال در این بخش قصد داریم تفاوت این دسته از فالوور ها را با رقیبان خود یعنی فالوور ها فیک بررسی کنیم. همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، نوعی دیگر از فالوور هایی که توسط وب سایت های مختلف به فروش می روند، فالوور های فیک هستند. این دسته از فالوور ها همان طور که از نامشان هم پیدا است، کاملا غیر فعال می باشند.

به معنایی دیگر، این دسته از فالوور ها هیچ موجودیت واقعی ندارند و به نوعی فقط، تعداد فالوور های شما را افزایش می دهند. این دسته از خدمات اینستاگرام فقط مختص کاربرانی است که تمایل به افزایش مخاطبان خود دارند. اما در مقابل، فالوور های واقعی، اکانت هایی کاملا فعال هستند که در پیج شما فعالیت می کنند. آن ها پست های شما و حتی استوری ها را می بینند؛ همچننی اقدام به لایک کردن پست ها و درج کامنت نیز می کنند.

اگر نگاهی به پلتفرم های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام بیندازید، متوجه خواهید شد که هر فالووری، تعرفه خاص خود را دارد. حال دیگر تفاوت بین فالوور های واقعی و فیک، تعرفه آن ها است. فکر می کنم خود شما هم تا به این جای کار متوجه شده باشید که فالوور های واقعی با توجه به کیفیت و برتری که دارند، دارای تعرفه بیشتری می باشند. همان طور در مقابل، فالوور های فیک از آن جهت که به غیر از افزایش تعداد دنبال کنندگان یک پیج چیز دیگری ندارند، با قیمت پایین ترین به فروش می رسند.

 

چه پیج هایی نیاز به فالوور واقعی لایک زن دارند؟

 

در حال حاضر دیگر به طور کامل می دانید که فالوور های واقعی چه مزایایی می توانند داشته باشند؛ حال همان طور که گفتیم، به این دسته فالوور ها، فالوور لایک زن نیز گفته می شود. هر نوع فالووری در اینستاگرام، برای یک دسته پیج خاصی مناسب می باشد؛ حال سوالی که در این بین وجود دارد، این است که فالوور های واقعی و لایک زن، برای چه پیج هایی مناسب هستند؟ آیا تمامی پیج ها نیاز به لایک دارند؟

   

طبیعتا تمام پیج ها نمی توانند چنین نیازی را داشته باشند. پیج هایی که نیاز به فالوور های لایک زن دارند، دارای یک سری شرایط خاص هستند. به طور کلی سه دلیل باید برای خرید این نوع فالوور و جذب لایک وجود داشته باشد که در ادامه، به آن ها می پردازیم.

 

افزایش اعتبار پیج

 

به طور کلی خرید فالوور و حتی لایک، یک مزیت مشترک دارند؛ اولین مزیت آن ها برای هر پیجی، افزایش اعتبار می باشد. در واقع پیج هایی که می خواهد با یک تیر دو نشان را بزنند، اقدام به خرید فالوور واقعی و لایک زن می کنند؛ چرا که با خرید این نوع فالوور، هم اعتبار کلی پیج و هم اعتبار پست های شما افزایش پیدا می کند.

به این صورت که فالوور ها با مراجعه به پیج بلافاصله با تعداد مخاطبان زیاد شما مواجه می شوند؛ اما این پایان کار نیست؛ آن ها سپس به پست های شما مراجعه می کنند و در آن جا هم، تعداد لایک های پست ها را می بینند. در این صورت حتی نرخ تعامل پست ها افزایش داده می شود.

 

مخفی نگه داشتن فالوور های فیک

 

در بخش های قبلی دانستید که فالوور های فیک، چه تفاوتی با فالوور واقعی لایک زن دارند؛ حال موضوعی که در این بین وجود دارد، این است که اگر اینستاگرام متوجه حضور فالوور های فیک در پیج شما بشود، به احتمال بسیار زیاد اقدام به مسدود سازی پیج شما می کند. بسیاری از کاربران برای این مخاطبان واقعی آن ها و حتی الگوریتم اینستاگرام متوجه این موضوع نشوند، اقدام به خرید فالوور های واقعی می کنند.

فالوور های واقعی با توجه به این که تعداد لایک های پست های شما را هم افزایش می دهند، با عث می شوند که حداقل مخاطبان قدیمی شما متوجه حضور تعداد فالوور فیک نشوند. شما چه بخواهید و چه نخواهید، در هر صورت آن فالوور های فیک باریزش مواجه می شوند؛ پس چه بهتر است که اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.

 

تلاش برای حضور در اکسپلور

 

آیا تا به حال برای حضور در بخش اکسپلور اینستاگرام تلاشی را کرده اید؟ به واقع می توان گفت یکی از سخت ترین فعالیت ها در اینستاگرام، تلاش برای حضور در بخش اکسپلور می باشد. برای این که پست های شما در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرند، باید نرخ تعامل پست ها را به شدت افزایش دهید؛ در واقع این یکی از اصول الگوریتم اینستاگرام، برای نشان دادن پست هایتان در اکسپلور می باشد.

اگر شما بخواهید هم زمان در کنار افزایش فالوور، تعداد لایک های پست های خود را هم افزایش دهید، باید زمان بسیار زیادی را بگذارید. اما به نوعی می توانید بع خرید فالوور واقعی لایک زن این نیاز خود را برطرف کنید. چرا که در لحظه هم تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کنند و هم تعداد لایک های شما بیشتر خواهد شد.

 

ریزش فالوور های واقعی

 

یکی از اصلی ترین معضلاتی که این روز ها کاربران اینستاگرام در حال دست و پنجه نرم کردن با آن می باشند، ریزش فالوور است. چنانچه بار اول است که با این واژه آشنا می شوید، طبیعتا معنای آن را نمی دانید. ریزش فالوور، به معنای از بین رفتن فالوور های خریداری شده شما، در بازه های زمانی مختلف می باشد. منظور از این تعریف، این می باشد که فالوور های شما، به طور مثال هر ماه درصدی از آن ها از بین برود.

به طور مثال فرض کنید که اقدام به خرید ۲۰۰۰ فالوور واقعی لایک زن کرده اید و پس از گذشت مدتی، آن تعداد فالوور به ۵۰۰ نفر تبدیل شده اند؛ به چنین اتفاقی ریزش فالوور نیز گفته می شود. البته دقت داشته باشید که ریزش فالوور، اکثرا برای فالوور های فیک اتفاق می افتد. بسیار کم دیده می شود که فالوور های واقعی، ریزش داشته باشند. چنانچه چنین اتفاقی برای فالوور های واقعی بیفتد، قطعا می تواند مشکل از فعالیت شما باشد.

زمانی که شما فالوور های واقعی را خریداری می کنید، دارای یک سری دنبال کننده واقعی در پیج خود هستید؛ حال در این صورت آن فالوور های نیاز به دارند تا بهترین محتوا را از سوی شما ببینند. چنانچه مخاطب فعالیتی کم از شما ببیند، طبیعتا اقدام به آنفالو شما می کند. در این صورت با ریزش فالوور واقعی لایک زن رو به رو می شوید. اما در مقابل فالوور های فیک به طور ناخواسته و خودکار، ریزش می کنند.

 

سخن نهایی درباره فالوور های واقعی و لایک زن

 

امروز دانستید که می توانید با خرید فالوور واقعی لایک زن با یک تیر، دو نشان را هدف بگیرید. حال با تمام این مزایا ما به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار خرید فالوور، از فعالیت طبیعی خود غافل نشوید. به نوعی سعی کنید، در کنار این ترفند، از قابلیت های طبیعی اینستاگرام برای افزایش فالوور نیز استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل