تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 585142

خرید تلویزیون BU8500 سامسونگ با بهترین قیمت ( فروش ویژه )

خرید تلویزیون BU8500 سامسونگ با بهترین قیمت ( فروش ویژه )

وقتی صحبت از ارائه ی بهترین کیفیت تصویر در تلویزیون می شود ، مجموعه ای از قابلیت ها و تکنولوژی های پیشرفته همواره دست به دست هم می دهند تا صحنه هایی جذاب و استثنایی را برای شما خلق کنند. تلویزیون سامسونگ BU8500 یکی از جدید ترین محصولات شرکت سامسونگ در سال 2022 میلادی به

وقتی صحبت از ارائه ی بهترین کیفیت تصویر در تلویزیون می شود ، مجموعه ای از قابلیت ها و تکنولوژی های پیشرفته همواره دست به دست هم می دهند تا صحنه هایی جذاب و استثنایی را برای شما خلق کنند.

تلویزیون سامسونگ BU8500 یکی از جدید ترین محصولات شرکت سامسونگ در سال 2022 میلادی به شمار می رود ، این تلویزیون در نوع خود نوید بخش بهبود کیفیت تصویر پنل ها در مقایسه با نسل های قبل است ، و میتواند پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای باشد .

به جرئت می توانیم بگوییم که این مدل تلویزیون ، یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین تولیدات میان رده ی این شرکت در سال 2022 میلادی به شمار می روند که با وجود بکارگیری فناوری های پیشرفته در آن و همچنین قیمت مناسبش ، بی شک یکی از انتخاب های مهم شما عزیزان برای خرید کالایی منحصر به فرد و اقتصادی خواهد بود .

طراحی شیک و استثنایی یک تلویزیون ، همیشه می تواند زیبایی چشمگیری به محیط شما ببخشد و نقش مهمی در دیزاین خانه ی شما داشته باشد . این تلویزیون با طراحی جدید Air Slim خود ، دارای لبه های باریکی به ضخامت 26 میلی و حاشیه آن هم تنها به 12 میلی متر می رسد ، که این امر زاویه دید وسیعی را برای کاربر محیا می کند . درست است که جنس بدنه و نوار دور آن همانند شیائومی Q1e فلزی نیست و از پلاستیک ساخته شده است ، اما در کل متریال ساخت خوبی نسبت به بازه ی قیمتی خود دارد . قسمت پشتی این مدل هم کاملا صاف و یکدست طراحی شده است تا در زمان نصب بر روی دیوار فضای کمتری را اشغال کند .

_ در ادامه مطالب سعی میکنیم توضیحات جامع تری از این مدل را در اختیار شما قرار دهیم .

تصویری استثنایی در تلویزیون BU8500

کیفیت تصویر یک تلویزیون می تواند از مهم ترین مولفه های خرید برای تهیه ی آن باشد و قاعدتا به نوبه ی خود نقش اساسی و پر رنگی را ایفا می کند ، که این مسئله با بکارگیری وضوح 4K UHD در تلویزیون های سری جدید سامسونگ کاملا ارتقا داده شده است . تکنولوژی این نوع از صفحه نمایش سامسونگ از نوع LED پیشرفته می باشد ، که تصویری واضح و شفاف را در اختیار شما قرار می دهد .

خرید تلویزیون BU8500 سامسونگ با بهترین قیمت ( فروش ویژه )

همچنین در این مدل جدید از پنل VA استفاده شده است که این یعنی کنتراست مطلوبی را تولید می کند و سبب می شود کیفیت تصویر این تلویزیون طبیعی به نظر برسد ، و البته این پنل به شما کمک می کند تا رنگ های مشکی را حتی در صحنه های روشن هم به صورت عمیق مشاهده کنید .

در مورد کنتراست این تلویزیون هم می توانیم بگوییم که تا حدودی از استاندارد های جهانی پیروی می کند و نهایتا نسبت روشن ترین نقاط تصویر تا تاریک ترین نقاط آن 1 به 3900 تا 4200 است ، که در محیط های تاریک می تواند کیفیت خوبی را به نمایش بگذارد . در کل نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفت چشمگیری در زمینه کنتراست داشته است .

صفحه نمایش آن هم دارای نرخ رفرش ریت 60 هرتز است و می تواند تصاویر را با سرعت بالایی نمایش دهد . در واقع به تعداد تصاویر قابل نمایش در یک ثانیه رفرش ریت گفته می شود ، که هر چه این رقم بالاتر باشد شما شاهد کیفیت تصویر بهتری خواهید بود .

قابلیت Dynamic Crystal Colour متاسفانه نسبت به مدل های بالارده ی این شرکت ، محدوده رنگی آنچنان وسیعی در سطح نمایشگر ایجاد نمی کند ، اما در این رنج قیمت اقتصادی مطلوب به نظر می رسد . این ویژگی یک پالت گسترده رنگی Ultra HD را تشکیل می دهد ، که سبب می شود تماشای هر نوع محتوا ، اعم از فوتبال و مسابقات ورزشی یا فیلم های سینمایی لذت دوچندانی داشته باشد ، در واقع رنگ های کریستالی به هر بخش از تصویر جلوه ی بهتری می دهند .

 سیستم صوتی BU8500 سامسونگ

 همانطور که کیفیت تصویر در تلویزیون از مباحث اصلی به شمار می رود ، قدرت و عملکرد سیستم صوتی نیز همیشه مورد توجه کاربران بوده است . BU8500 سامسونگ از بلندگوهای 2.1 کاناله با توان خروجی 20 واتی بهره می گیرد ، که صدایی رسا و واضح را در اختیار شما می گذارد .

صدای هماهنگ شده یا همان قابلیت Q-Symphony در TV های جدید سامسونگ نوعی صوت فراگیر و همه جانبه را ایجاد می کند و شما را قادر می سازد که انواع سینما خانگی را به صورت کاملا هوشمندانه با تلویزیون خود مچ کنید و حس شنیداری متفاوتی را در کنار خانواده ی خود تجربه کنید .

OTS Lite یکی دیگر از ویژگی های جذاب صوتی است که هر مخاطبی را تحت تاثیر خود قرار می دهد ، این ویژگی صدای سه بعدی واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و با استفاده از یک هوش مصنوعی قدرتمند می تواند اشیاء متحرک را روی صفحه ردیابی کند ، و کاربر را با صدایی بی حد و مرز آشنا کند .

همچنین شرکت سامسونگ از فناوری پیشرفته ی Dolby Digital Plus در تلویزیون های جدید خود از استفاده کرده است ، این قابلیت یکی از فرمت های صوتی متعددی می باشد که با قسمت رابط و یا پورت  HDMI سازگار است و قابل پخش در برنامه های صوتی و تصویری است . با Dolby Digital  می توانید ذخیره و انتقال صدا را با کیفیت بالا در دستگاه خود انجام دهید .

 سیستم عامل منحصر به فرد تلویزیون های سامسونگ

 BU8500 سامسونگ با بهره گیری از رابط کاربری TIZEN که مبتنی بر هسته لینوکس است دسترسی به حجم عظیمی از داده ها ، اعم از سرگرمی و شبکه های جهانی را برای شما ممکن می سازد . همچنین این سیستم عامل مانند یک پل ارتباطی میان کاربران و دنیای فناوری عمل می کند و ارتباط راحت و موثری را با سرویس های جهانی ، از جمله Google فراهم می کند .

خرید تلویزیون BU8500 سامسونگ با بهترین قیمت ( فروش ویژه )

با Samsung TV Plus از پخش زنده مستقیم تلویزیون لذت ببرید ، و با انواع کانال ها از جمله اخبار، ورزش، سرگرمی و موارد دیگر در ارتباط باشید . نیازی به راه اندازی سخت و طاقت فرسا نیست ، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است تا بتوانید وارد دنیایی از مطالب جذاب و پرکاربرد شوید .

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ همچنین دارای پورت های فیزیکی USB و HDMI برای اتصال سریع وسایل جانبی می باشند و قابلیت اتصال به WiFi و بلوتوث نسخه 5.2  نیز از مزیت های آن ها به شمار می رود .

_ توجه داشته باشید که این مدل در سایز های 43 ، 50 ، 55 ، 65 و 75 اینچ مونتاژ شده است که در این میان تلویزیون سامسونگ 55BU8500 با توجه به قیمت مناسب و امکانات فوق العاده اش ، در قیاس با رقبای خود در سایر برندها به تلویزیونی پرفروش و محبوب مبدل شده است .

 کلام آخر

کمپانی سامسونگ در تلاش است بروز ترین تلویزیون های خود را در سال 2022 میلادی روانه بازار جهانی کند ، که تلویزیون55BU8500  سامسونگ از جمله این محصولات قلمداد می شود.  سامسونگ در واقع با تولید این مدل ، سفر دیداری لذت بخش و مهیجی را برای شما رقم زده است‌ ، همچنین طراحی بی‌نظیر و شاهکار آن نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند ، به علاوه زیبایی وصف ناپذیری را برای سالن و یا خانه شما به ارمغان می آورد . پس اگر تلویزیونی با امکانات ویژه و قیمت مناسب می خواهید ، قطعا این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد .

شما می توانید جدید ترین تلویزیون های سامسونگ را با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای مشاوره رایگان قبل از خرید کالا و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : 09186663742

اینستاگرام ممتاز کالا : momtazkala

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.