تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۰۷
کد خبر : 8903

خدا در قرآن چه کسی را لعنت کرده است؟ +فیلم

خدا در قرآن چه کسی را لعنت کرده است؟ +فیلم

خدا در قرآن چه کسی را لعنت کرده است؟ +فیلم مهدی توکلی از سخنرانان کشور یکی از رذیله‌های اخلاقی را منشأ تمام بدی‌ها و مفاسد اجتماعی دانست. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از رذایل اخلاقی که در قرآن و عترت بسیار از آن پرهیز داده شده‌ایم، «دروغ» است. این موضوع به حدّی مهم است که امیرالمؤمنین علیه‌السلام در مذمت آن فرمود: «لاسُوءَ أَسوَءُ مِنَ الْکِذْبِ؛ هیچ بدى و زشتى بدتر از دروغگویى نیست.» پیامبر اکرم(ص) نیز دروغ را یکی از درهای جهنم نامید و فرمود: «عَلَیْکُم بِالصِّدْقِ فَإنَّهُ بابٌ مِنْ أَبوابِ الجَنَّهِ وَ إیّاکُم وَالْکِذْبَ فَإنَّهُ بابٌ مِنْ أبوابِ النّارِ؛ صداقت پیشه کنید که آن درى از دربهاى بهشت و از دروغ بپرهیزید که آن درى از دربهاى جهنم است.»
در ادامه فیلمی از سخنرانی مهدی توکلی از واعظان کشور که را تماشا می‌کنید که در آن به بیان نکاتی مهم درباره رذیله اخلاقی دروغ پرداخته است.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر برای فعالان کانون‌های مساجدتشریح برنامه‌های نهادهای فرهنگی هنری کشور در ایام‌الله دهه فجرانتهای پیام/

خدا در قرآن چه کسی را لعنت کرده است؟ +فیلم

مهدی توکلی از سخنرانان کشور یکی از رذیله‌های اخلاقی را منشأ تمام بدی‌ها و مفاسد اجتماعی دانست.

خدا در قرآن چه کسی را لعنت کرده است؟ +فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از رذایل اخلاقی که در قرآن و عترت بسیار از آن پرهیز داده شده‌ایم، «دروغ» است. این موضوع به حدّی مهم است که امیرالمؤمنین علیه‌السلام در مذمت آن فرمود: «لاسُوءَ أَسوَءُ مِنَ الْکِذْبِ؛ هیچ بدى و زشتى بدتر از دروغگویى نیست.» پیامبر اکرم(ص) نیز دروغ را یکی از درهای جهنم نامید و فرمود: «عَلَیْکُم بِالصِّدْقِ فَإنَّهُ بابٌ مِنْ أَبوابِ الجَنَّهِ وَ إیّاکُم وَالْکِذْبَ فَإنَّهُ بابٌ مِنْ أبوابِ النّارِ؛ صداقت پیشه کنید که آن درى از دربهاى بهشت و از دروغ بپرهیزید که آن درى از دربهاى جهنم است.»

در ادامه فیلمی از سخنرانی مهدی توکلی از واعظان کشور که را تماشا می‌کنید که در آن به بیان نکاتی مهم درباره رذیله اخلاقی دروغ پرداخته است.

قرآن و عترت , فاطمیه|ایام فاطمیه ,

اکران فیلم‌های جشنواره فجر برای فعالان کانون‌های مساجدتشریح برنامه‌های نهادهای فرهنگی هنری کشور در ایام‌الله دهه فجر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.