تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد خبر : 73779

خانواده گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱T با مشخصات جذاب و قیمت رقابتی معرفی شدند

خانواده گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱T با مشخصات جذاب و قیمت رقابتی معرفی شدند

خانواده گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱T با مشخصات جذاب و قیمت رقابتی معرفی شدندشیائومی از گوشی های جدید خانواده ردمی نوت ۱۱ تی در ۳ نسخه ردمی نوت ۱۱T Pro، ۱۱T و ۱۱T پرو‌ پلاس با مشخصاتی حرفه‌ای، طراحی ز..

خانواده گوشی های شیائومی ردمی نوت ۱۱T با مشخصات جذاب و قیمت رقابتی معرفی شدند

شیائومی از گوشی های جدید خانواده ردمی نوت ۱۱ تی در ۳ نسخه ردمی نوت ۱۱T Pro، ۱۱T و ۱۱T پرو‌ پلاس با مشخصاتی حرفه‌ای، طراحی زیبا و قیمتی رقابتی رونمایی کرد.

ردمی یکی از پرفروش‌ترین زیرمجموعه‌های شیائومی در جهان و کشور ما است. این برند حالا از گوشی‌های ردمی نوت ۱۱T در کنار نسخه پرو و پرو پلاس آن رونمایی کرده است. این گوشی‌ها مطابق انتظار مشخصات بسیار خوبی دارند و در زمینه قیمتی، می‌توانند با رقبای قدرتمندی رقابت کنند.

طراحی کلی و نمایشگر گوشی های سری ردمی نوت ۱۱T شیائومی

دو گوشی جدید ردمی در زمینه طراحی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند. این گوشی‌ها تفاوتی در زمینه طراحی شباهتی با هم ندارند. ماژول دوربین اصلی با استفاده از طراحی مستطیل شکل در سمت چپ بخش بالایی پنل پشتی جای گرفته است. این ماژول سه دوربین را در خود جای داده است.

ردمی نوت 11T

در نگاه اول ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس کمی ضخیم به نظر می‌رسند. احتمالا علت این مورد، سیستم خنک‌کننده گوشی‌های جدید شیائومی باشد. با توجه به مجهز شدن به تراشه‌ای قدرتمند، شیائومی یک سیستم خنک‌کننده مایع VC را در گوشی جای داده تا کاربران در زمان استفاده‌های سنگین مانند گیمینگ، با مشکلی رو به رو نشوند.

در کنار این موارد، شیائومی روی کیفیت ساخت بالای ردمی نوت ۱۱T پرو و پرو پلاس نیز مانور ویژه‌ای داد. در تصاویری که در جریان رویداد معرفی محصولات شیائومی به نمایش گذاشته شد، شاهد تست‌های مختلفی مانند تست تا شدن، خم شدن، سقوط و … بودیم و شیائومی جان‌سختی گوشی‌های جدیدش را به رخ رقبا کشید.

نمایشگر گوشی‌های جدید ردمی

گوشی ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز شده است. پنل نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است و از تکنولوژی LTPS پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نمایشگر ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس فول اچ دی پلاس و نسبت نمایشگر، ۲۰.۵ به ۹ است. خوشبختانه شیائومی برای این گوشی سراغ بالاترین نرخ نوسازی رفته و کاربران ردمی نوت ۱۱ تی پرو، می‌توانند از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز لذت ببرند. همچنین نمایشگر این مدل از نمره A پلاس از دیسپلی میت و قابلیت DC Dimming بهره می‌برد.

ردمی نوت 11T

گوشی ردمی نوت ۱۱T پرو نیز از نمایشگر با اندازه مشابه بهره می‌برد و مانند برادر قدرتمندترش، از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، نمره A پلاس و … بهره می‌برد.

مشخصات فنی گوشی های ردمی نوت ۱۱ تی پرو و ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس

این سازنده شناخته شده گوشی‌های هوشمند چینی دو گوشی بالارده و قدرتمند را معرفی کرده است (البته نسخه پرو پلاس، بیشتر لیاقت لقب بالارده را دارد). گوشی ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده است. این تراشه از لیتوگرافی ۴ نانومتری بهره می‌برد و توسط TSMC ساخته شده است. در کنار این چیپست، از حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS استفاده شده است.

ردمی نوت 11T

باتری ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس شیائومی دارای ظرفیتی ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است. شاید ظرفیت باتری این مدل تا حدی کم به نظر برسد اما به لطف وجود یک شارژر ۱۲۰ واتی و چیپ پی وان، کاربران می‌توانند این گوشی را با سرعت نور شارژ کنند. گفته می‌شود ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس می‌تواند در تنها ۱۹ دقیقه، به صورت کامل شارژ شود.

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۳، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، وای فای نسخه ۶، NFC نسخه ۳.۰، اسپیکرهای استریو، قابلیت دالبی اتموس و … اشاره کرد.

نسخه پرو سری ردمی نوت ۱۱T به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده است. با این که این مدل از باتری بزرگ‌تر ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد اما خبری از پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیست. سیستم شارژ سریع این مدل از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که همچنان در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هم‌رده، عددی مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی هم از بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه پلاس پشتیبانی می‌کند و مهم‌ترین تفاوت‌های این دو مدل، در ظرفیت باتری، قابلیت فست شارژ، میزان حافظه داخلی و حافظه رم خلاصه شده است.

دوربین گوشی های سری ردمی نوت ۱۱ تی

دوربین ردمی

ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس به یک دوربین سه ‌گانه مجهز شده است. حسگر اصلی این ماژول ۶۴ مگاپیکسلی است و سامسونگ تولیدکننده آن است. حسگر ایزوسل GW1 در این گوشی دارای اندازه سنسور ۱/۱.۷۲ است تا نور بیشتری وارد شود. اندازه پیکسل‌ها نیز در این حسگر ۱.۶μm است. در کنار حسگر اصلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو هم در ماژول دوربین ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس وجود دارد. دوربین گوشی ردمی نوت ۱۱T پرو نیز مشابه همین نسخه است.

قیمت و عرضه گوشی های سری Redmi Note 11T شیائومی

گوشی جدید ردمی

گوشی ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس در رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود. دیگر گوشی این سری تنها در رنگ‌های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود. این دو مدل در نسخه‌های مختلف دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

ردمی نوت ۱۱ تی پرو

  • ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۲۷۰ دلار
  • ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۲۸۵ دلار
  • ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۳۱۵ دلار

ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس

  • ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۳۰۰ دلار
  • نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۳۳۰ دلار
  • ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی – حدود ۳۶۰ دلار

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.