تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

آیا با مزایای حفاظ درب آکاردئونی و دلیل نیاز مردم در استان البرز و کرج به آن آشنا هستید؟ برای پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش امنیت ساختمان استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در کرج کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. این حفاظ ها در مدل های مختلف وجود دارند و امکان استفاده از

آیا با مزایای حفاظ درب آکاردئونی و دلیل نیاز مردم در استان البرز و کرج به آن آشنا هستید؟

برای پیشگیری از وقوع سرقت و افزایش امنیت ساختمان استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در کرج کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. این حفاظ ها در مدل های مختلف وجود دارند و امکان استفاده از آن ها در جلوی درب بسیاری از واحدهای مسکونی و آپارتمان ها وجود دارد.

در ادامه متن خواهیم گفت که قیمت حفاظ درب آکادئونی در کرج وابسته به مولفه های متفاوتی مانند اجرت ساخت یا مدل آن است. برای همین در صورت نیاز می توانید با یک تماس تلفنی از قیمت این حفاظ ها در کرج یا تهران آگاه شوید.

حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئون یک حفاظ فلزی برای نصب جلوی درب ساختمان ها و آپارتمان ها است که باعث افزایش امنیت ساختمان خواهد شد. به دلیل افزایش آمار سرقت در بخش هایی از تهران و کرج استفاده از این حفاظ می تواند باعث افزایش امنیت منازل مسکونی و یا واحدهای تجاری و اداری شود.

مدل های حفاظ درب آکاردئون چیست؟

حفاظ درب آکاردئون در مدل های متفاوتی ساخته می شود. برای مثال می توان به مدل های زیر اشاره کرد که جزو شناخته شده ترین طرح ها در بازار هستند:

  • حفاظ آکاردئون 3 گل ساده
  • حفاظ آکاردئون 3 گل خم
  • حفاظ آکاردئونی پیچی
  • حفاظ پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئون ایتالیایی
  • حفاظ سلطنتی

علاوه بر طرح های بالا، مدل های دیگری هم ممکن است با توجه به علاقه و نیاز شهروندان محترم در کرج قابل ساخت و نصب در جلوی درب ساختمان ها باشند.

در صورت نیاز می توانید برای اطلاعات بیشتر با سازندگان انواع حفاظ درب آکاردئونی در کرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد مدل های مختلف و اجرت ساخت یا هزینه نصب آن ها در اختیار شما قرار دهند. البته در ادامه اشاره خواهد شد که هزینه ساخت این حفاظ ها معمولا به صورت متری قابل محاسبه است.

حفاظ درب آکاردئونی در کرج

مزایای حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

1.     ضریب امنیت بالا

مهم ترین مزیت این درب ها در امکان محافظت از ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی و آپارتمان های قرار گرفته در کرج و تهران یا هر نقطه ای از ایران با شریب امنیت بالا است.

مزایای دیگری که باعث شده اند درب های آکاردئون مورد توجه قرار گیرند در ادامه ذکر شده اند.

2.     کشویی بودن درب آکاردئون

“این درب ها به راحتی و به صورت کشویی باز و بسته می شوند.”

برای همین استفاده از آن ها بسیار راحت است و با یک حرکت دست می توان به راحتی آن ها را باز و بسته کرد. ساختار شبکه ای درب های آکاردئون باعث می شود این ویژگی های منحصر به فرد را داشته باشند.

3.     ساختار شبکه ای فلزی

درهای آکاردئون از فلزات با ساختار شبکه ای ساخته شده اند و برای همین استحکام بالایی دارند.

4.     بهینه سازی در استفاده از فضای ساختمان

وقتی یک درب آکاردئون را باز می کنید، حفاظ جمع شده و فضای بسیار کمتری را در مقایسه با زمانی که درب را کشیده و بسته اید اشغال خواهد کرد.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی چگونه محاسبه می شود؟

به طور معمول قیمت درب آکاردئون بر حسب متر مربع محاسبه می شود. برای همین طول و عرض درب ممکن است روی قیمت آن تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

البته مدل حفاظ نیز روی قیمت آن تاثیر می گذراد. زیرا که علاوه بر دستمزد ساخت روی وزن درب آکاردئون نیز تاثیرگذار خواهد بود.

در صورت نیاز به آگاهی از قیمت حفاظ آکاردئون با توجه به قیمت روز مواد اولیه و اجرت ساخت می توانید با ارائه دهندگان این خدمات مشورت کنید.

چگونه امکان ثبت سفارش حفاظ درب آکاردئونی در کرج را خواهم داشت؟

برای ثبت سفارش در مرحله اول باید درخواست اندازه گیری ابعاد درب را داشته باشید. این کار می تواند توسط مشتری یا با ارسال کارشناس انجام شود.

برای ثبت سفارش حفاظ به یاد داشته باشید با توجه به این که ممکن است انواع درهای مورد استفاده در آپارتمان های مسکونی و تجاری یا ساختمان های اداری با هم تفاوت هایی در طول یا عرض خود داشته باشند، نیاز است که حفاظ درب اکاردئون متناسب با ابعاد درب طراحی و ساخته شود.

علاوه بر این ممکن است که شما به مدل خاصی از حفاظ علاقه داشته باشید. در این صورت باید مدل درب آکاردئون متناسب با نیاز و علاقه مشتری باشد.

مدت زمان لازم برای ساخت حفاظ درب آکاردئون در کرج چقدر است؟

افراد حرفه ای متعددی در کرج امکان ساخت حفاظ برای منازل شما را دارند. خوشبختانه مدت زمان زیادی برای ساخت حفاظ درب آکاردئونی در کرج نیاز نیست و امکان آماده سازی و نصب این درب ها در چند روز کاری پس از ثبت سفارش وجود خواهد داشت.

اطلاعات دقیق تر در مورد زمان لازم برای ساخت درب آکاردئون و زمان آماده شدن آن برای نصب در زمان ثبت سفارش توسط سازندگان این تجهیزات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

برای ساخت حفاظ درب آکاردئون از قطعات فلزی، تسمه و پروفیل استفاده می شود. کیفیت بالای تسمه و پروفیل یا سایر مواد اولیه مورد استفاده در ساخت درب روی کیفیت آن تاثیر خواهد گذاشت. برای همین توصیه می شود ثبت سفارش خود را نزد کسانی انجام دهید که بهترین تسمه و پروفیل را برای ساخت حفاظ استفاده می کنند.

چگونه طرح یا مدل حفاظ آکاردئون روی قیمت آن تاثیر می گذارد؟

به طور معمول هر چه مدل یک درب آکاردئون ساده تر باشد دارای وزن کمتری است، برای همین ارزان تر از مدل های دیگر خواهد شد. البته ممکن است اجرت ساخت انواع حفاظ درب آکاردئون با هم تفاوت داشته باشد. برای همین هزینه های متفاوتی را برای هر مترمربع از مدل های سنگین تر و شیک تر باید پرداخت کنید.

اهمیت تراکم تسمه و فاصله بین تیغه های عمودی چیست؟

فاصله ای که بین تیغه های عمودی حفاط درب آکاردئونی وجود دارد روی هزینه ساخت آن تاثیر می گذارد. در واقع افزایش تراکم تیغه به معنی وزن بیشتر است.

به بیان دیگر با افزایش فاصله این تیغه ها، تعداد کمتری تیغه برای یک مساحت مشخص از حفاظ استفاده می شود. برای همین وزن و هزینه ساخت آن کمتر خواهد شد.

بهترین حفاظ درب آکاردئون چیست؟

مدل ها و طرح های متعددی از انواع حفاظ برای درب های آپارتمان ها و ساختمان های تجاری و مسکونی در کرج ساخته و نصب شده اند. شاید اکثر افراد از طرح 3 گل یا لوزی استفاده کنند. این طرح امنیت حدود 90 درصدی را به همراه خواهد داشت.

اما طرحی که ضریب امنیت نسبتا بالاتری دارد (که حدود 99 درصد است) طرح تمام گل است که با نام مدل 5 گل نیز شناخته می شود. این مدل دارای چهار لایه اضافه تسمه می باشد که پشت درب هستند و باعث افزایش ضریب امنیت خواهند شد.

البته طرح های دیگر نیز با ضریب امنیت بالا وجود دارند که در صورت نیاز مشاوره های لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چگونه می توان امنیت حفاظ درب اکاردئون را افزایش داد؟

با توجه به اهمیت این موضوع در صورت حساس بودن محلی که نیاز به حفاظ دارد توصیه اکید می شود که با یک کارشناس مشورت کنید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد. البته استفاده از قفل های مخفی یک راه برای افزایش امنیت حفاظ درب آکاردئون است. علاوه بر این می توان با استفاده از تعداد حلقه های جای قفل آویز موفق به افزایش ضریب امنیت درب شد.

وزن حفاظ آکاردئون چقدر است؟

وزن حفاظ با توجه به مدل یا طرح آن مشخص می شود. علاوه بر این هر چه مساحت حفاظ بیشتر باشد روشن است که وزن بیشتری خواهد داشت. برای همین وزن حفاظ آکاردئون در هر مترمربع را می توان مبنای محاسبه وزن کل حفاظ قرار داد.

مثال:

وزن تقریبی یک حفاظ با مدل 3 گل ساده و 2 خم می تواند حدود 30 تا 40 کیلو باشد. البته تراکم تسمه و مولفه های متعددی روی این وزن تاثیر خواهند گذاشت.

طرح های دیگر ممکن است وزن های بالاتر یا کمتری داشته باشند. برخی از مدل ها که تعداد گل بیشتری دارند وزن هایی بالای 40 تا 50 کیلو در هر مترمربع دارند.

علاوه بر این ممکن است شرکت یا فردی که ارائه دهنده خدمات ساخت حفاظ آکاردئون است از تجهیزات و مواد اولیه متفاوتی استفاده کند که وزن حفاظ در هر مترمربع را تحت تاثیر قرار می دهد.

سخن آخر

حفاظ آکاردئون یک محافظ امنیتی محسوب می شود که به دلیل ضد سرقت بودن امکان  را فراهم خواهد کرد. در این متن تلاش شد به مزایای حفاظ درب آکاردئون در پیشگیری از وقوع سرقت در آپارتمان ها و ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی اشاره شود.

همان طور که در طول متن مورد تاکید قرار گرفت در صورت نیاز به ثبت سفارش حفاظ درب آکاردئونی در کرج مدل ها و طرح های متفاوتی هستند که امکان ساخت و نصب آن ها در ساختمان های مسکونی و تجاری وجود دارد.

هر یک از این مدل ها دارای وزن، تراکم و قیمت متفاوتی هستند. برای همین توصیه می شود که ابتدا در مورد ضریب امنیت و قیمت هر یک از طرح های حفاظ درب آکاردئونی با یک کارشناس مشورت کنید.

به طور حتم افراد زبده و با تجربه فراوانی در کرج و تهران هستند که می توانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند. آسان یاب نیز می تواند به عنوان یک پلتفرم اختصاصی معرفی کننده افراد مجرب (که امکان مشاوره و ساخت انواع حفاظ درب آکاردئون در کرج را دارند) سهمی در رفع نیازهای شهروندان و ارتقای امنیت منازل و محل کار آن ها داشته باشد.

 

خروج از نسخه موبایل