تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۳۴
کد خبر : 42074

جوایز انجمن بازیگران آمریکا برندگان خود را شناخت

جوایز انجمن بازیگران آمریکا برندگان خود را شناخت

جوایز انجمن بازیگران آمریکا برندگان خود را شناخت جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا با پیشتازی «دادگاه شیکاگو ۷» دربخش سینمایی و دو سریال «تاج» و «شیتزکریک» در بخش تلویزیونی برندگان خود را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم بیست و هفتمین دوره جوایز انجمن بازیگران آمریکا به ..

جوایز انجمن بازیگران آمریکا برندگان خود را شناخت

جوایز انجمن بازیگران آمریکا برندگان خود را شناخت

جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا با پیشتازی «دادگاه شیکاگو ۷» دربخش سینمایی و دو سریال «تاج» و «شیتزکریک» در بخش تلویزیونی برندگان خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم بیست و هفتمین دوره جوایز انجمن بازیگران آمریکا به صورت پیش ضبط و مجازی پخش شد و فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» ساخته «آرون سورکین» توانست جایزه اصلی این رویداد یعنی بهترین تیم بازیگری را از آن خود کند تا قدم مهمی به سوی جوایز سینمایی اسکار بردارد.

سال گذشته جایزه بهترین تیم بازیگری انجمن بازیگران آمریکا (SAG) به «اَنگل» رسید و این فیلم در نهایت موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم نیز شد.

«۵ همخون»، «ما رینی بلک باتم» و «میناری» دیگر نامزدهای شاخه بهترین تیم بازیگری جوایز انجمن بازیگران آمریکا بودند.

«مایکل کینون» یکی از بازیگران فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» نیز به تنها بازیگر سینما تبدیل شد که تاکنون سه جایزه بهترین تیم بازیگری را برای بازی در یک فیلم کسب کرده است. پیش از این دو فیلم «بِردمن» (۲۰۱۴) و «اسپاتلایت» (۲۰۱۵) با بازی او نیز موفق به کسب این جایزه شده بودند.

همچنین برای نخستین بار در تاریخ جوایز انجمن بازیگران آمریکا، چهار جایزه اصلی و انفرادی بازیگری به هنرمندان رنگین پوست رسید، «چادویک بوزمن» بازیگر درگذشته آمریکایی برای بازی در فیلم «ما رینی بلک باتم» بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد و «ویولا دیوس» نیز برای بازی در همین فیلم جایزه بهترین نقش اصلی زن را به خود اختصاص داد.

در شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن نیز به ترتیب «دانیل کالویا» برای فیلم «یهودا و مسیح سیاه» و «یون یو-جونگ» برای فیلم «میناری» موفق به کسب جایزه شدند.

در شاخه جوایز تلویزیونی نیز جایزه بهترین تیم بازیگری سریال‌های درام به «تاج» رسید و سریال «شیتز کریک» نیز موفق به کسب جایزه بهترین تیم بازیگری در یک سریال کمدی شد.

در شاخه‌های انفرادی نیز «مارک رافلو» برای سریال «می‌دانم این قدر درست است» جایزه بهترین بازیگر مرد برای مینی سریال یا فیلم تلویزیونی شد و «آنا تیلور-جوی» برای سریال «گامبی وزیر» جایزه بهترین بازیگر زن فیلم تلویزیونی با مینی سریال را کسب کرد.

در سایر شاخه ها، جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام به «جیسون بیتمن» برای سریال «اوزارک» رسید و «جیلین اندرسون» هم برای سریال «تاج» بهترین بازیگر زن سریال درام شد، «جیسون سودکیس» برای سریال «تد لاسو» بهترین بازیگر مرد کمدی نام گرفت و «کاترین اوهارا» نیز برای سریال «شیتز کریک» بهترین بازیگر زن کمدی شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.