تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۴۲
کد خبر : 4622

جوانبخت: بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر راهگشای تبلیغ اصولی در تئاتر است

جوانبخت: بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر راهگشای تبلیغ اصولی در تئاتر است

جوانبخت: بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر راهگشای تبلیغ اصولی در تئاتر است یک عضو هیات انتخاب بخش اقلام تبلیغاتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معتقد است اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره می‌تواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، بهراد جوانبخت عضو هیات انتخاب بخش اقلام تبلیغاتی تئاتر این رویداد درباره کیفیت آثار دریافتی در این حوزه بیان کرد: به نظرم چون نخستین سال است که برای اقلام تبلیغاتی بخش و جوایز مستقل در نظر گرفته شده است، جا دارد زیرساخت‌های بهتری برای این حوزه نهادینه شود.
نادر برهانی مرند با بیانیه ای فهرست نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر را تکمیل کردوی در پاسخ به اینکه اقلام تبلیغاتی تئاتر با توجه به پررنگ شدن نقش فضای مجازی در معرفی آثار باید از چه مولفه‌هایی برخوردار باشد، توضیح داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌های حرفه‌ای هنر که پرمخاطب هم هستند، مطمئنا راهگشا و قابل تامل است، به همین دلیل در تئاتر و هنرهای نمایشی هم نیازمند این موضوع هستیم اما ب..

جوانبخت: بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر راهگشای تبلیغ اصولی در تئاتر است

یک عضو هیات انتخاب بخش اقلام تبلیغاتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معتقد است اضافه شدن این بخش به دوره جدید جشنواره می‌تواند در بهبود سطح کیفی امر تبلیغات در حوزه نمایش و پیشبرد درست و اصولی آن راهگشا باشد.

جوانبخت: بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر راهگشای تبلیغ اصولی در تئاتر است – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، بهراد جوانبخت عضو هیات انتخاب بخش اقلام تبلیغاتی تئاتر این رویداد درباره کیفیت آثار دریافتی در این حوزه بیان کرد: به نظرم چون نخستین سال است که برای اقلام تبلیغاتی بخش و جوایز مستقل در نظر گرفته شده است، جا دارد زیرساخت‌های بهتری برای این حوزه نهادینه شود.

نادر برهانی مرند با بیانیه ای فهرست نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر را تکمیل کرد

وی در پاسخ به اینکه اقلام تبلیغاتی تئاتر با توجه به پررنگ شدن نقش فضای مجازی در معرفی آثار باید از چه مولفه‌هایی برخوردار باشد، توضیح داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌های حرفه‌ای هنر که پرمخاطب هم هستند، مطمئنا راهگشا و قابل تامل است، به همین دلیل در تئاتر و هنرهای نمایشی هم نیازمند این موضوع هستیم اما با توجه به اینکه اجرای هر نمایش محدودیت زمانی خاصی دارد و مخاطب باید در زمان مشخصی اثر را ببیند، لازم است بحث تبلیغات و اطلاع رسانی حرفه‌ای تر، دقیق تر و تخصصی‌تر پیگیری شود.

وی درباره اضافه شدن بخشی مستقل برای انتخاب و داوری اقلام تبلیغاتی تئاتر در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: به نظرم اختصاص بخشی مستقل به این امر در جشنواره تئاتر فجر اتفاق مثبتی برای ارتقای سطح کیفی امور تبلیغاتی حوزه نمایش است. ما در جلسه هیات انتخاب هم در این باره صحبت کردیم. شاید در دوره‌های ابتدایی با آزمون و خطاهایی مواجه باشد، اما این تصمیم مطمئناً برای آینده حوزه اقلام تبلیغاتی و بهبود چارچوب‌های در نظر گرفته شده برای اطلاع رسانی درست و اصولی، راهگشا خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.