تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 4879

جشنواره موسیقی فجر به سیستان و بلوچستان می‌رود

جشنواره موسیقی فجر به سیستان و بلوچستان می‌رود

جشنواره موسیقی فجر به سیستان و بلوچستان می‌رود ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان برنامه‌ ویژه‌ای را در این استان برگزار می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر در راستای مسئولیت اجتماعی خود ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان در نظر دارد بودجه برگزاری این جشنواره در استان را تأمین کند.
پیام تقدیر مدیرکل دفتر موسیقی به کیهان کلهربا توجه به ضرورت همدلی و یاری روحی و معنوی هموطنان سیل‌زده در کنار کمک‌های معیشتی و مادی، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در نظر دارد با تأمین هزینه‌های برگزاری این جشنواره در استان در اواخر بهمن ماه با ایجاد فضایی امیدبخش به کاهش رنج‌های عزیزان استان کمک کند.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
انتهای پیام/

جشنواره موسیقی فجر به سیستان و بلوچستان می‌رود

ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان برنامه‌ ویژه‌ای را در این استان برگزار می‌کند.

جشنواره موسیقی فجر به سیستان و بلوچستان می‌رود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر در راستای مسئولیت اجتماعی خود ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان در نظر دارد بودجه برگزاری این جشنواره در استان را تأمین کند.

پیام تقدیر مدیرکل دفتر موسیقی به کیهان کلهر

با توجه به ضرورت همدلی و یاری روحی و معنوی هموطنان سیل‌زده در کنار کمک‌های معیشتی و مادی، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در نظر دارد با تأمین هزینه‌های برگزاری این جشنواره در استان در اواخر بهمن ماه با ایجاد فضایی امیدبخش به کاهش رنج‌های عزیزان استان کمک کند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.