تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

کافه دانش: رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن بازدید از دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، این جشنواره را فراتر از یک رویداد تئاتری عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، دکتر سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در بازدیدی از دبیرخانه سومین جشنواره سردار …

کافه دانش: رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن بازدید از دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، این جشنواره را فراتر از یک رویداد تئاتری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، دکتر سید محمد نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در بازدیدی از دبیرخانه سومین جشنواره سردار آسمانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی در دو استان تهران و کرمان و با اشاره به اهتمام ویژه و ارادت قلبی و دلی هنرمندان تئاتر نسبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حس و حال بانیان و دست‌اندرکاران این جشنواره اعم از مدیران و هنرمندان با جشنواره‌های دیگر وجه تمایز عمده‌ای دارد و به‌خوبی محسوس است که همه با دل‌وجان آمده‌اند تا به ساحت مبارک سردار آسمانی ملت ایران حاج قاسم سلیمانی عرض ارادتی ویژه از جنس هنر فاخر تئاتر داشته باشند.

دکتر نادری همچنین افزود: این جشنواره از سوی هنرمندان تئاتر کشور به‌طور ویژه مقبولیت خاصی پیداکرده است و خدا را شاکریم که در بنیاد فرهنگی روایت فتح توانسته‌ایم در خدمت سربازان حاج قاسم در سنگر فرهنگ و هنر و نیز زمینه‌ساز بستر مناسبی برای ادای دین جامعه تئاتر کشور باشیم.

وی همچنین بر تقویت ابعاد رسانه‌ای این جریان بزرگ فرهنگی هنری و نیز تأکید بر حس و حال معنوی این رویداد تأکید کرد و گفت: این جشنواره چیزی فراتر از یک جشنواره تئاتری است و اصولاً به دلیل شخصیت عظیم و گسترده حاج قاسم، هرکسی در هر مقام و رتبه و درجه‌ای هر کاری برای حاج قاسم انجام دهد بازهم کم است و فکر می‌کند که از قافله ارادتمندان و دوستداران ایشان عقب‌افتاده است و باید برای سردار کاری ویژه انجام دهد. امیدوارم خداوند به برکت خون پاک مجاهدان و شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص شهید سلیمانی به قدم‌ها و قلم‌های خالصانه همه خادمان و شرکت‌کنندگان این جشنواره برکت دهد تا شاهد برگزاری مطلوب بخش نهایی این جشنواره در کرمان باشیم.

در این دیدار حمید نیلی مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و سید وحید فخر موسوی دبیر سومین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی نیز با ارائه گزارشی از آخرین شرایط و وضع موجود این جشنواره را تشریح کردند.

توحید معصومی، مشاور انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، محسن سلیمانی فارسانی، مشاور دبیر و مدیر دبیرخانه، شهرام احمدزاده مدیر بخش نمایشنامه‌نویسی، دکتر مهدی طهماسبی مدیر بخش رادیو تئاتر، پژمان شاهوردی مدیر بخش تئاتر خیابانی و جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز به ارائه گزارشی از وضعیت جشنواره و فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه پرداختند.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی‌ماه سال جاری به دبیری سیدوحیدفخرموسوی در سه بخش نمایشنامه‌نویسی تئاتر خیابانی و رادیو تئاتر از ۱۷ تا ۲۱ دی در کرمان برگزار می‌شود.

انتشار: کوروش جم

خروج از نسخه موبایل