تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 15529

جزئیات کامل گلکسی M11 ، جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ فاش شد

جزئیات کامل گلکسی M11 ، جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ فاش شد

جزئیات کامل گلکسی M11 ، جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ فاش شد مشخصات فنی و جزئیات کاملی از گوشی گلکسی M11 سامسونگ به بیرون درز کرد. گلکسی ام ۱۱ جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ است که با یک نمایشگر و باتری غول پیکر روانه‌ی بازار خواهد شد.
طی هفته‌های اخیر،‌ اطلاعات گوشی‌های اقتصادی معرف نشده‌ی زیادی از سامسونگ فاش شده است. امروز نام یکی دیگر از این محصولات به نام گلکسی M11 را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.
یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و باتری غول پیکر گلکسی ام ۱۱، دنباله رو دیگر گوشی‌های سری گلکسی M (و نسل گذشته‌ی خود، گلکسی ام ۱۰) از یک نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر Infinity-O از نوع LCD‌ بوده و وضوح +HD را ارائه می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که با یک گوشی ارزان قیمت طرف هستیم، پس حاشیه‌های نسبتاً ضخیم در اطراف صفحه‌ی آن چندان تعجب برانگیز نخواهد بود.
در سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای وجود دارد که وظیفه‌ی آن میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. گفته شده این دوربین از قفل‌گشایی با تشخیص چهره، حالت Live Focus برای عکاسی پرتره و دیافراگم f/2.0 برخوردار است. به ج..

جزئیات کامل گلکسی M11 ، جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی و جزئیات کاملی از گوشی گلکسی M11 سامسونگ به بیرون درز کرد. گلکسی ام ۱۱ جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ است که با یک نمایشگر و باتری غول پیکر روانه‌ی بازار خواهد شد.

طی هفته‌های اخیر،‌ اطلاعات گوشی‌های اقتصادی معرف نشده‌ی زیادی از سامسونگ فاش شده است. امروز نام یکی دیگر از این محصولات به نام گلکسی M11 را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.

یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و باتری غول پیکر

گلکسی ام ۱۱، دنباله رو دیگر گوشی‌های سری گلکسی M (و نسل گذشته‌ی خود، گلکسی ام ۱۰) از یک نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر Infinity-O از نوع LCD‌ بوده و وضوح +HD را ارائه می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که با یک گوشی ارزان قیمت طرف هستیم، پس حاشیه‌های نسبتاً ضخیم در اطراف صفحه‌ی آن چندان تعجب برانگیز نخواهد بود.

در سمت چپ این نمایشگر حفره‌ای وجود دارد که وظیفه‌ی آن میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. گفته شده این دوربین از قفل‌گشایی با تشخیص چهره، حالت Live Focus برای عکاسی پرتره و دیافراگم f/2.0 برخوردار است. به جز این‌ها، جزئیات بیشتری از این دوربین در دست نیست.

گلکسی M11
گلکسی M11
گلکسی M11

به دور گوشی یک فریم فلزی پیچیده است که روی آن یک کلید برای تنظیم ولوم و یک کلید پاور در سمت راست تعبیه شده است. همچنین نبود اسپیکر در پشت گوشی، نشان می‌دهد که سامسونگ این اسپیکر را همانند اکثر گوشی‌های بازار به زیر قاب برده است؛ جایی که احتمالاً یک درگاه مدرن USB-C حضور دارد. این درگاه می‌تواند شارژ سریع با توان ۱۵ واتی را ارائه کند که برای یک باتری غول پیکر ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی توانی کمتر از این عملاً قابل درک نیست. صحبت از باتری شد، این باتری غول پیکر به لطف نمایشگری با وضوح کم می‌تواند مدت بسیار طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد گوشی را روشن نگه دارد.

دوربین سه‌گانه روی قاب پشتی

مطابق انتظار، قاب پشتی گوشی گلکسی ام ۱۱ سامسونگ از جنس پلاستیک ساخته شده است. روی این قاب یک اسکنر اثر انگشت، لوگوی شرکت سامسونگ و سیستم دوربین سه‌گانه (در یک ماژول عمودی در سمت چپ) دیده می‌شود. اطلاعات به بیرون درز کرده ادعا می‌کند این ماژول شامل حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی f/1.8 است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را ثبت کند. البته نباید انتظار خیلی زیادی از یک گوشی ارزان قیمت داشته باشید. سامسونگ همچنین این حسگر را با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای ثبت بهتر عکس‌های پرتره با دوربین پشتی همراه کرده است. در سمت راست این ماژول نیز یک فلاش LED دیده می‌شود.

اندروید ۱۰ و جک هدفون

خبر خوب برای کاربرانی که از چیپست‌های اگزینوس سامسونگ بی‌زار هستند، قدرت گرفتن این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام است. این همان تراشه‌ای است که سامسونگ در گوشی گلکسی ای ۲۰ اس نیز از آن بهره برده و به لطف یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی، تجربه‌ی سریع و روانی را ارائه می‌کند. عملکرد این چیپست با یک رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی تکمیل می‌شود. اما اگر این مقدار حافظه شما را راضی نمی‌کند، در اینجا مدلی قدرتمندتر با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد.

در هر دو مورد از یک کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت نیز وجود دارد. این یعنی شما می‌توانید به طور کلی ۵۷۶ گیگابایت فضا در اختیار داشته باشید که چنین ظرفیتی برای یک گوشی ارزان قیمت، بی‌نظیر است. از دیگر قابلیت‌های گوشی گلکسی M11 سامسونگ می‌تواند به حضور اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.1، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از اتصال ۴G اشاره کرد.

زمان معرفی و رنگبندی

طبق روال عادی قرار بود این گوشی در ماه آینده‌ی میلادی معرفی و وارد بازار شود؛ اما پدیدار شدن کروناویروس (کوید-۱۹) شرایطی را به وجود آورده که سامسونگ را مجبور می‌کند عرضه‌ی جهانی آن را به تأخیر بی‌اندازد. در هر صورت، همانطور که در تصاویر به بیرون درز کرده می‌بینید، شما می‌توانید انتظار ملاقات با این گوشی در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی را داشته باشید.

همچنین در این گزارش صحبتی از قیمت گوشی نشده است، اما با توجه به اینکه نسل گذشته‌ی آن یعنی گلکسی ام ۱۰، با قیمت حدود ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود این محصول نسل جدید با افزایش قیمت زیادی مواجه نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.