تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 37446

جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends

جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends

جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends فصل هشتم بازی Apex Legends مدتی است که آغاز شده؛ در ادامه می‌توانید از جزئیات و ویژگی‌های جدیدی که در این فصل به اپکس لجندز اضافه شده، آگاهی پیدا کنید.
اگر در چند مدت اخیر به سراغ اپکس لجندز نرفته‌اید، در ادامه می‌توانید از تغییرات و ویژگی‌های فصل هشتم بازی Apex Legends مطلع شوید.
فصل جدید اپکس لجندز به تازگی آغاز شده و تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده است. اکثر این تغییرات در بخش رقابتی (Ranked) بوده و شامل اصلاح نقشه‌ها نیز می‌شود. در این مطلب، وارد جزئیات نخواهیم شد و تنها به تغییرات بزرگ پرداخته‌ایم که اگر از مخاطبان بازی هستید، بهتر است از آن‌ها آگاهی داشته باشید.
جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends همان طور که می‌دانید، این بازی محبوب مدتی قبل در سرویس استیم قرار گرفت و اخیرا پذیرای مخاطبان متعدد جدیدی بوده است. سازندگان به دلیل افزایش تعداد بازیکنان، مجبور شده‌اند بخش رقابتی را دستخوش تغییر کنند تا تعادل برقرار شود. البته فصل جدید اپکس به همین جا ختم نمی‌شود، در ادامه با ما همراه باشید.
کالکشن انیورسری (Anniversary Colle..

جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends

فصل هشتم بازی Apex Legends مدتی است که آغاز شده؛ در ادامه می‌توانید از جزئیات و ویژگی‌های جدیدی که در این فصل به اپکس لجندز اضافه شده، آگاهی پیدا کنید.

اگر در چند مدت اخیر به سراغ اپکس لجندز نرفته‌اید، در ادامه می‌توانید از تغییرات و ویژگی‌های فصل هشتم بازی Apex Legends مطلع شوید.

فصل جدید اپکس لجندز به تازگی آغاز شده و تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده است. اکثر این تغییرات در بخش رقابتی (Ranked) بوده و شامل اصلاح نقشه‌ها نیز می‌شود. در این مطلب، وارد جزئیات نخواهیم شد و تنها به تغییرات بزرگ پرداخته‌ایم که اگر از مخاطبان بازی هستید، بهتر است از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

جزئیات آپدیت فصل هشتم بازی Apex Legends

همان طور که می‌دانید، این بازی محبوب مدتی قبل در سرویس استیم قرار گرفت و اخیرا پذیرای مخاطبان متعدد جدیدی بوده است. سازندگان به دلیل افزایش تعداد بازیکنان، مجبور شده‌اند بخش رقابتی را دستخوش تغییر کنند تا تعادل برقرار شود. البته فصل جدید اپکس به همین جا ختم نمی‌شود، در ادامه با ما همراه باشید.

کالکشن انیورسری (Anniversary Collection)

فصل هشتم بازی Apex Legends

سازندگان در فصل جدید، یک رویداد خاص به مناسبت دو ساله شدن بازی برگزار کرده‌اند که جذابیت‌های زیادی دارد. بازیکنان احتمالا رویداد شب مبارزه (Fight Night) از فصل گذشته را به یاد دارند، این رویداد جدید هم دارای ساختار مشابه‌ای است.

این رویداد، از ۹ فوریه (۲۱ بهمن) آغاز شده و تا ۲۳ فوریه (۵ اسفند) ادامه خواهد داشت و با شرکت در آن، می‌توانید جوایز مختلفی دریافت کنید. این جوایز، شامل ۲۴ آیتم محبوب قدیمی هستند که بعد از این رویداد، یا از بازی حذف می‌شوند یا با طراحی جدیدی ارائه خواهند شد. پس کالکشن انیورسری را فراموش نکنید.

دریافت امتیاز (RP) در بخش رقابتی آسان‌تر شد

فصل هشتم بازی Apex Legends

بازیکنان همواره از سختی دریافت امتیاز (Ranked Points) در بخش رقابتی گله‌مند بوده‌اند. این سیستم، همیشه مورد انتقاد بازی دوستان قرار گرفته و البته تنها به اپکس لجندز ختم نمی‌شود و آثاری همچون لیگ آف لجندز (League of Legends) نیز از مشکلات مشابه‌ای رنج می‌برند. خوشبختانه این مسئله با فصل جدید تا حد زیادی حل شده است.

در فصل هشتم، اگر تیم شما بتواند رتبه یازدهم الی سیزدهم را کسب کند، باز هم امتیاز دریافت خواهد کرد (البته به مقدار کمتر). همچنین با کشتن دشمنان، امتیازات بیشتری دریافت می‌کنید و امتیاز همکاری در کشتار (Assist) را نیز به دست می‌آورید.

تغییرات در سیستم Assist

فصل هشتم بازی Apex Legends

همان طور که بالاتر هم اشاره شد، شما برای همکاری در کشتار، امتیاز دریافت می‌کنید. این سیستم در فصل جدید حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. اتفاقی که بسیار خوشایند است و مورد استقبال طرفداران قرار گرفته. اگر سی اس گو (CSGO) بازی کرده باشید، احتمالا با سیستم مذکور آشنایی دارید. برای مثال، با یک دشمن وارد درگیری شده‌اید و به او آسیب رسانده‌اید اما نتوانسته‌اید کار را تمام کنید. در ادامه، هم‌تیمی شما دست به کار شده و او را می‌کشد. در این هنگام، شما امتیاز Assist دریافت می‌کنید زیرا در این مبارزه، تاثیرگذار بوده‌اید.

مدت زمان احتساب Assist در این فصل به ۱۰ ثانیه افزایش یافته است، یعنی دو و نیم ثانیه بیشتر از فصل‌های پیشین. همین مقدار شاید کافی باشد تا امتیاز نهایی شما بالاتر برود. پس، بازیکن هم‌تیمی اگر بتواند در همان ۱۰ ثانیه اول پس از درگیری شما با دشمن، او را از بین ببرد، برای دو نفر امتیاز کسب کرده است!

شخصیت جدید بازی

فصل هشتم بازی Apex Legends

قهرمان جدید بازی، والتر “فیوز” فیتزروی (Walter “Fuse” Fitzroy) نام دارد و تا اینجا ثابت کرده که یکی از بهترین شخصیت‌های بازی است. قابلیت تکتیکال (Tactical Ability) او یک نارنجک است که در اطراف دشمن منفجر می‌شوند و حواس او را پرت می‌کنند.

قابلیت پسیو (Passive Ability) او هم یک نارنجک انداز بوده که می‌تواند آسیب زیادی به دشمنان وارد کند. قابلیت التیمیت فیوز هم یک دایره آتشین در اطراف دشمن ایجاد می‌کند و و در واقع اجازه نمی‌دهد که فرار کنند. شباهت این کاراکتر به شخصیت کمدین از سری کامیک‌های واچمن (Watchmen) را هم نمی‌توان انکار کرد.

یک اسلحه شات گان قوی‌تر

فصل هشتم بازی Apex Legends

این فصل پذیرای یک اسلحه شات گان جدید به نام ۳۰-۳۰ ری‌پیتر (The 30-30 Repeater) هم هست. این اسلحه با هر بار فشردن دکمه، تنها یک گلوله به سوی دشمن شلیک می‌کند که شاید کمی خطرناک جلوه کند اما به خاطر داشته باشید که ۱۰۰ دمج (Damage) به دشمن وارد می‌کند! بنابر این استفاده از آن ارزش ریسک کردن را دارد، خصوصا برای کسانی که ترجیح می‌دهند وارد مبارزات نزدیک شوند.

این اسلحه قابلیت شارژ شدن هم دارد که آن را قوی‌تر هم می‌کند. تنها مشکل ری‌پیتر شاید این باشد که تعویض خشاب آن به زمان زیادی نیاز دارد (سازندگان احتمالا با این کار تلاش کرده‌اند تا آن را بالانس کنند). در مجموع، این اسلحه را می‌توان نسخه قوی‌تر و بهترِ جی سون-اسکات (G7-Scout) به حساب آورد و هیچ دلیلی وجود ندارد که به سراغ آن نروید.

نقشه‌های بخش رقابتی

فصل هشتم بازی Apex Legends

سازندگان تصمیم گرفته‌اند که نقشه‌های بخش رقابتی را به صورت نوبتی استفاده کنند. در این فصل، دو نقشه وجود دارد که خوب است آن‌ها را به درستی بشناسید. نقشه لبه دنیا (World’s Edge) هم فعلا از بازی کنار گذاشته شده اما طبق وعده سازندگان، در فصل‌های آتی بازمی‌گردد.

اما در رابطه با دو نقشه دیگر، دره پادشاه (King’s Canyon) تا تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۰) در دسترس قرار خواهد داشت و سپس، نقشه المپوس (Olympus) تا انتهای فصل هشتم، جایگزین آن خواهد شد.

انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ

فصل هشتم بازی Apex Legends

تصور بر این بود که نسخه نینتندو سوییچ همزمان با آغاز فصل جدید منتشر شود اما این مسئله رخ ندارد. طرفداران این کنسول، در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۱ (۱۹ اسفند ۱۳۹۹) می‌توانند منتظر عرضه این بازی باشند. ورود اپکس لجندز به پلتفرم نینتندو، مخاطبان بیشتری را برای این بازی به همراه خواهد داشت و قطعا به افزایش محبوبیت آن کمک می‌کند.

ناگفته نماند که نسخه سوییچ، از کراس پلی (قابلیت بازی میان کنسولی) نیز پشتیبانی خواهد کرد که اتفاق جذابی است و دارندگان این کنسول می‌توانند با دوستانشان بر روی ایکس باکس یا پلی استیشن بازی کنند. در ضمن، بازیکنان نسخه سوییچ، ۳۰ لول (Level) رایگان دریافت می‌کنند و امتیازهای چند هفته ابتدایی آن‌ها، دوبرابر خواهد بود (تا تاخیر در عرضه جبران شود و مخاطبانِ این کنسول عقب نمانند).

تغییرات نقشه کینگز کنیون

فصل هشتم بازی Apex Legends

نقشه کینگز کنیون یا همان دره پادشاه، در این فصل هم با تغییرات جالبی عرضه شده است، این تغییرات به این دلیل ایجاد شده تا سازندگان بتوانند داستان بازی را ادامه دهند و روایت کنند.

منطقه اسکال تاون (Skulltown) در این فصل حذف شده اما بخش میراژ وُیِج (Mirage Voyage) بازگشته است. منطقه اصلام لیکس (Slum Lakes) هم به منطقه اسپاتد لیکس (Spotted Lakes) تبدیل شده. این نقشه در فصل‌های آتی، تغییرات بیشتری خواهد داشت، زیرا سازندگان در تلاش هستند تا آن را بزرگ‌تر کنند.

بتل پس جدید بیش از ۱۰۰ آیتم دارد

فصل هشتم بازی Apex Legends

بتل پس جدید، بیش از ۱۰۰ آیتم دارد و می‌توانید از اسکین‌ها و تجهیزات جدید بازی لذت ببرید. با خرید این بتل پس، اسکین لجندری اسلحه فلت‌لاین (Flatline Chained) و اسکین‌های جدیدی برای فیوز، لوبا و جیبرالتر را از همان ابتدا دریافت می‌کنید.

آیتم‌های هیجان انگیز زیادی در این فصل وجود دارند که متاسفانه اگر بتل پس را خریداری نکنید، دستتان از آن‌ها کوتاه خواهد ماند. ناگفته نماند که بتل پس این فصل هم مطابق معمول، بر روی چند شخصیت، تمرکز بیشتری دارد و طرفداران آن‌ها را خوشحال‌تر خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Mass Effect: Legendary Edition چه تفاوتی با نسخه‌های اصلی دارد؟

این فصل چه زمانی به پایان می‌رسد؟

فصل هشتم بازی Apex Legends

فصل هشتم تا تاریخ ۳ مه ۲۰۲۱ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) قابل بازی خواهد بود و در واقع دو ماه برای تجربه آن فرصت دارید. توجه داشته باشید که با اتمام فصل، دیگر نمی‌توانید بسیاری از جوایز قبلی را بدست بیاورید.

حالا تنها سوال این است که شخصیت جدید فصل نهم چه کسی است و چه جوایز تازه‌ای در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. ما اطلاعات و جزئیات فصل آتی را پس از انتشار، در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا فصل هشتم بازی Apex Legends را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعthegamer-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.