تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

 کاشت مو در تهران درکلینیک های متعدد و با متدهای نوین انجام می شود. ریزش مو یک واقعیت اجتناب پذیر در زندگی است که دغدغه فکری خیلی از افرادی شده که به دلایل مختلف دچار طاسی یا کم مویی شده اند. اخیرا با توسعه روش های جدید کاشت مو، افرادی که اطلاعات کافی دراین زمینه

 کاشت مو در تهران درکلینیک های متعدد و با متدهای نوین انجام می شود. ریزش مو یک واقعیت اجتناب پذیر در زندگی است که دغدغه فکری خیلی از افرادی شده که به دلایل مختلف دچار طاسی یا کم مویی شده اند. اخیرا با توسعه روش های جدید کاشت مو، افرادی که اطلاعات کافی دراین زمینه ندارند گول تیلیغات را خورده و با پرداخت هزینه بالا نتیجه خوبی نگرفته اند. مهمترین قدم برای اقدام به کاشت مو مراجعه به پزشک مشاور و حرفه ای است. کلینیک VIP با مجوز رسمی از بهداشت و جدیدترین روش های کاشت مو در تهران و همچنین داشتن پزشکان حاذق و حرفه ای آماده خدمت به مشتریان عزیز تهرانی و شهرستان ها است.

 

.

همه نکات پیرامون کاشت مو در تهران

امروزه ریزش مو در مردان و زنان به دلایل مختلف مانند استفاده مکرر از سشوار، استفاده از رنگ های شیمیایی و استفاده مدام از روغن و یا واکس مو، افراد را در سراسر جهان درگیر کرده است. از آنجایی که مو در زیبایی افراد تاثیر زیادی دارد، طاسی و ریزش مو باعث از دست دادن اعتماد به نفس و ایجاد استرس در افراد می شود. بنابراین فرد دنبال روشی می گردد که این مشکل را حل کند و بهترین و موثرترین روش کاشت مو طبیعی است. کاشت مو بطور کلی سه روند دارد، یکی برداشتن فولیکول سالم از قسمتی از سر، آماده کردن گرافت ها و پیوند آنها در قسمتی که مبتلا به ریزش مو شده است.

کاشت مو طبیعی به روشی گفته می شود که موهای مقاوم در برابر ریزش از هر جای بدن (ریش، سر و ابرو )  به منطقه ای که ریزش کرده منتقل می شود. افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران اقدام می کنند می بایست بانک موی پرپشتی داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسند. کاشت مو ی طبیعی با توجه به وضعیت بانک موها، تراکم مورد نظر شما، میزان کم پشتی موها و میزان انعظاف پذیری پوست سر توسط پزشک متخخصص انجام می شود. روش دقیق و تجهیزات مورد استفاده برای برداشتن و انتقال فولیکول ها با توجه به روش کاشت مو متفاوت هستند. به دو روش می توان عمل کاشت مو را انجام داد: یکی کاشت مو بدون جراحی و دیگری کاشت مو با جراحی که در ادامه مقاله آنها را مطالعه خواهیم کرد.

 

روش های مختلف کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران با متودهای مختلف و تجهیزات متنوع انجام می گیرد. در اینجا روش های اصلی کاشت مو را لیست کرده ایم.

  • کاشت مو طبیعی با روش FIT
  • کاشت مو طبیعی به روش FUT
  • کاشت مو طبیعی با روش BHT
  • کاشت مو طبیعی به روش سوپر ترکیبی
  • کاشت مو به روش تکثیر
  • کاشت مو بدون جراحی
  • کاشت مو با جراحی
  • کاشت مو طبیعی با روش SUT
  • کاشت مو طبیعی به روش میکروگرافت
  • کاشت مو به روش میکروفیت
  • کاشت مو طبیعی به روش ترکیبی

 

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

اولین گام برای انجام کاشت مو، پیدا کردن یک کلینیک مجهز و پیشرفته با پزشکان متخصص و حرفه ای است. برای اینکه به کلینیک مورد نظر اعتماد کنیم می بایست به چند نکته مهم توجه داشته باشیم. مانند بررسی سوابق کاری آن کلینیک؛ در هر کلینیک تصاویری از متقاضیان با عنوان قبل از کاشت و بعد از کاشت می تواند کمک بزرگی به انتخاب شما از کلینیک کند. یا مورد دیگرف تحقیق از افرادی است که قبلا از خدمات این کلینیک استفاده کرده اند .

همچنین می تون در وبسایت کلینیک ها کامنت ها و نظرات کاربران را مشاهده کرد که تا چه اندازه از آن مرکز درمانی راضی هستند. یک کلینیک می بایست دارای مجوز رسمی از وزات بهداشت ، دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته و پزشکان باتجربه و خدمات بعد از عمل یاشد . بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مرکز درمانی VIP با مجموعه کاملی از بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و پزشکان و مشاوران متخصص است.

جدیدترین متد کاشت مو در تهران2

کاشت مو طبیعی بدون جراحی

جدیدترین و مجهزترین روش کاشت مو بدون عمل جراحی در تهران، روش میکرو SUT است. در این روش بوسیله دستگاه اتوماتیک از ناحیه مو در اندازه های میکرو مو برداشت می شود. در روش کاشت مو طبیعی بدون جراحی به برش هیچ نیازی نداریم و فولیکول ها از یک سوراخ ریز 1 میلیمتری بصورت واحدی استخراج می شوند. این عمل کاشت مو بدون جای زخم، بخیه و بدون درد است و در یک جلسه 8 ساعته انجام می شود. در کلینیک VIP در تهران روش میکرو SUT یا همان کاشت مو بدون جراحی با بهترین کیفیت و تجهیزات مدرن انجام می گیرد. عمل کاشت مو با جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران زیر نظر پزشکان ماهر و با تجربه اجرا می شود.

کاشت مو طبیعی با عمل جراحی

در روش کاشت مو بوسیله عمل جراحی، پزشک متخصص یک برش در ناحیه پوست سر ایجاد می کند و فولیکول ها یا گرافت های را بصورت کاشت نواری استخراج می کند. سپس توسط یک میکروسکوپ قوی فولیکول ها یا گرافت های مو را جدا می کنند و به ناحیه طاس مو پیوند می زنند. این روش کاشت مو یک روش تهاجمی است که با خونریزی و درد و جای زخم همراه است. روش هایی مانند کاشت مو FIT ، FUT و SUT با عمل جراحی انجام می شوند.

 

خصوصیات بهترین کاشت مو طبیعی

سعی کنید قبل از انتخاب کلینیک  برای کاشت مو طبیعی، به نکات مهم در مورد عملکرد کاشت مو که در زیر آمده دقت کنید.

  • تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته

در انتخاب کلینیک برای کاشت مو به ظاهر شیک تجهیزات توجه نکنید زیرا کیفیت و کارایی در ظاهر تجهیزات نیست بلکه در کارکرد آنهاست.

  • پزشک و متخصص باتجربه و حرفه ای

پزشکان و متخصصان باید از تجربه کافی در زمینه کاشت مو برخوردار باشند. در کنار کلینیک مجهز و با کیفیت، اگر پزشک باتجربه و ماهر کاشت موی شما را انجام دهد قطعا نتیجه مطلوب خواهید گرفت.

 

  • خدمات درمانی

تنوع در ارائه خدمات در مراکز درمان کاشت مو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشرفت تکنولوژی باعث شده در هر کلینیک چندین روش کاشت مو با ابزار و تجهیزات پیشرفته انجام شود.

 

  • کادر خدماتی و درمانی ایده آل

کلینیک کاشت مو می بایست علاوه بر پزشک حرفه ای و متخصص، کادر درمان و پرسنل باتجربه، مدیران، پرستاران و متخصصان مو داشته باشد.

 

  • پشتیبانی از مراجعه کنندگان

ارائه خدمات باکیفیت و مرغوب به مراجعه کنندگان از نکات مهم یک کلینیک خوب است. کادر درمان و پرسنل می بایست به مشتریان گوش دهند و خواسته های آنها را برآورده کنند.

 

  • داشتن مجوز رسمی

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت در هر مرکز درمانی برای تضمین سلامت و بهداشت مشتریان مهم و ضروری است. این مجوز می بایست در جایی از کلینیک نصب شود که در معرض دید همگان باشد.

بهترین روش کاشت مو

برای اینکه بتوانید براحتی تشخیص دهید که کدام روش کاشت مو بهترین روش است، ابتدای کار با یک مشاورمتخصص و باتجربه در این زمینه مشورت کنید. مشاور با توجه به شرایط و خواسته های شما از یک عمل مطلوب روش مناسب را به شما پیشنهاد می دهد.

بهترین روش کاشت مو برای همه افراد یکسان نیست و بستگی به شرایط خود فرد دارد. بهترین و مناسب ترین روش کاشت مو روشی است که نتیجه خوب و مطلوب داشته باشد و شما را راضی نگه دارد. روش SUT به دلیل اینکه بدون عمل جراحی و خونریزی و بدون درد است می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا این روش با تراکم بالا است و نسبت به روش های دیگر 2 تا 3 تار مو ایجاد می کند.

بهترین پزشک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

مهمترین گزینه در نتیجه مطلوب و ایده آل کاشت مو ، نقش پزشک است. متاسفانه در برخی از مراکز درمانی دستیار پزشک و افراد غیرحرفه ای این کار را انجام می دهند که نتیجه عمل فرد را بیشتر افسرده و نگران می کند. یک پزشک خوب و با تجربه ابتدا پوست سر متقاضی را به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهد.

از یک تار موی فرد آزمایش انجام می دهد. بعد از اینکه آزمایشات مربوطه انجام شد با توجه به خواسته فرد در مورد میزان تراکم مو اقدام به عمل می کند. از آنجایی که کاشت مو نیاز به کنترل و پیگیری طولانی دارد کلینیک های کاشت مو و پزشک باید به بیمار مراجعه منظم را تجویز کنند. آنها را از مراقبت های بعد از کاشت آگاه کنند و دستورات لازم را به آنان بدهند.

مراقبت های بعد از عمل کاشت مو   

پزشک بعد از انجام کاشت مو به بیمار را برای انجام مراقبت های بعد از عمل آگاه می کند. این مراقبت ها عبارتند از:

  1. اگر عمل بدون جراحی باشد که مراقبت آن کمتر است زیرا خونریزی و درد ندارد. اما در روش های با جراحی، التهام و تورم در ناحیه جراحی شده تا چند روز طبیعی است و با کمپرس سرد بهبود می یابد.
  2. تا چند روز بعد از عمل از ورزش های سنگین و فعالیت بدنی خودداری کنید و چند روزی را در خانه استراحت کنید.
  3. دو یا سه روز بعد از عمل از دست زدن به فولیکول ها و همچنین شستن موها خودداری کنید.
  4. تا یک هفته بعد از عمل بیشتر از مایعات استفاده کنید و رژیم غذایی سبک و سالمی داشته باشید.

 

هزینه کاشت مو در تهران

هزینه کاشت مو در تهران یکی از مهم ترین عواملی است که در زمان انتخاب کاشت مو و روش مناسب نقش اساسی دارد. هزینه کاشت مو به فاکتورهایی مانند تعداد گرافت های مورد نیاز، شناخت الگوی ریزش مو و روش مناسب برای کاشت مو بستگی دارد.

اگر روش های سنتی و معمولی را انتخاب کنید هزینه کمتری دارند اما در این روش ها از تجهیزات خاص و مدرن استفاده نمی کنند و یقینا نتیجه مطلوبی نخواهند داد. برای اینکه قبل از عمل کاشت مو از هزینه ها مطلع شوید سه تا عکس از روبروی سر، پشت و بالای سر خود به پزشکتان نشان دهید.

نکاتی برای انتخاب کلینیک کاشت مو در تهران

همانطور که گفتیم انتخاب کلینیک در نتیجه مطلوب عمل کاشت مو خیلی مهم است. یک کلینیک ایده آل باید سابقه کاری درخشان و طولانی مدت داشته باشد. پزشکانی که در این کلینیک استخدام می شوند، می بایست دارای مجوز رسمی و مدرک تخصصی دانشگاهی معتبر باشند. مرکز درمانی باید مجهز به دستگاه های مدرن و پیشرفته مانند دستگاه اسکن و آنالیز سر باشند.

به علاوه روش هایی که برای مشتریان انجام می دهند طبق خواسته متقاضی انتخاب شود و کمترین عارضه را داشته باشد. کلینیک vip یکی از کلینیک های فعال در حوزه کاشت مو در تهران بوده که از تمامی این نکات مثبت برای کاشت مو با کیفیت بهتر بهره می برد.

 

خروج از نسخه موبایل