تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 53630

جدول اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد

جدول اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد

کافه دانش: جدول زمانبندی اجرای هفت اثر نمایشی حاضر در جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد. جشنواره تئاتر پنجمک روز یکشنبه ۳ مرداد ماه درسالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. سالن اصلی این مجموعه فرهنگی نیز از روز ۱۱ مرداد میزبان نمایش‌های حاضر در جشنواره می‌شود. اولین روز جشنواره …

کافه دانش: جدول زمانبندی اجرای هفت اثر نمایشی حاضر در جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد.

جشنواره تئاتر پنجمک روز یکشنبه ۳ مرداد ماه درسالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. سالن اصلی این مجموعه فرهنگی نیز از روز ۱۱ مرداد میزبان نمایش‌های حاضر در جشنواره می‌شود.

اولین روز جشنواره نمایش “پیتر پن” دو اجرا در نوبت های ۱۵ و ۱۷ انجام می‌دهد. این نمایش روز دوشنبه نیز یک اجرا در ساعت ۱۵ خواهد داشت.

پنجمین روز مرداد ماه نیز سالن استادمحمد میزبان نمایش “هانسل و گرتل” می‌شود که دو اجرا در نوبت‌های ۱۵ و ۱۷ انجام می‌دهد . روز چهارشنبه این نمایش در نوبت ۱۵ نیز روی صحنه می‌رود.

“پری دریایی” عنوان نمایشی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ مرداد بر صحنه سالن استاد محمد می‌رود. این نمایش نیز در روز پنجشنبه دو نوبت اجرا (۱۵ و ۱۷) و در روز جمعه یک نوبت اجرا (۱۵) خواهد داشت.

نمایش “شاهزاده و گدا” نیز در روزهای شنبه ۹ و یکشنبه ۱۰ مرداد ماه جاری به سالن استاد محمد می‌رود. این نمایش نیز در روز اول اجرای خود در ساعت‌های ۱۶ و ۱۷ اجرا می‌شود. دومین روز اجرای این نمایش نیز در ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

نهمین روز برگزاری جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود. نمایش “پوستین زرین” در دو نوبت ۱۵ و ۱۷ روی صحنه می‌رود. این نمایش ساعت ۱۵ روز بعد نیز اجرای مجدد خواهد داشت.

نمایش “بابالنگ دراز” روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه به اجرا در خواهد آمد. این نمایش نیز در روز ۱۳ مرداد دو اجرا در ساعت های ۱۵ و ۱۷ و در روز ۱۴ مرداد یک اجرا در ساعت ۱۵ خواهد داشت.

آخرین اجرای جشنواره نمایش “آرش کمانگیر” خواهد بود که در روزهای ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه بر صحنه می‌رود. این نمایش نیز مطابق زمانبندی دیگر آثار ، در روز اول اجرای خود دو اجرا و در روز دوم یک اجرا انجام می‌دهد.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک روز ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ با برپایی مراسم اختتامیه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به کار خود پایان می‌دهد.

لازم به ذکر است که در صورت ادامه وضعیت پرخطر همه‌گیری کرونا در شهر تهران، اجراهای این جشنواره هیچ گونه بلیط فروشی نخواهد داشت.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.