تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 61727

تیگو ۷ پرو در ایران رونمایی شد؛ با مشخصات و امکانات تیگو ۷ جدید آشنا شوید+عکس

تیگو ۷ پرو در ایران رونمایی شد؛ با مشخصات و امکانات تیگو ۷ جدید آشنا شوید+عکس

تیگو ۷ پرو در ایران رونمایی شد؛ با مشخصات و امکانات تیگو ۷ جدید آشنا شوید+عکستیگو ۷ پرو رسما از سوی شرکت مدیران خودرو رونمایی شده است. برای آشنایی با امکانات و مشخصات فنی این خودرو در ادامه با ما همرا..

تیگو ۷ پرو در ایران رونمایی شد؛ با مشخصات و امکانات تیگو ۷ جدید آشنا شوید+عکس

تیگو ۷ پرو رسما از سوی شرکت مدیران خودرو رونمایی شده است. برای آشنایی با امکانات و مشخصات فنی این خودرو در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت مدیران خودرو به تازگی از تیگو ۷ پرو رونمایی کرده است. این در صورتی است که اخیرا نیز تیگو ۸ پلاس و تیگو ۸ پرو توسط این شرکت معرفی شده بود. تیگو ۷ جدید در واقع برادر کوچکتر تیگو ۸ است. این خودرو در نمای جلو تفاوت چندانی با تیگو ۸ پرو ندارد،‌ اما از نظر پیشرانه و جعبه دنده با برادر بزرگ خود متفاوت است.

کمپانی چری تولید نسل اول تیگو ۷ را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و در همان سال نیز این کراس اوور مهمان بازار ایران شد. پس از گذشت دو سال از معرفی تیگو ۷، نخستین فیس لیفت این خودرو رونمایی شد. هم‌اکنون نیز نسل جدید این خودرو تحت عنوان تیگو ۷ پرو با ظاهری متفاوت معرفی شده است.

بررسی تیگو ۷ پرو از نظر طراحی

تیگو ۷ جدید

کمپانی چری دماغه این کراس اوور را با الگوی جدید طراحی کرده است. سپر جلو نیز بسیار لوکس و اسپرت به نظر می‌رسد و با بافت تابشی یا بارانی کرومی گریل و لوگوی سازنده به خوبی هماهنگ می‌شود. در عقب این خودرو نیز شاهد خروجی‌های اگزوز کرومی،‌ سپر حجیم و چراغ‌های به‌هم پیوسته هستیم که به زیبایی تیگو ۷ جدید افزوده‌اند.

طول،‌ عرض و ارتفاع نسل جدید تیگو ۷ به ترتیب ۴۵۰۰ میلی‌متر، ۱۸۴۱ میلی‌متر و ۱۶۷۰ میلی‌متر است. فاصله بین محورهای این خودرو نیز به ۲۶۷۰ میلی‌متر رسیده است. کمپانی چری این خودرو را به رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز کرده است و ترمزها در تمام چرخ‌ها دیسکی هستند. صندوق عقب این خودرو ۴۷۵ لیتر حجم دارد که با تا کردن صندلی‌ها این فضا به ۱۵۰۰ لیتر می‌رسد.

بررسی امکانات رفاهی

تیگو ۷ جدید

کابین این کراس اوور بسیار زیبا طراحی شده است و رنگ مشکی به عنوان پس زمینه قالب در این طراحی مورد استفاده قرار گرفته و در لابه‌لای آن از رگه‌های قرمز یا کرومی نیز استفاده شده است.

تیگو ۷ جدید به امکانات زیادی مجهز شده است که سیستم تهویه هوشمند در جلو و عقب،‌ نمایشگر تبلتی ۱۰ اینچی ویژه تنظیمات و سیستم سرگرمی، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید،‌ سانروف پانورامیک ۱.۱۳ متر مربعی دو تیکه،‌ شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، نمایشگر دیجیتال برای نشانگر آمپر، کروز کنترل تطبیقی، در صندوق عقب برقی،‌ اتوهلد،‌ آینه بیرونی تاشو برقی، تعویض دنده الکترونیک و ترمز پارک برقی از جمله آن‌ها هستند.

در وسط داشبورد و زیر نمایشگر چند دکمه به صورت پیانویی قرار گرفته‌اند و تنظیمات سیستم تهویه مطبوع،‌ از طریق یک صفحه نمایش ۸ اینچی جلوی دسته دنده قابل تنظیم هستند. تمام صندلی‌های این کراس اوور با روکش چرمی پوشانده شده‌اند و قسمت‌هایی از داشبورد و درها نیز با چرم تزئین شده‌اند که باعث شده تا این خودرو لوکس‌تر به نظر برسد. صندلی سرنشیان به صورت الکتریکی و در ۴ جهت تنظیم می‌شود و صندلی راننده نیز به صورت برقی و در ۶ جهت تنظیم می‌شود.

بررسی نسل جدید تیگو ۷ از نظر ایمنی

تیگو ۷ جدید

برای تیگو ۷ پرو ۶ ایربگ جلو و جانبی در نظر گرفته شده است که باعث شده‌اند تا سطح ایمنی این خودرو بالا برود. علاوه بر این در این خودرو از فولاد تقویت شده با حرارت در شاسی استفاده شده که علاوه بر افزایش استقامت هنگام دریافت فشار در طولانی‌مدت هم خودرو کمتر دچار فرسودگی در این بخش می‌شود.

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ جدید

تیگو ۷ جدید به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده است که می‌تواند قدرت ۱۵۷ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده CVT نه سرعته گذاشته شده است. این خودرو به ازای هر صد کیلومتر ۶.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند.

تاکنون مشخص نشده است که این کراس اوور با چه قیمتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت،‌ اما از آنجایی که نسل قبل این خودرو با قیمت ۹۹۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود احتمالا نسل جدید بالاتر از ۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.