تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 65547

تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد؛ پیکاپ غول پیکر ژاپنی به جنگ رقبای آمریکایی می‌رود

تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد؛ پیکاپ غول پیکر ژاپنی به جنگ رقبای آمریکایی می‌رود

تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد؛ پیکاپ غول پیکر ژاپنی به جنگ رقبای آمریکایی می‌رود تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد. این پیکاپ غول پیکر ژاپنی با هدف رقابت با رقبای آمریکایی طراحی شده است. در ادا..

تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد؛ پیکاپ غول پیکر ژاپنی به جنگ رقبای آمریکایی می‌رود

تویوتا تاندرا کپستون معرفی شد. این پیکاپ غول پیکر ژاپنی با هدف رقابت با رقبای آمریکایی طراحی شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

تویوتا به صورت رسمی از تاندرا کپستون به عنوان نسخه پرچمدار پیکاپ تاندرا پرده برداشت تا بتواند با رقبای آمریکایی خود یعنی جی ام سی سیرا دنالی رقابت کند. مشتریان آمریکایی به پیکاپ‌ها علاقه شدیدی دارند و به همین دلیل پیکاپ‌های لوکس با امکانات متنوع توانستند طی سال‌های اخیر در این بازار به آمار فروش بالایی دست پیدا کنند. در همین راستا تویوتا تاندرا کپستون آمده تا سهمی از این بخش از بازار را نیز به خود اختصاص دهد.

مشخصات تویوتا تاندرا کپستون

بخش ظاهری

تویوتا تاندرا کپستون

تویوتا برای نسخه پرچمدار تاندرا از یک جلوپنجره کروم‌کاری شده بسیار جذاب استفاده کرده است که توانسته نمای جذابی را در بخش جلو به وجود آورد. از سایر جزئیات طراحی این خودرو می‌توان به دستگیره‌های کرومی، رینگ‌های ۲۲ اینچی، قاب آینه‌ها و نوشته کرومی TUNDRA روی در بخش بار اشاره کرد.

تویوتا تاندرا کپستون

علاوه بر این، تویوتا تاندرا کپستون از رکاب‌های برقی برای درهای کناری و زیرپایی برقی برای بخش بار نیز بهره می‌برد. به طور کلی طراحان این خودروساز ژاپنی توانستند این پیکاپ را نسبت به نسخه اصلی خود جذاب‌تر و لوکس‌تر کنند.

بخش داخلی

تویوتا تاندرا کپستون

طراحان برای کابین این خودرو تریم چرمی سوزن دوزی شده به رنگ مشکی و سفید استفاده کردند که توانسته نمای لوکسی را به وجود آورد. روی داشبورد هم از تریم چوب طبیعی استفاده شده است. صندلی‌ها در هر دو ردیف از گرم کن و تهویه بهره می‌برند و غربیلک فرمان نیز به گرم‌کن مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های نسخه پرچمدار تاندرا می‌توان به شیشه‌های جلو آکوستیک، لوگوی چراغ‌دار خوش‌آمدگویی کپستون روی داشبورد و سقف پانوراما اشاره کرد.

تویوتا تاندرا کپستون

این خودرو از امکانات متنوعی چون سیستم صوتی JBL با ۱۲ بلندگو، آینه عقب دیجیتالی، هدآپ دیسپلی رنگی، کلاستر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۱۴ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی اندروید اتو و اپل کارپلی بهره می‌برد. ضمن اینکه با پرداخت مبلغ اضافی امکان سفارش سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم اتوماتیک ارتفاع برای اکسل عقب نیز وجود دارد که باعث ارائه سواری نرم‌تر خواهد شد.

مشخصات فنی و قیمت

تویوتا تاندرا کپستون

تویوتا تاندرا کپستون از یک موتور i-Force Max هیبرید تویوتا بهره می‌برد. این موتور ۳.۵ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی ۴۸ اسب بخاری فعالیت می‌کند که در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با ۴۳۷ اسب بخار و گشتاور ۷۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

تویوتا تاندرا کپستون

یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعت نیز قدرت تولیدی را به تمام چرخ‌ها می‌رساند. این پیکاپ ژاپنی از ظرفیت یدک کشی ۴۶۱۰ کیلوگرمی نیز بهره می‌برد. قیمت تاندرا کپستون هنوز به شکل رسمی توسط شرکت تویوتا اعلام نشده است، اما از آنجایی که تاندرا ۱۷۹۴ حدود ۶۱ هزار دلار قیمت دارد، برای این نسخه نیز می‌توان قیمت حدود ۷۰ هزار دلار را در نظر گرفت.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.