تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۸

توهین زشت وزیر کشور ترکیه به آمریکا: کثیف به گزارش منیبان از روسیا الیوم، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد: هر سفیر آمریکایی که به ترکیه می آید، برای آسیب و آزار ترکیه تلاش میکند. من به سفیر آمریکا از این جا می‌گویم روزنامه نگارانی را که به آنها دیکه می‌کنی، می‌شناسم، دستان کثیفت

توهین زشت وزیر کشور ترکیه به آمریکا: کثیف

به گزارش منیبان از روسیا الیوم، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد: هر سفیر آمریکایی که به ترکیه می آید، برای آسیب و آزار ترکیه تلاش میکند. من به سفیر آمریکا از این جا می‌گویم روزنامه نگارانی را که به آنها دیکه می‌کنی، می‌شناسم، دستان کثیفت را از ترکیه بردار. من این را به صورت کاملاً آشکار میگویم… دستان کثیفت را از ترکیه بردار. من به صورت آشکار کاری را که کردید و گام‌هایی را که برداشتید و اینکه چگونه می‌خواهید ترکیه را دچار دستپاچگی کنید، می‌دانم. دستان کثیفت را بردار و آن نقاب‌های خندان را کنار بزن، همه چیز آشکار است.

وی افزود: هر سفیر آمریکا میپرسد که چگونه می‌تواند ترکیه را آزار بدهم. این یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌های ترکیه طی سال‌های عدیدی بوده است. او سفیران دیگر را جمع می‌کند و تلاش می‌کند که به آنها مشورت دهد. همان کار را دراروپا انجام می‌دهند، سفارت آمریکا اروپا را اداره می‌کند.

پیشتر سفارت آمریکا به اتباع این کشور نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی در مرکز استانبول هشدار داده بود./ایسنا

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل