تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
کد خبر : 41127

توزیع اولین محموله واکسن سراسری کادر درمان از شنبه

توزیع اولین محموله واکسن سراسری کادر درمان از شنبه

توزیع اولین محموله واکسن سراسری کادر درمان از شنبه عکس تزیینی است معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه اولین محموله توزیع واکسن سراسری کادر درمان به تعداد ۱۰۰ هزار دوز از شنبه آغ..

توزیع اولین محموله واکسن سراسری کادر درمان از شنبه

توزیع اولین محموله واکسن سراسری کادر درمان از شنبه
عکس تزیینی است

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه اولین محموله توزیع واکسن سراسری کادر درمان به تعداد ۱۰۰ هزار دوز از شنبه آغاز می شود، گفت: برنامه ریزی های لازم با نظام پزشکی های سراسر کشور انجام شده و از شنبه این محموله بصورت سراسری توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی تاجرنیا درباره نتیجه عملی مذاکرات این هفته سازمان با وزارت بهداشت، گفت: ضمن تشکر از همکاران خودمان در وزارت بهداشت، امروز به ما اطلاع داده شد که یک محموله ۱۰۰ دوزی واکسن اسپوتنیک برای توزیع آماده تحویل است.

تاجرنیا ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم با نظام پزشکی های سراسر کشور انجام شده و از شنبه این محموله بصورت سراسری توزیع خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، وی همچنین گفت: بر اساس قول همکاران در وزارت بهداشت، هفته بعد نیز محموله دوم برای ارسال تحویل می شود که خبرهای تکمیلی بعداً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.