تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 42679

تهران ۱۰ روز تعطیل شود

تهران ۱۰ روز تعطیل شود

عضو شورای شهر خطاب به رئیس ستاد کرونا در پایتخت: تهران ۱۰ روز تعطیل شود عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به بروز شرایط بحرانی ناشی از شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح پایتخت و خطرات انکا..

عضو شورای شهر خطاب به رئیس ستاد کرونا در پایتخت:

تهران ۱۰ روز تعطیل شود

تهران ۱۰ روز تعطیل شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به بروز شرایط بحرانی ناشی از شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح پایتخت و خطرات انکار ناپذیر ناشی از تداوم وضع موجود برای سلامت شهروندان ضرورت تعطیلی حداقل ۱۰ روزه کلیه فعالیت‌ها و اعمال محدودیت‌های سختگیرانه در پایتخت اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورا در نامه‌ای خطاب به دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران، خواستار تعطیلی ۱۰ روزه تهران شد.

متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر زالی

رئیس محترم ستاد مقابله با کرونا در تهران

با سلام؛

احتراماً با عنایت به بروز شرایط بحرانی ناشی از شیوع مجدد ویروس کرونا در سطح پایتخت و خطرات انکارناپذیر ناشی از تداوم وضع موجود برای سلامت شهروندان و همچنین با عنایت به تایید کلیه اعضاء محترم کمیته علمی ستاد ملی کرونا مبنی بر ضرورت تعطیلی حداقل ۱۰ روزه کلیه فعالیت ها و اعمال محدودیت های سخت گیرانه برای تردد و عبور و مرور در فضاهای شهری با وضعیت قرمز، خواهشمند در اسرع وقت این پیشنهاد را که میتواند مانع از تحمیل خسارت های غیر قابل جبران و مضاعف بر شهروندان تهرانی گردد، به ستاد ملی کرونا ارائه نمایید.

زهرا نژاد بهرام

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران»

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.