تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

تماشا کنید: ارتش آمریکا ۳ ویدیوی واقعی از یوفوها منتشر کرد! در اقدامی شوکه کننده، ارتش آمریکا و پنتاگون ۳ ویدیوی واقعی از یوفوها یا بشقاب پرنده ها منتشر کرد. یوفو ها یا اشیاء ناشناس پرنده به موجودات فضایی و بشقاب پرنده یا سفینه های فضایی آنها نسبت داده شده است.
در طی این سال‌ها انقدر ویدیوهای جعلی و ساختگی در رابطه با مشاهده یوفوها در آسمان منتشر شده که احتمالا شما هم مانند بسیاری افراد دیگر در سرتاسر دنیا، دیگر هیچ اهمیتی به مشاهده یوفوهای جدید نمی‌دهید و به صورت پیش فرض معتقد هستید که تمام این ویدیوها، جعلی و غیرواقعی هستند. اما نهادی که همیشه از جعلی بودن این ویدیوها سخن می‌گفت، یعنی ارتش آمریکا، در اتفاقی بسیار غیرمنتظره و شوکه کننده، اعلام کرد که سه تا از ویدیوهای مربوط به مشاهده یوفوها، که اتفاقا ویدیوهای مشهوری هم هستند، کاملا واقعی و قابل استناد هستند! در ادامه می‌توانید این ویدیوی واقعی از یوفوها یا بشقاب پرنده ها را همراه با توضیحات تکمیلی، تماشا کنید!
اما پیش از ادامه مقاله، بد نیست که خیلی کوتاه، به مفهوم واقعی یوفو هم اشاره کنیم. برخلاف چیزی که بسیاری افراد فک..

تماشا کنید: ارتش آمریکا ۳ ویدیوی واقعی از یوفوها منتشر کرد!

در اقدامی شوکه کننده، ارتش آمریکا و پنتاگون ۳ ویدیوی واقعی از یوفوها یا بشقاب پرنده ها منتشر کرد. یوفو ها یا اشیاء ناشناس پرنده به موجودات فضایی و بشقاب پرنده یا سفینه های فضایی آنها نسبت داده شده است.

در طی این سال‌ها انقدر ویدیوهای جعلی و ساختگی در رابطه با مشاهده یوفوها در آسمان منتشر شده که احتمالا شما هم مانند بسیاری افراد دیگر در سرتاسر دنیا، دیگر هیچ اهمیتی به مشاهده یوفوهای جدید نمی‌دهید و به صورت پیش فرض معتقد هستید که تمام این ویدیوها، جعلی و غیرواقعی هستند. اما نهادی که همیشه از جعلی بودن این ویدیوها سخن می‌گفت، یعنی ارتش آمریکا، در اتفاقی بسیار غیرمنتظره و شوکه کننده، اعلام کرد که سه تا از ویدیوهای مربوط به مشاهده یوفوها، که اتفاقا ویدیوهای مشهوری هم هستند، کاملا واقعی و قابل استناد هستند! در ادامه می‌توانید این ویدیوی واقعی از یوفوها یا بشقاب پرنده ها را همراه با توضیحات تکمیلی، تماشا کنید!

اما پیش از ادامه مقاله، بد نیست که خیلی کوتاه، به مفهوم واقعی یوفو هم اشاره کنیم. برخلاف چیزی که بسیاری افراد فکر می‌کنند، یوفو لزوما به معنی بشقاب پرنده یا سفینه موجودت فضایی نیست! کلمه UFO درواقع مخفف شده عبارت Unidentified Flying Object به معنی “اجسام ناشناس پرنده” است. در نتیجه هر جسم ناشناخته‌ای که در حال پرواز در آسمان دیده شود، به صورت پیش فرض، یک یوفو شناخته می‌شود. اما از آنجایی که تقریبا هرچیزی که در آسمان پرواز می‌کند، به نحوی توسط انسان‌ها شناخته شده است، در نتیجه مشاهده جسمی ناشناخته در آسمان، می‌تواند کنجکاوی هر انسانی را برانگیزد؛ تا جایی که عمدتا این ویدیوها را به سفینه های فضایی موجودات فرازمینی نسبت داده اند.

همچنین بخوانید

۱۰ شی پرنده که مردم با سفینه فضایی اشتباه گرفتند

ارتش آمریکا جت‌های خود را به ردیاب یوفو مجهز می‌کند!

ویدیوی اول: FLIR1

در سال ۲۰۰۴ و هنگامی که خلبان های آمریکایی درحال پرواز بر فراز کالیفرنیا بودند، جسمی ناشناخته را در آسمان مشاهده کردند که قدرت مانور بسیار عجیبی داشت. مانورهایی که خلبانان در این جسم ناشناخته یا همان یوفو مشاهده کردند، مانورهایی بود که توسط هیچکدام از هواپیماهای ساخت بشر، امکان انجام آن‌ها وجود نداشت! خلبان‌هایی که این ویدیو را ضبط کردند، در ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز (USS Nimitz) حضور داشتند. در این ویدیو، سر و صدای خود خلبان‌ها هم قابل شنیدن است که با تعجب بسیار زیاد، در حال تماشای این UFO هستند:

دو نکته در این ویدیو حائز اهمیت است. نکته اول همان قدرت مانور عجیب یوفو و سرعت غیرقابل تصور آن هنگام حرکت به سمت چپ تصویر و خروج از ناحیه دید هواپیما است. نکته دوم هم این است که تا اواسط ویدیو، این جسم ناشناخته، حرکتی بسیار عادی دارد و بجز ظاهر غیرطبیعی‌اش، هیچ نکته غیرعادی‌ای راجع بهش مشاهده نمی‌شود. اما بنا به دلایلی، از اواسط ویدیو تا آخر ویدیو، حسگرهای حرکتی و سنسورهایی که در هواپیمای ضبط کننده ویدیو وجود دارند، دائما رد حرکت این یوفو را گم می‌کنند و به سختی می‌توانند روی آن فوکوس کنند.

باز هم تاکید می‌کنیم که ارتش آمریکا، صحت این ویدیو را اخیرا به طور کامل تایید کرده و حداقل به گفته مقام مسئول این نهاد، هیچ دستکاری‌ای در این ویدیو نشده است و تصویری که مشاهده می‌کنید، تصویری کاملا واقعی است!

همچنین بخوانید

سناتورها و رئیس جمهور آمریکا گزارش‌هایی سری از مشاهده یوفوها دریافت کردند

ویدیوی دوم: گیمبال (Gimbal)

این ویدیو که مورد تایید ان بی سی نیوز (NBC News) هم قرار گرفته بود، یکی دیگر از ویدیوهای واقعی یوفو است. جالب است بدانید که این ویدیو بنام گیمبال (Gimbal) شناخته می‌شود که البته دلیل آن هم به طور دقیق مشخص نیست! در این ویدیو، می‌توانید صدای خلبان های جت جنگی را نیز بشنوید که با حیرت، درحال صحبت درباره یک جسم هوایی ناشناخته هستند:

ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که طبق توضیحاتی که در خود ویدیو و به صورت متنی، قابل مشاهده است، دلیل کج بودن دوربینی که این ویدیو را ضبط کرده، این است که خود هواپیما کج بوده و درواقع درحال دور زدن بوده است.

اما چیزی که در این ویدیو نظر خلبان‌ها را به شدت جلب کرده، بجز ظاهر عجیب و قدرت مانور غیرطبیعی یوفوی مشاهده شده، توانایی آن در حرکت برخلاف جهت باد است. یکی از خلبان‌ها در بخشی از ویدیو با تعجب اشاره می‌کند که این جسم ناشناخته، درحال حرکت بر خلاف جهت بادی است که با قدرت ۱۲۰گره درحال وزش از سمت غرب است. ضمن اینکه یکی از خلبان‌ها، این جسم را در بخشی از ویدیو، پهپاد (Drone) می‌خواند. مطمئنا تا جایی که ما از آن اطلاع داریم، هیچ پهپادی در دنیا نمی‌تواند با این سرعت و با این قدرت مانور، بر خلاف جهت بادی حرکت کند که با قدرت بسیار زیاد ۱۲۰گره درحال وزش است.

همچنین بخوانید

سرپرست پروژه مخفی یوفو پنتاگون داستان‌های عجیبی برای گفتن دارد!

ویدیو سوم: فوق سریع (Go Fast)!

این ویدیو به Go Fast معروف است و مطمئنا اگر تنها کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید، با مشاهده ویدیو، دلیل انتخاب این نام را کاملا درک خواهید کرد! این ویدیو در سال ۲۰۱۵ ضبط شده و درست مانند ویدیو گیمبال، در این ویدیو هم می‌توانید صدای صحبت خلبان‌های که با تعجب درحال تماشای این UFO هستند را نیز بشنوید:

در این ویدیو هم دو نکته قابل توجه وجود دارد. مورد اول، سرعت بسیار بالا و غیرقابل تصور این جسم ناشناخته است و مورد دوم هم عدم توانایی حسگرهای حرکتی فوق پیشرفته هواپیمای ضبط کننده این ویدیو، در فوکوس کردن روی جسم مورد نظر است. این حسگرها، به نحوی ساخته شده‌اند که بتوانند تقریبا روی هرچیزی فوکوس کنند اما واضح است که این جسم ناشناخته، بسیار سریع‌تر از چیزی که این حسگر آمادگی آن را داشته باشد، حرکت می‌کند.

توضیحات پنتاگون درباره ویدیوی واقعی از یوفوها یا بشقاب پرنده ها

اما یک نکته دیگر هم در رابطه با هر ۳ ویدیو وجود دارد و آن هم این است که طبق گفته‌های سخنگوی پنتاگون ، یعنی آقای جوزف گرادیشر (Joseph Gradisher) هیچکدام از این ویدیوها، قرار نبوده در معرض دید مردم عادی قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید برخی از صحبت‌های جالب او راجع به این ویدیوها را نیز مطالعه کنید:

ویدیویی که در سال ۲۰۰۴ و از ناو هواپیمابر نیمیتز ضبط شد، در همان دوران بین تمام خدمه ارتش پخش شد و توسط یکی از همین خلبان‌ها در سال ۲۰۰۷ در دنیای اینترنت منتشر شد. ما در سال ۲۰۰۹ برای یافتن فردی که این ویدیو را منتشر کرده اقدام کردیم اما از آنجایی که زمان زیادی از این اتفاق گذشته بود و چیزی حدود ۵هزار نفر از خدمه ارتش هم به این ویدیو دسترسی داشتند، از ادامه جست و جو صرف نظر کردیم.

اما ما هیچ اطلاعی نداریم که دو ویدیو دیگر، چگونه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. این ویدیوها، نسخه‌هایی از فیلم‌هایی رسمی هستند که توسط خدمه ارتش و در حین ماموریت‌های تمرینی که در محیط‌های حفاظت شده ارتشی صورت گرفته بودند، ضبط شدند.

همچنین بخوانید

نماینده آمریکایی در نامه به نیروی دریایی درباره منشا UFO سوال کرد

اما ذکر این نکته هم الزامی است که خود ارتش هم به این موضوع اذعان داشته که باوجود واقعی بودن این تصاویر و اینکه اجسام مشاهده شده در این تصاویر، واقعا برای ارتش ناشناخته هستند و درنتیجه لایق عبارت یوفو هستند، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آن‌ها را اثبات کننده حیات فرازمینی بدانیم.

به نظر می‌رسد این گفته ارتش آمریکا و پنتاگون، کاملا منطقی است و مطمئنا نمی‌توان از این یوفوها، با اطمینان، به عنوان سفینه‌های فضایی یا اینگونه موارد یاد کنیم. اما در هر صورت، قطعا منکر عجیب بودن این اجسام ناشناخته هم نمی‌توان شد. نحوه حرکت این اجسام و برخی ویژگی‌های دیگر آن‌ها، به معنی واقعی کلمه، غیرقابل توضیح است و به هیچ عنوان نمی‌توان به سادگی از کنار آن‌ها گذشت.

اما نظر شما کاربران گجت نیوز در رابطه با این ویدیوهای واقعی یوفو چیست؟ آیا می‌توان توضیحی منطقی برای اجسام مشاهده شده در این ویدیوها ارائه داد؟

-: گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل