تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 37263

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محسن جوادی و ایوب دهقانکار

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محسن جوادی و ایوب دهقانکار

آیپت چنل: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معاون امور فرهنگی و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برای برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تقدیر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی از محسن جوادی معاون امور فرهنگی و ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات …

آیپت چنل: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معاون امور فرهنگی و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برای برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تقدیر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی از محسن جوادی معاون امور فرهنگی و ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران  به دلیل برگزاری موفق نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران تقدیر کرد.

اول تا دهم بهمن امسال، به دنبال برپا نشدن سی‌وسومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران در پی شیوع ویروس کرونا نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار و با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه شد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸میلیون و ۷۷هزار و ۵۶۸ ریال به فروش رسید.

انتشار: محمد رضا عمری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.