تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 586581

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در محل مورد نظر شما

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در محل مورد نظر شما

یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانواده ماشین لباسشویی می باشد که در برخی از موارد دیده می شود که این دستگاه دچار مشکلاتی شده است و همین موضوع باعث می شود عیب یابی و تعمیر لباسشویی بسیار دردسر ساز و اذیت کننده باشد. مخصوصا در مواردی که لباس های کثیف شما یک

یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر خانواده ماشین لباسشویی می باشد که در برخی از موارد دیده می شود که این دستگاه دچار مشکلاتی شده است و همین موضوع باعث می شود عیب یابی و تعمیر لباسشویی بسیار دردسر ساز و اذیت کننده باشد. مخصوصا در مواردی که لباس های کثیف شما یک گوشه انباشته شده اند و شما به آن ها نیاز دارید، اما زمانی که لباس های کثیف را برای شستشو داخل لباسشویی قرار می دهید، تازه متوجه این موضوع می شوید که ماشین لباسشویی دچار مشکلاتی شده است. اما اصلا نگران نباشید شما عزیزان می توانید با داشتن کمی مهارت و آشنا بودن با این مشکلات پیش پا افتاده به برطرف کردن آن ها بپردازید.
اما توجه نمایید که شما می توانید به برطرف کردن مشکلات ساده لباسشویی بپردازید، اما در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات تخصصی شده است باید به یک نکته بسیار مهم دقت نمایید: عیب یابی، تعمیر ماشین لباسشویی و انجام سرویس های مورد نظر در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات تخصصی شده است همگی نیازمند تخصص در زمینه تعمیر لباسشویی می باشد، البته توجه نمایید که عیب یابی دستگاه به نحوه ی عملکرد لباسشویی، اجزای مختلف دستگاه و وظایف آن ها بستکی دارد. همچنین تعمیرات لباسشویی نیازمند ابزار های خاصی می باشد. پس با توجه به این موضوع نتیجه میگیریم که عیب یابی و تعمیر لباسشویی امری تخصصی کی باشد که باید آن را تعمیرکاران متخصص بسپاریم. توجه نمایید که در صورت نداشتن تخصصی کافی دز زمینه تعمیر لباسشویی و دستکاری لباسشویی شما باعث بروز مشکلات بیشتر در ماشین لباسشویی می شوید.
در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار هر مشکلی شده است ما به شما نمایندگی تعمیرگاه مجاز را برای برطرف کردن این مشکلات در ماشین لباسشویی معرفی می کنیم. تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات لباسشویی تخصص خاصی دارند توانسته است خدماتی با کیفیت بالا را با نازلترین قیمت به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد. در ادامه این مقاله با خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز بیشتر آشنا می شویم.

تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز
شاید اولین موضوعی که بعد از خرابی لباسشویی ذهن شما را درگیر کند، بحث جابجایی ماشین لباسشویی باشد. اما تعمیرگاه مجاز این مشکل را برای شما عزیزان برطرف کرده است، خدمات تعمیر لباسشویی در محل مورد نظر شما به این شکل ارائه داده می شود که تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر می شود و بدون نیاز به جابجایی ماشین لباسشویی به عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما می پردازد. برای ثبت سفارش خرابی ماشین لباسشویی تنها کافیست در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به صورت آنلاین و یا تلفنی خرابی ماشین لباسشویی خود را ثبت نمایید.
اما برخی از مشکلات در لباسشویی وجود دارد که می توانید آن ها را با کمی دستکاری برطرف نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی برخی از این مشکلات می پردازیم.
مشکلات متداول ماشین لباسشویی
شستشوی لباسشویی انجام وی شود، اما آب کثیف از لباسشویی تخلیه نمی شود.
اگر با این مشکل در ماشین لباسشویی خود روبرو شده اید، باید بدانید که راه تخلیه ماشین لباسشویی مسدود شده است و پمپ تخلیه لباسشویی و اجزای دچار مشکلاتی شده اند. عیب یابی ماشین لباسشویی در صورت بروز این مشکل در حالت اولیه می تواند بسیار راحت و بی دردسر باشد. اما اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد، بهتر است که برای تعمیر لباسشویی از تعمیکران نمایندگی تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید.
بدنه ماشین لباسشویی برق دارد می باشد
یکی از قطعات الکتروتیکی با بدنه لباسشویی اتصال دارد.
نحوه برطرف کردن مشکل: در اولین اقدام باید سیم های رابط تمامی اجزای مصرف کننده ماشین که شامل: پمپ، شیر الکتریکی، واتر پمپ، هیدروستات و هیتر می شود را قطع نمایید و با استفاده از چراغ سری به بررسی ماشین لباسشویی بپردازید و قطعه معیوب را پیدا کنید. در صورتی که قطعه معیوب را در لباسشویی پیدا کردید، آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.
سیم های رابط دچار مشکل شده اند
نحوه برطرف کردن مشکل: در سالم بودن قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی، مشکل پیش آمده مربوط به یکی از سیم های ماشین لباسشویی خواهد بود. اگر که شناسایی تک سیم برای شما سخت می باشد، ما به شما توصیه می کنیم سیم پیچی لباسشویی را کلی تجدید کنید.
عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی
شاید شما هم با این مشکلات در ماشین لباسشویی روبرو شده اید که دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد، باید بدانید که نچرخیدن لباسشویی و دیگ ماشین لباسشویی دلایل مختلفی دارند. بهترین روش که می توانید عیب یابی و تعمیر لباسشویی استفاده نمایید، بررسی ماشین لباسشویی توسط تعمیرکار متخصص می باشد. برخی از اصلی ترین دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی شامل موارد زیر می شود:
سیستم قفل درب منزل دچار خرابی شده است.
تسمه متحرک ماشین لباسشویی خراب شده است
موتور ماشین لباسشویی و اجزای مربوط به آن مانند: کوپلر، کلاچ و… دچار مشکل شده اند.
ماشین لباسشویی خاموش است، اما با باز شدن شیر آب، ماشین لباسشویی شروع به آبگیری می کند.
نحوه برطرف کردن مشکل: باید شیر را از ماشین لباسشویی جدا نمایید و به صورت آزادانه به عیب یابی ماشین لباسشویی بپردازید. در صورتی که شیر لباسشویی خزاب شده باشد، باید شیر لباسشویی را تعویض نمایید. از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل نی توان به خرابی شیز برقی ماشین لباسشویی اشاره کرد. اما این امکان نیز وجود دارد که مشکل پیس آمده از تایمر لباسشویی باشد. در صورتی که نیازمند بررسی ماشین لباسشویی در زمینه این مشکل بودید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید.
در ادامه به برخی از مشکلات رایج دیگر در برندهای معتبر ماشین لباسشویی می پردازیم.
لباسشویی ال جی لباس ها را خوب نمی شوید
برای برطرف کردن این مشکل در لباسشویی باید به بررسی موارد زیر بپردازید:
عدم آبگیری کردن درست ماشین لباسشویی ال جی
بررسی کردن شیر برقی لباسشویی.
بررسی و عیب یابی هیدروستات‌.
استفاده کردن از پودر مناسب برای شستشوی لباس ها استفاده نمایید.
المنت ماشین لباسشویی را رسوب گرفته است.
در صورتی که المنت ماشین لباسشویی رسوب گرفته باشد، قادر به گرم کردن آب به اندازه کافی نمی باشد و در نتیجه شما شستشوی خوبی نخواهید داشت.
آخرین موردی که باید بررسی نمایید تخلیه آب ماشین لباسشویی می باشد.
در صورتی که می خواهید با تمامی مشکلات ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی ال جی مراجعه نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در محل مورد نظر شما

ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمیکند
در صورتی که ماشین لباسشویی شما آبگیری نمی کند باید به بررسی موارد زیر بپردازید.
در اولین اقدام، باید به وسیله نقشه سیم کشی، سر سیم ها را بررسی نمایید.
توجه نمایید که احتمال شیر آب بسته وجود دارد.
همچنین این امکان وجود دارد که آب شهری قطع باشد.
شیر ورودی آب ماشین لباسشویی دچار گرفتگی یا پیچ خوردگی شده است‌.
توجه نمایید که این امکان وجود دارد شیر برقی لباسشویی نیز خراب شده باشد.
برای اینکه بتوانید این مشکل و مشکلات دیگر را دز ماشینی لباسشویی برطرف نمایید باید به مقاله تعمیر لباسشویی سامسونگ مراجعه نمایید.

دور خشک کن ماشین لباسشویی دوو کار نمی کند
برای اینکه بتوانید این مشکل را در لباسشویی برطرف نمایید باید به موارد زیر دقت کنید:
خازن راه انداز دچار مشکل شده است.
موتور لباسشویی خراب شده است.
برد تنظیم دور خراب می باشد. محموعهه کلید دچار مشکل شده است.
در صورت فعال بودن دکمه حذف دور خشک کن، اتصال بین کنتاکتها قطع می باشد اما در حالت غیر فعال اتصال میان کنتاکت ها برقرار می باشد.
فیلتر پمپ با شلنگ تخلیه را بررسی نمایید امکان مسدود شدن آن وجود دارد.
در صورتی که نمی توانید این مشکل را در ماشین لباسشویی برطرف نمایید می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی دوو مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

اما در صورتی که نتوانستید این مشکلات را در ماشین لباسشویی خود برطرف کنید، تنها کافیست با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید. برای ثبت سفارش خرابی می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود تا به بررسی، عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی شما بپردازد. در صورتی که قطعه ای در ماشنی لباسشویی شما خرابی شده باشد به طوری با تعمیر بتوان مشکل آن را برطرف کرد، تعمیرکاران قطعه خرابی را به تعمیرگاه می برند و بعد از تعمیر قطعه دوباره آن را بر روی لباسشویی نصب می کنند. اما در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران ما از قطعه اصلی و اورجینال برای لباسشویی شما تسنفاده می کنند.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

(021) 77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742

 

 

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.