تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۰۲
کد خبر : 587294

تصاویر لو رفته از شیائومی 13 ، نمایشگر تخت و لبه هایی تیز شبیه به آیفون را نشان می‌دهد

تصاویر لو رفته از شیائومی 13 ، نمایشگر تخت و لبه هایی تیز شبیه به آیفون را نشان می‌دهد

تصاویر لو رفته از شیائومی 13 ، نمایشگر تخت و لبه هایی تیز شبیه به آیفون را نشان می‌دهد جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی 13 به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است. شیائومی یکی از بهترین

تصاویر لو رفته از شیائومی 13 ، نمایشگر تخت و لبه هایی تیز شبیه به آیفون را نشان می‌دهد

جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی 13 به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است.

شیائومی یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی است اما یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتش، کپی کردن از اپل است. کپی‌کاری‌های شیائومی از اپل پایان ندارد و حالا رندرهای منتشر شده از گوشی Xiaomi 13 نشان می‌دهند این شرکت می‌خواهد با نمایشگری تخت لبه‌هایی تیز، گوشی‌اش را به آیفون‌های اپل شبیه کند.

تصاویر سه‌بعدی شیائومی 13

تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی ۱۳ توسط یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای گوشی‌های هوشمند که با نام OnLeaks شناخته می‌شود منتشر شده است. این رندرها به ما می‌گویند شیائومی می‌خواهد طراحی گوشی‌های بالارده‌اش را پس از مدت‌ها تغییر دهد. اگر از شباهت نمایشگر گوشی به آیفون بگذریم، می‌توانیم بگوییم به طور کلی طراحی گوشی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و Xiaomi 13، در نگاه اول حس پریمیوم بودن به کاربر می‌دهد.

حاشیه‌های نمایشگر به شدت باریک به نظر می‌رسند. همچنین تقارن میان حاشیه‌های نمایشگر به خوبی رعایت شده و مانند بسیاری از گوشی‌های قدیمی، میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها دیگر حاشیه پایینی بزرگ‌تر نیست.

همان طور که انتظار داشتیم، دوربین سلفی گوشی شیائومی 13 با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای در بخش مرکزی بالای نمایشگر جای گرفته است.

شیائومی ۱۳

شباهت‌های این مدل به آیفون در نمایشگر و لبه‌ها خلاصه شده و در پنل پشتی گوشی، شاهد هیچ شباهتی نیستیم. اپل در پنل پشتی هم از طراحی صاف استفاده می‌کند اما شیائومی برای خوش‌دست بودن گوشی، این بخش از گوشی را کمی قوس‌دار طراحی کرده است. ماژول دوبین این گوشی هم که سه‌گانه است، دارای دو لنز بزرگ، یک لنز کوچک و یک فلش ال ای دی است.

دیگر ویژگی‌های Xiaomi 13

در کنار انتشار تصاویر رندر شده، ابعاد گوشی پرچم دار شیائومی 13 نیز افشا شده است. ابعاد این مدل ۱۵۲.۸ در ۷۱.۵ است و ضخامتش، ۸.۳ میلی متر است. با احتساب برآمدگی دوربین گوشی، ضخامت به ۱۰.۳ میلی متر افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: رنگ‌بندی و مشخصات فنی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو منتشر شد

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند پرچمدار بعدی این شرکت یعنی شیائومی 13 به تراشه قدرتمند و جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود. به زودی منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی در گجت نیوز باشید.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.