تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 61849

تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شد

تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شد

تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شدبر اساس تصاویر منتشر شده، شاسی بلند FMC T5 سرانجام وارد کارخانه فردا موتورز شده است. لازم به ذکر است که تولید این خودرو به زودی آغاز خواهد ..

تصاویر خودرو شاسی بلند FMC T5 در کارخانه فردا موتورز منتشر شد

بر اساس تصاویر منتشر شده، شاسی بلند FMC T5 سرانجام وارد کارخانه فردا موتورز شده است. لازم به ذکر است که تولید این خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

شرکت فردا موتورز چند ماه پیش بیلبوردهایی از شاسی بلندی جدید تحت عنوان FMC T5 در سطح شهر قرار داده بود. پس از گذشت مدتی نیز مشخصات فنی این کراس اوور در قالب یک کاتالوگ توسط خودروسازی فردا منتشر شد. با توجه به این مشخصات می‌توان گفت که کراس اوور FMC T5 می‌تواند رقیب سختی برای اتومبیل‌های هم‌رده موجود در بازار ایران باشد.

شاسی بلند FMC T5

شاسی بلند FMC T5 به زودی روانه بازار خواهد شد

فردا موتورز تاکنون از این کراس اوور به صورت رسمی رونمایی نکرده است،‌ اما به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد FMC T۵ هم‌اکنون در محوطه یکی از سایت‌های فردا موتورز قرار دارد. اکنون می‌توان گفت سرانجام مهمان جدید خودروسازی فردا وارد کارخانه شده است.

شاسی بلند FMC T5

مشخصات فنی و تصاویر منتشر شده از کراس اوور FMC T5 نشان می‌دهد که اصلی‌ترین رقبای این خودرو در بازار اتومبیل‌هایی همچون فیدلیتی و دیگنیتی خواهند بود و این خودرو پتانسیل آن را دارد که به فروش خوبی در بازار دست پیدا کند.

شاسی بلند FMC T5

اگرچه تاکنون مشخص نشده است کراس اوور جدید فردا موتورز در چه زمانی رونمایی خواهد شد،‌ اما طبق بررسی‌های صورت گرفته،‌ فرآیند تولید و عرضه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید مشخصات و امکانات این شاسی بلند جدید بازار ایران را مشاهده کنید:

شاسی بلند FMC T5

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.