تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 42370

تصاویری از ثریا قاسمی و مهدی کوشکی در «حبس مجرد»

تصاویری از ثریا قاسمی و مهدی کوشکی در «حبس مجرد»

تصاویری از ثریا قاسمی و مهدی کوشکی در «حبس مجرد» با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «حبس مجرد» مراحل فنی این اثر به کارگردانی محمدحسام حدادیان آغاز شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان که اوایل اس..

تصاویری از ثریا قاسمی و مهدی کوشکی در «حبس مجرد»

تصاویری از ثریا قاسمی و مهدی کوشکی در «حبس مجرد»

با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «حبس مجرد» مراحل فنی این اثر به کارگردانی محمدحسام حدادیان آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «حبس مجرد» به کارگردانی محمدحسام حدادیان و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان که اوایل اسفندماه آغاز شده بود به تازگی به پایان رسیده و تدوین آن در حال انجام است.

«حبس مجرد» اولین فیلم بلند حدادیان است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده و با تکمیل مراحل تدوین و صداگذاری و موسیقی برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی و اکران عمومی آماده نمایش می‌شود..

این اثر با موضوعی اجتماعی و در فضایی شهری نوشته و تولید شده و به مسئله‌ای در یک خانواده پرداخته است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «وحید برای فرار از پرداخت مهریه و فعالیت در یکی از سایت‌های شرط‌بندی تصمیم به فرار و خروج غیرقانونی از کشور دارد که در این مسیر با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.»

مهدی کوشکی، پیمان مقدمی، سیاوش چراغی‌پور، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، وحید نیک‌راد، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی، با حضور سیدجواد یحیوی و با هنرمندی ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلانا حدادیان به عنوان بازیگران کودک، در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری : ابوالفضل نباتی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح‌مرزی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، طراح صحنه و لباس: میلاد آجودانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهرنوش حسینی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مدیر تولید: سیامک باحجب، مدیر تدارکات: علی رستمی‌نیا،جانشین تولید: شیما انصاری، عکاس: فاطمه تقوی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود ناقل.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.