تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 583116

تست تویوتا لندکروزر در شرایط جنگی؛ جدال با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی!

تست تویوتا لندکروزر در شرایط جنگی؛ جدال با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی!

تست تویوتا لندکروزر در شرایط جنگی؛ جدال با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی! در ویدیو تست مقاومت تویوتا لندکروزر زرهی در شرایط جنگی، جدال این اتومبیل قدرتمند با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی را می‌بینیم! خودروهای زرهی مقاومت بسیار بالایی در مقابل اصابت گلوله، انفجار نارنجک و مواردی از این دست

تست تویوتا لندکروزر در شرایط جنگی؛ جدال با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی!

در ویدیو تست مقاومت تویوتا لندکروزر زرهی در شرایط جنگی، جدال این اتومبیل قدرتمند با گلوله، نارنجک، مین و تی ان تی را می‌بینیم!

خودروهای زرهی مقاومت بسیار بالایی در مقابل اصابت گلوله، انفجار نارنجک و مواردی از این دست دارند تا جان سرنشیان خود را در مقابل اقدامات تروریستی و حملات ناگهانی حفظ کنند. شرکت اینکاس در این ویدیو به سراغ بررسی و نمایش میزان مقاومت تویوتا لندکروزر زرهی در مقابل مین ضدنفر، نارنجک و 15 کیلوگرم تی‌ان‌تی رفته است!

در ابتدای ویدیو تست مقاومت تویوتا لندکروزر می‌بینیم که این اتوموبیل در برابر شلیک 780 گلوله ایستادگی کرده که آمار فوق‌العاده‌ای است. در ادامه شاهد انفجار دو نارنجک روی سقف تویوتا لندکروزر و چند مین در زیر آن هستیم که در تمام این تست‌ها بخش داخلی خودرو آسیب چندانی نمی‌بیند، آتش به درون کابین راه پیدا نمی‌کند و سلامت سرنشینان حفظ می‌شود.

اینکاس در این تست‌ها سعی دارد شرایط جنگی را به صورت کامل بازسازی کند تا مقاومت خودروهای زرهی را ببینیم. قطعا یک خودرو زرهی می‌بایست برای چنین اتفاقاتی آماده باشد، اما میزان پایداری لندکروزر در مقابل انفجار 6 نارنجک DM51 روی سقف، 4 نارنجک DM51 زیر خودرو، 2 مین ضدنفر و 2 کیلوگرم تی‌ان‌تی از فاصله 2 متری تحسین‌برانگیز است!

نظر شما درباره‌ی این خودروی مقاوم و فوق‌العاده جذاب چیست؟

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.