تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 35843

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرامامروزه کسب و کارها به سرعت در حال آنلاین شدن است و فروش آنلاین محصولات توسط شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده خصوصا با آمدن ویروس کرونا مردم بیشتر متوجه این موضوع هستند که حتی در صورت داشتن مغازه و فروشگاه فیزیکی داشتن یک وب سایت و پیج شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام بسیار مهم و مفید است.
افرادی که به تازگی وارد عرصه ساخت اکانت اینستاگرام می‌شوند انتظار دارند خیلی سریع بتوانند با خرید فالوور و لایک برای پست‌ها شروع به فروش محصولات خدمات خود کنند و هر روز برایشان کلی پیام سفارش در دایرکت و اضافه شدن فالوورهای جدید را شاهد باشند
بهبود کسب و کار در اینستاگرام امری زمان بر است و کسانی را که در حال حاضر موفق می‌بینید روزها و ماه‌ها فعالیت کرده و برای جذب مخاطب تلاش کرده‌اند.
در اینجا برخی از این روش‌ها را که برای تازه کاران و چه دیگر کاربران اینستاگرام مفید است ذکر می‌کنیم :
– خرید فالوور اینستاگرامفارغ از تبلیغات سایت‌های مختلف از اینکه به شما فالوور واقعی و لایک زن خواهیم داد انتظار این را نداشته باشید که یک شبه با خرید فالوور ایرانی و مقداری هزینه کر..

ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه کسب و کارها به سرعت در حال آنلاین شدن است و فروش آنلاین محصولات توسط شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده خصوصا با آمدن ویروس کرونا مردم بیشتر متوجه این موضوع هستند که حتی در صورت داشتن مغازه و فروشگاه فیزیکی داشتن یک وب سایت و پیج شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام بسیار مهم و مفید است.

افرادی که به تازگی وارد عرصه ساخت اکانت اینستاگرام می‌شوند انتظار دارند خیلی سریع بتوانند با خرید فالوور و لایک برای پست‌ها شروع به فروش محصولات خدمات خود کنند و هر روز برایشان کلی پیام سفارش در دایرکت و اضافه شدن فالوورهای جدید را شاهد باشند

بهبود کسب و کار در اینستاگرام امری زمان بر است و کسانی را که در حال حاضر موفق می‌بینید روزها و ماه‌ها فعالیت کرده و برای جذب مخاطب تلاش کرده‌اند.

در اینجا برخی از این روش‌ها را که برای تازه کاران و چه دیگر کاربران اینستاگرام مفید است ذکر می‌کنیم :

– خرید فالوور اینستاگرام

فارغ از تبلیغات سایت‌های مختلف از اینکه به شما فالوور واقعی و لایک زن خواهیم داد انتظار این را نداشته باشید که یک شبه با خرید فالوور ایرانی و مقداری هزینه کردن همه چیز تمام شود و شما فالوورهایی واقعی دریافت کنید که حتی در صورت واقعی بودن محتوای پیج اینستاگرام شما باب میل آنها بوده و آنفالو نکنند یا از شما محصولی بخرند.

خرید فالوور از جنبه روانی روی ذهن بازدید کنندگان تاثیر مثبت می‌گذارد به این صورت که هر چه عدد فالوور شما بالاتر باشد بیننده رغبت بیشتری به فالو کردن پیج شما نشان خواهد داد یا در مواقع خرید باعث افزایش اعتماد خریدار خواهد شد.

فالوور اینستاگرام

– طراحی جذاب و گرافیکی چشم گیر

اولین چیزی که یک کاربر هنگام بازدید از پیج شما روی آن تاثیر مثبت یا منفی خواهد گذاشت جذابیت و طراحی پیج شماست

عکس پروفایل شما ، تم و رنگ و حال و هوای پست‌های شما ، طرز نوشتن بایوگرافی و …

به عنوان مثال پیج‌هایی که پست‌های آنها طراحی خاص و قالب و رنگ خاصی دارند به مراتب در نظر مخاطب جذاب‌تر امده و بهتر آن را فالو می‌کنند.

برای ساخت کلیپ اینستاگرام با اوج گرافیک در تماس باشید

فعالیت مستمر و متعادل

در اینستاگرام فعالیت کنید ، زیر پست‌های پربازدید کامنت بگذارید تا دیده شوید ، سعی کنید هر روز یا یک روز در میان پست بگذارید یا حداقل استوری بگذارید

دقت کنید این فعالیت باید به اندازه باشد ، افراط و زیاده‌روی باعث نتیجه عکس خواهد شد چرا که کاربرانی که شما را فالو می‌کنند را خسته و دل زده می‌کند و ممکن است پیج شما را Mute یا حتی انفالو کنند

استفاده از هشتگ اینستاگرام # و انتخاب ساعت مناسب برای گذاشتن پست :

کاربران توسط هشتگ چیزی را که به دنبال آن هستند جستجو و پیدا می‌کنند پس گذاشتن هشتگ باعث می‌شود پیج شما دیده شود ، دقت کنید از هشتگ‌های نامربوط و تعداد زیاد استفاده نکنید که نتیجه عکس خواهد داشت

در مورد ساعت ارسال پست سعی کنید در ساعاتی از روز که حدس میزنید کاربران بیشتری در اینستاگرام هستند پست بگذارید.

فالوور اینستاگرام

– تبلیغ پیج اینستاگرام

تبلیغات یکی دیگر از روش‌های موثر برای افزایش فالوور و افزایش فروش محصولات است ، این تبلیغات می‌تواند در وب سایت‌ها یا کانال‌های تلگرامی یا سایر پیج‌های اینستاگرامی انجام شود ، مسئله‌ی مهم دقت در انتخاب کیفیت تبلیغ کنندگان است برای مثال پیج‌های اینستاگرام زیادی با فالوورهای تعداد بالا و حتی میلیونی هستند که بر پایه فالوور و لایک‌های فیک ساخته شده‌اند و عملا هدف از ساخت آنها کسب درامد از طریق جذب تبلیغات بوده ، بدیهی است نتیجه و بازدهی تبلیغ شما در اینگونه پیج‌ها بسیار پایین خواهد بود و شما را ناامید خواهد کرد.

پس حتما در انتخاب پیجی که قرار است به آن تبلیغ دهید دقت کافی بخرج دهید ، پیج‌هایی که در اکسپلورر اینستاگرام مشاهده می‌شوند و حتی پیج‌های ولاگرهای اینستا که تعداد زیادی فالوور ندارند هم می‌توانند بازدهی بسیار بهتری نسبت به پیج‌های چند صد کایی فیک داشته باشند.

همچنین کیفیت تبلیغ شما از نظر گرافیکی و جذابیت بسیار مهم است.

– چالش ، تخفیف‌های ویژه ، هدایا و …

یکی دیگر از روش‌های جذب فالوور استفاده از تشویق‌ها و آفرهای ویژه هست ، گذاشتن تخفیف ویژه برای مدت محدود ، یا قرعه کشی بین کسانی که پستی را لایک یا کامنت می‌کنند ، یا ارسال هدیه به قید قرعه و هر چیزی که بتواند کاربران را وادار به فالو کردن نماید.

برای مثال بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ از جمله دیجی کالا در برخی پست‌های محصولات خود از شما می‌خواهند دوستانتان را در کامنت تگ کنید تا در قرعه کشی یا تخفیف ویژه شرکت داده شوید و به همین وسیله کاربران جدید بسیاری را که تگ شده‌اند بی دردسر جذب می‌کنند.

طبق تجربه اوج اینستاگرام در طی این سالها برای رسیدن به موفقیت و دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی گلچینی از موارد یاد شده از جمله خرید فالوور ، خرید لایک ، فعالیت مستمر ، جذابیت ظاهری پیج ، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و … همه به نوعی موثر و لازم هستند و می‌توانند سرعت رسیدن شما را به هدفتان که همان دیده شدن است افزایش دهند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.