تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

یک تصور غلط رایج وجود دارد که غبغب تنها نتیجه حمل وزن اضافی است. در حالی که تجمع چربی اغلب یک عنصر اصلی است، در واقعیت، تعدادی از عوامل اضافی می‌توانند به ایجاد پری و افتادگی ناخواسته در اطراف فک و گردن کمک کنند – از جمله ژنتیک، سن، و از دست دادن قابلیت ارتجاعی

یک تصور غلط رایج وجود دارد که غبغب تنها نتیجه حمل وزن اضافی است. در حالی که تجمع چربی اغلب یک عنصر اصلی است، در واقعیت، تعدادی از عوامل اضافی می‌توانند به ایجاد پری و افتادگی ناخواسته در اطراف فک و گردن کمک کنند – از جمله ژنتیک، سن، و از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست. حتی کسانی که از نظر بدنی عالی هستند می توانند بدون توجه به جنسیت، غبغب داشته باشند. یکی از راه های جراحی غبغب، لیفت گردن و صورت است. حال بیایید به بررسی تخلیه غبغب و بلفاروپلاستی بپردازیم. همچنین از روش هایی که می‌تواند جذابیت شما را چندین برابر کند می توان به لیفت پلک اشاره رد

 

لیفت گردن

لیفت گردن مزایایی مشابه لیفت صورت دارد. با این حال، روی پوست شل پشت چانه و در امتداد خط گردن متمرکز می شود. همچنین می توان با لیپوساکشن برای سفت شدن بیشتر پوست گردن، رفع جیب های کوچک چربی زیر چانه و برداشتن پوست اضافی انجام داد. خبر خوب این است که جراحی زیبایی لیفت گردن می تواند پوست گردن و ناحیه چانه را بدون ایجاد تغییرات شدید در صورت شما صاف و اصلاح کند. در نتیجه از نتایج طبیعی و ظریف لذت خواهید برد.

لیفت صورت

لیفت صورت همراه با لیفت گردن یا لیپوساکشن یک روش معمول برای برداشتن غبغب است. در حالی که بسیاری از ما می‌خواهیم وقتی در آینه نگاه می‌کنیم، نمایه‌ای ساده‌تر ببینیم، برخی از ما چربی‌های اضافی داریم که باعث دو برابر شدن چانه می‌شود. غبغب می تواند ناشی از تعدادی متغیر باشد، از جمله وراثت، وزن، آناتومی و محل راه هوایی. اگر از غبغب خود ناراضی و آزرده خاطر هستید، تنها نیستید. در واقع، تا 68 درصد از افراد از سلول های چربی اضافی زیر چانه رنج می برند.

برای خلاص شدن از شر دو چانه خود، باید یک روش خاص را طی کنید. اکنون، روش دقیق به نیازها و اهداف شما بستگی دارد. به همین دلیل، بسیار مهم است که ابتدا با یک جراح پلاستیک مشورت کنید. با هم می توانید تصمیم بگیرید که کدام درمان برای شما مناسب تر است. به طور کلی، درمان هایی مانند لیفت صورت، لیفت گردن و لیپوساکشن می توانند از شر چربی زیر چانه خلاص شوند.

بلفاروپلاستی

  • قبل از جراحی پلک، احتمالاً یک معاینه فیزیکی و موارد زیر انجام خواهید داد:
  • معاینه کامل چشم این ممکن است شامل آزمایش تولید اشک و اندازه گیری قسمت هایی از پلک ها باشد.
  • تست میدان دیداری این برای دیدن نقاط کور در گوشه چشم است (دید محیطی). این برای حمایت از ادعای بیمه مورد نیاز است.
  • عکاسی از پلک. عکس‌ها از زوایای مختلف به برنامه‌ریزی جراحی و مستندسازی اینکه آیا دلیل پزشکی برای آن وجود دارد یا خیر، که ممکن است ادعای بیمه را پشتیبانی کند، کمک می‌کند.

تخلیه غبغب (جراحی غبغب) چیست به همراه معرفی انواع آن

و ارائه دهنده شما احتمالاً از شما می خواهد موارد زیر را انجام دهید:

  • مصرف وارفارین، آسپرین، ایبوپروفن و سایر داروها یا مکمل های گیاهی که می توانند خونریزی را افزایش دهند را متوقف کنید. از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که چه مدت قبل از جراحی باید مصرف این داروها را متوقف کنید. فقط داروهای تایید شده توسط جراح خود را مصرف کنید.
  • چند هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید. سیگار کشیدن می تواند توانایی بهبودی پس از جراحی را کاهش دهد.
  • اگر در حال انجام عمل جراحی سرپایی هستید، ترتیبی دهید که شخصی شما را به سمت جراحی براند و برگردد. برنامه ریزی کنید که کسی برای اولین شب پس از بازگشت به خانه از عمل جراحی کنار شما بماند.

آنچه می توانید انتظار داشته باشید

قبل از عمل

بلفاروپلاستی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. ممکن است داروهایی مانند تزریق به پلک‌ها برای بی‌حس کردن پلک‌ها و داروهایی از طریق IV برای کمک به آرامش شما تجویز شود.

در طول عمل

برای پلک های فوقانی، جراح در امتداد چین پلک برش می دهد. جراح مقداری پوست، ماهیچه و احتمالاً چربی اضافی را برمی دارد. سپس جراح برش را می بندد. در پلک پایینی، جراح برشی را درست زیر مژه ها در چین طبیعی چشم شما یا داخل پلک پایین ایجاد می کند. جراح چربی اضافی، ماهیچه ها و پوست افتاده را برمی دارد یا دوباره توزیع می کند. سپس جراح برش را می بندد. اگر پلک بالایی شما نزدیک مردمک شما افتاده باشد، جراح ممکن است بلفاروپلاستی را همراه با روشی به نام پتوز (TOE-sis) انجام دهد. پتوز برای بلند کردن پلک و همچنین برداشتن پوست اضافی پلک طراحی شده است.

بعد از عمل

پس از جراحی، شما مدتی را در اتاق ریکاوری می گذرانید که کارکنان آن شما را از نظر عوارض تحت نظر دارند. می توانید بعد از آن روز برای بهبودی در خانه ترک کنید. پس از جراحی ممکن است به طور موقت:

  • تاری دید ناشی از پماد روان کننده ای که روی چشم های شما زده می شود
  • اشک چشم
  • حساسیت به نور
  • دوبینی
  • پلک های پف کرده و بی حس
  • تورم و کبودی شبیه به سیاهی چشم
  • درد یا ناراحتی

تخلیه غبغب

لیپوساکشن محبوب ترین عمل جراحی زیبایی در جهان است. اولین بار در سال 1977 انجام شد، روش استاندارد برای حذف چربی از بدن بیمار باقی مانده است. لیپوساکشن دوگانه چانه اجازه می دهد تا سلول های چربی واقع در زیر فک و بخشی از گردن را از بین ببرید. این کار را با استفاده از مکش ملایم برای تراشیدن چانه و بهبود کانتور گردن انجام می دهد. اثر بصری این چربی اضافی گردن می تواند با چانه ضعیف، افتادگی غده بزاقی یا افتادگی عضله پلاتیسما تشدید شود.

حال که با این موارد آشنا شدید، می توانید سری به وب سایت goonehclinic.com بزنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

خروج از نسخه موبایل