تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
کد خبر : 586405

تام کروز به فضا می‌رود!

تام کروز به فضا می‌رود!

تام کروز به فضا می‌رود! تام کروز قصد دارد برای فیلم بعدی خود به فضا سفر کرده و خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی راه برود! این اتفاق رکوردی باورنکردنی را برای او ثبت خواهد کرد. به نظر می‌رسد پرش از بلندترین برج دنیا و یا پرواز در آسمان‌ها با یک جت جنگی واقعی برای تام

تام کروز به فضا می‌رود!

تام کروز قصد دارد برای فیلم بعدی خود به فضا سفر کرده و خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی راه برود! این اتفاق رکوردی باورنکردنی را برای او ثبت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد پرش از بلندترین برج دنیا و یا پرواز در آسمان‌ها با یک جت جنگی واقعی برای تام کروز، ستاره سرشناس هالیوود، کافی نیست و او تصمیم دارد برای فیلم سینمایی جدیدش به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر کند و واقعا در فضا راه برود!

تام کروز و ضبط یک فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی

تام کروز همواره به این که بسیاری از بدل‌کاری‌های فیلم‌های سینمایی را خودش انجام می‌دهد، شهرت داشته است. با این حال هیچ یک از ماجراجویی‌های او به اندازه سفر به فضا جذاب نبوده‌اند و این کار می‌تواند گل سرسبد بدل‌کاری‌های او باشد!

در صورتی که این اتفاق واقعا رخ بدهد، تام کروز به نخستین فرد غیر فضانوردی تبدیل می‌شود که به فضا سفر کرده و در ارتفاع 450 کیلومتری از سطح زمین قدم می‌زند!

به گزارش Variety، رییس کمپانی یونیورسال، دانا لانگلی، پیش از این در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که این کمپانی به زودی پروژه عظیمی را کلید خواهد زد که در آن تام کروز قادر خواهد بود راه رفتن در فضا را هم به لیست بلندبالای افتخارات خود اضافه کند.

علاوه بر این، در سال 2020 هم جیم برندستین، رییس وقت ناسا، تایید کرده بود که ناسا قرار است با همکاری کمپانی یونیورسال فیلمی را بر روی ایستگاه فضایی بین‌المللی بسازد.

بنا به اطلاعات ناسا، از سال 1998 تا به امروز، فضانوردان 253 بار از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شده‌اند. البته تمامی این موارد توسط افرادی خبره و دوره‌دیده انجام شده بودند. یکی از مشهورترین افراد در این زمینه، سامانتا کریستوفورتی است که رکورددار طولانی‌ترین پیاده‌روی فضایی در اروپا به شمار می‌رود.

تام کروز پیش از این بدل‌کاری‌های فراوانی انجام داده و برای انجام آن‌ها دوره‌های فراوانی دیده است. با این وجود، اگر این اتفاق رخ دهد، تام کروز نام خود را در تاریخ جاودانه خواهد کرد.

البته در خصوص جزئیات بیشتر این پروژه هیچ گونه اطلاعاتی در دست نیست. بنابراین نام، توضیحات و جزئیات این فیلم هنوز مشخص نشده است. یونیورسال هنوز هیچ توضیح رسمی در خصوص این پروژه بزرگ منتشر نکرده است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.