تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 58298

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ مشخص شدتاریخ انتشار و قیمت مجموعه نرم افزاری مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ اعلام شد. Microsoft Office 2021 تغییرات زیادی در ظاهر و امکانات خواهد داشت.
مایکروسافت امروز ..

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ مشخص شد

تاریخ انتشار و قیمت مجموعه نرم افزاری مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ اعلام شد. Microsoft Office 2021 تغییرات زیادی در ظاهر و امکانات خواهد داشت.

مایکروسافت امروز تاریخ انتشار و قیمت نسخه جدید اپلیکیشن‌های Office خودش را اعلام کرد. غول نرم افزار جهان می‌گوید بسیاری از امکانات مایکروسافت ۳۶۵ که مختص به مشترکین این سرویس بود را به مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ خواهد آورد تا در دسترس عموم کاربران دو پلتفرم ویندوز و مک قرار بگیرند.

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱

هم آفیس جدید و هم مایکروسافت ۳۶۵ برای استفاده عمومی به Microsoft Teams دسترسی دارند. ضمن اینکه این دو سرفیس به علاوه نسخه تحت وب آفیس و آفیس موبایل به کاربران اجازه می‌دهند از قابلیت «چند نویسندگی» برای ویرایش مقاله‌های خود استفاده کنند. برای دسترسی به این قابلیت کاربران باید فایل‌هایشان را در فضای ابری OneDrive که در حال حاضر ۵ گیگ فضای رایگان را ارائه می‌کند ذخیره کنند و در هر اپلیکیشن آفیسی که استفاده می‌کنند، با اکانت مایکروسافت خود وارد شده باشند.

تاریخ انتشار و قیمت مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱

حق اشتراک سرویس Microsoft 365 Personal ماهانه ۶.۹۹ دلار و سالانه ۶۹.۹۹ دلار است. این سرویس علاوه بر اپلیکیشن‌های Word ،Excel ،PowerPoint و OneNote شامل نسخه پریمیوم OneDrive ،Outlook ،Microsoft Editor و Microsoft Family Safety نیز می‌شود. حق اشتراک سرویس Microsoft 365 Family نیز ماهانه ۹.۹۹ دلار و سالانه ۹۹.۹۹ دلار است. آپدیت‌هایی که برای این اپلیکیشن‌ها منتشر شده است نیز از سه روز دیگر تغییرات ظاهری را دریافت خواهد کرد.

اگر می‌خواهید نسخه ۲۰۲۱ مجموعه نرم افزاری Office Home و Office Student را بخرید، قیمت آن ۱۴۹.۹۹ دلار است. این مجموعه شامل نرم افزارهای Word ،Excel ،PowerPoint و OneNote و همینطور Microsoft Teams در مک و ویندوز می‌شود. مجموعه نرم افزاری Office Home و Office Business نیز علاوه بر نرم افزارهای دو مجموعه فوق، شامل Outlook هم می‌شود و ۲۴۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

مجموعه نرم افزاری مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ از سه روز دیگر، ۱۳ مهر ماه از طریق فروشگاه مایکروسافت به فروش خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.