تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر : 7279

«بیگانه در خانه» از تئاتر مستقل به تئاتر شهر رفت

«بیگانه در خانه» از تئاتر مستقل به تئاتر شهر رفت

«بیگانه در خانه» از تئاتر مستقل به تئاتر شهر رفت پس از اعلام عدم‌حضور تئاتر مستقل در جشنواره تئاتر فجر،‌ نمایش «بیگانه در خانه» به سالن اصلی تئاتر شهر رفت. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، روح‌الله زندی‌فرد،‌ مدیرتولید نمایش «بیگانه در خانه» در گفتگو با تسنیم اعلام کرد پس از اعلام تماشاخانه تئاتر مستقل مبنی بر عدم‌حضور در جشنواره تئاتر فجر، نمایش اخیر محمد مساوات به سالن اصلی تئاتر شهر می‌رود.
نشست خبری جشنواره تئاتر فجر و تلاش برای همدلی و هماهنگی برای شکوفایی تئاتربر این اساس نمایش «بیگانه در خانه» از روز پنجشنبه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. اولین اجرای این نمایش رأس ساعت ۱۷ روی صحنه می‌رود؛ اما اجراهای متعاقب این نمایش که تا ۱۸ بهمن ادامه دارد، رأس ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.
قرار است اجرای جشنواره فجر این نمایش نیز در سالن اصلی تئاتر شهر باشد و بلیت‌فروشی نمایش نیز از ساعت ۱۸ امروز امکان‌پذیر است.
نمایش اخیر محمد مساوات با بازی نوید محمدزاده، رومینا مومنی‌ و محمد علی‌محمدی از روز نخست دی‌ماه روی صحنه رفته بود. این نمایش در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر حضور دا..

«بیگانه در خانه» از تئاتر مستقل به تئاتر شهر رفت

پس از اعلام عدم‌حضور تئاتر مستقل در جشنواره تئاتر فجر،‌ نمایش «بیگانه در خانه» به سالن اصلی تئاتر شهر رفت.

«بیگانه در خانه» از تئاتر مستقل به تئاتر شهر رفت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، روح‌الله زندی‌فرد،‌ مدیرتولید نمایش «بیگانه در خانه» در گفتگو با تسنیم اعلام کرد پس از اعلام تماشاخانه تئاتر مستقل مبنی بر عدم‌حضور در جشنواره تئاتر فجر، نمایش اخیر محمد مساوات به سالن اصلی تئاتر شهر می‌رود.

نشست خبری جشنواره تئاتر فجر و تلاش برای همدلی و هماهنگی برای شکوفایی تئاتر

بر این اساس نمایش «بیگانه در خانه» از روز پنجشنبه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. اولین اجرای این نمایش رأس ساعت ۱۷ روی صحنه می‌رود؛ اما اجراهای متعاقب این نمایش که تا ۱۸ بهمن ادامه دارد، رأس ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.

قرار است اجرای جشنواره فجر این نمایش نیز در سالن اصلی تئاتر شهر باشد و بلیت‌فروشی نمایش نیز از ساعت ۱۸ امروز امکان‌پذیر است.

نمایش اخیر محمد مساوات با بازی نوید محمدزاده، رومینا مومنی‌ و محمد علی‌محمدی از روز نخست دی‌ماه روی صحنه رفته بود. این نمایش در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.