بیانیه موزه بین المللی استکبارستیزی طبس به مناسبت سالروز شکست آمریکا در بخشی از این بیانیه آمده است: امداد غیبی در صحرای طبس به یاری جمهوری اسلامی ایران آمد و شکست ذلت باری بر ارتش پر ادعای آمریکا تحمیل کرد. این واقعه نشان داد که هیچ نیرویی برتر از قدرت خداوند نیست و چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار ساخت. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بیانیه موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس به مناسبت فرا رسیدن ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ منتشر شد.
در ادامه می‌توانید متن کامل این بیانیه را بخوانید.
بسمه تعالی
«در صحرای طبس، شن ها مامور خدا بودند» امام خمینی (ره)
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهید منتظر قائم؛
درست ۴۰ سال پیش در چنین روزی، زبده‌ترین کماندوهای آمریکایی با مدرن‌ترین هواپیماها و بالگردهای خود با هدف ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ایران و آزادی جاسوسان در بندشان طی عملیاتی پیچیده وارد عمق خاک کشور شده و در محلی که امروز با نام “موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس” شناخته می‌شود فرود آمدند. همه چ..

بیانیه موزه بین المللی استکبارستیزی طبس به مناسبت سالروز شکست آمریکا

در بخشی از این بیانیه آمده است: امداد غیبی در صحرای طبس به یاری جمهوری اسلامی ایران آمد و شکست ذلت باری بر ارتش پر ادعای آمریکا تحمیل کرد. این واقعه نشان داد که هیچ نیرویی برتر از قدرت خداوند نیست و چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار ساخت.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بیانیه موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس به مناسبت فرا رسیدن ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ منتشر شد.

در ادامه می‌توانید متن کامل این بیانیه را بخوانید.

بسمه تعالی

«در صحرای طبس، شن ها مامور خدا بودند» امام خمینی (ره)

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهید منتظر قائم؛

درست ۴۰ سال پیش در چنین روزی، زبده‌ترین کماندوهای آمریکایی با مدرن‌ترین هواپیماها و بالگردهای خود با هدف ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ایران و آزادی جاسوسان در بندشان طی عملیاتی پیچیده وارد عمق خاک کشور شده و در محلی که امروز با نام "موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس" شناخته می‌شود فرود آمدند. همه چیز برای انجام این عملیات مهیا به نظر می‌رسید و مقامات کاخ سفید با همکاری عوامل نفوذی خود در ایران از ماه‌ها قبل خود را برای آن آماده کرده بودند. اما آنها در محاسباتشان از نیروی ریزدانه‌های شن که با مشیت الهی به پا خواسته و همچون پر کاه بالگردهای غول پیکرشان را در هم کوبید غافل مانده بودند. امداد غیبی، این بار در صحرای طبس به یاری جمهوری اسلامی ایران آمد و شکست ذلت باری بر ارتش پر ادعای آمریکا تحمیل کرد. این واقعه نشان داد که هیچ نیرویی برتر از قدرت خداوند نیست و چهره پلید شیطان بزرگ را بیش از پیش آشکار ساخت.

با بازخوانی این واقعه پس از گذشت ۴ دهه، به خوبی می‌توانیم سابقه شکست راهبردها و سیاست‌های آمریکا در قبال کشورمان را مرور کنیم. بیش از چهل سال خباثت و کینه توزی که خود را به اشکال مختلف در طی سالیان بروز داد؛ گاهی با حمایت از تروریستها و عناصر تجزیه طلب، گاهی به شکل نظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس، گاهی با فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه و گاهی در قالب تحریم‌های اقتصادی. اما جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند متعال، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و درایت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، از یکایک این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و این دشمنی‌ها نه تنها باعث تضعیف کشور نشده بلکه خودباوری، عزت نفس و اقتدار نیز برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان داشته است.

امروز موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس مکانی است مستند برای یادآوری این خاطرات؛ یادمانی که نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان در برگیرنده روایت‌هایی عبرت انگیز و پند آموز است. اینجا، محلی است برای یادآوری واقعیت "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

بانو "سکینه واعظی" مادر چهار شهید به فرزندان شهیدش پیوست

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل