تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 585555

بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای

بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای

یکی از راه‌های زیبا بودن، انجام عمل‌های زیبایی است و یکی از جراحی‌های زیبایی محبوب عمل چشم گربه ای در تهران هست که تونسته نظر افراد زیادی رو به خودش جذب کنه. در این عمل جراحی، پزشک تغییرات لازم رو روی پلک‌ها ایجاد می‌کنه و باعث میشه که فرم چشم‌ها به شکل مناسبی اصلاح بشه.

یکی از راه‌های زیبا بودن، انجام عمل‌های زیبایی است و یکی از جراحی‌های زیبایی محبوب عمل چشم گربه ای در تهران هست که تونسته نظر افراد زیادی رو به خودش جذب کنه. در این عمل جراحی، پزشک تغییرات لازم رو روی پلک‌ها ایجاد می‌کنه و باعث میشه که فرم چشم‌ها به شکل مناسبی اصلاح بشه.

از مهم‌ترین نکاتی که برای انجام این عمل جراحی باید بهش توجه کنین، این هست که حتما به بهترین کلینیک ممکن برای انجام جراحی مراجعه کنین؛ چون این جراحی از حساسیت نسبتا بالایی برخورداره و لازمه که حتما توسط پزشکان حرفه‌ای انجام بشه.

در این مطلب علاوه بر بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک عمل چشم گربه ای خوب، مروری کلی بر نحوه مراقبت قبل و بعد از عمل جراحی داشتیم. توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک vip هست؛ چون این کلینیک علاوه بر مجهز بودن به مدرن‌ترین ابزارهای جراحی، از متخصصان و جراحان حرفه‌ای ویژه‌ای برخوردار هست. در ادامه همراه ما باشین تا برای انجام این جراحی حساس آگاهانه تصمیم بگیرین.

آشنایی با عمل چشم گربه ای در تهران

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین عمل‌های جراحی زیبایی که تونسته توی مدت بسیار کمی طرفداران زیادی پیدا کنه، عمل چشم گربه‌ ایه. اساس این روش از جراحی اینه که تغییراتی رو در پلک پایینی و بالایی چشم‌ها ایجاد کنه و باعث بشه که فرم چشم‌ها با توجه به نیاز مراجعه‌کننده‌ها تغییر حالت بده.

بعد از عمل چشم‌ گربه‌ای در کلینیک vip معمولا فرم چشم‌ها کشیده‌تر و بزرگتر دیده میشن. در برخی افراد تنها استفاده از یک روش این جراحیه کافیه تا نتیجه رضایت‌بخش حاصل بشه، اما در برخی افراد لازمه که حتما برای به دست آوردن نتیجه مطلوب چندین روش این جراحی با هم ترکیب بشن.

بررسی روش‌های مختلف عمل چشم گربه ای در تهران

همانطور که اشاره کردیم، برای برخی افراد نیاز هست که از چند روش جراحی برای کسب نتیجه مطلوب استفاده کرد، به همین دلیل در این قسمت می‌خوایم انواع عمل چشم گربه‌ای رو با هم بررسی کنیم:

  • عمل جراحی کانتوپلاستی: در این روش جراحی پزشک متخصص برش بسیار ظریفی را در قسمت عضله حلقوی چشم ایجاد می‌کنه؛ این برش امکان تغییرات در فرم پلک‌های پایینی رو برای پزشک فراهم می‌کنه. کانتوپلاستی بیشتر برای افرادی مناسبه که دارای چشم‌های خمار با حالت خستگی هستن، چون این عمل جراحی به خوبی می‌تونه حالت‌های گفته شده رو اصلاح کنه.
  • عمل جراحی لترال کانتوپلاستی: برای اصلاح افتادگی پلک پایینی چشم می‌تونین از این روش استفاده کنین، چون تو این روش پزشک گوشه خارجی چشم‌ها رو به سمت بالا می‌کشه.
  • روش جراحی اپیکانتوپلاستی: این یکی از روش‌های جراحیه که در بیشتر مواقع با روش جراحی کانتوپلاستی ترکیب میشه، اما این امکان هم وجود داره که به تنهایی انجام بشه. در این روش از جراحی پزشک گوشه داخلی چشم‌ها رو می‌کشه و در حالت مناسبی قرار میده.
  • روش جراحی کانتوپکسی: در این روش جراحی هیچ برشی توسط پزشک ایجاد نمیشه و برای کشیدن چشم‌ها معمولا از نخ بخیه استفاده می‌کنن. در کانتوپکسی ممکنه که پوست اضافه ایجاد بشه که در این صورت پزشک پوست‌های اضافه رو به صورت کاملا حرفه‌ای برش میزنه.
  • روش جراحی اکتروپیون: همونطور که می‌دونین یه سری مشکلات پوستی با افزایش سن برای ما به وجود میاد، این مشکلات می‌تونه مثل شل شدن، افتادگی و چروک شدن پوست صورت باشه. در نواحی اطراف چشم، پوست خیلی حساسه، به همین دلیل با افزایش سن اولین قسمتی که آسیب میبینه همین ناحیه‌هاست. در این روش جراحی پزشک به راحتی می‌تونه مشکلات ناشی از افزایش سن رو برطرف کنه.

توجه داشته باشین که این روش‌های جراحی نیاز به مهارت بالای پزشک دارن تا در نهایت نتیجه ایده‌آل شما به دست بیاد. به همین خاطر بهتون توصیه می‌کنیم که برای جراحی حتما به بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای مراجعه کنین.

بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای

 بررسی مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از عمل چشم گربه ای در تهران بدونین

همه ما می‌دونیم که هر عمل جراحی یکسری عوارضی رو به همراه داره که معمولا بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت از بین میرن، اما می‌خوایم به شما بگیم که با رعایت برخی نکات می‌تونین تا حد زیادی جلوی بروز این عوارض رو بگیرین. از مهم‌ترین نکات، می‌تونیم موارد زیر رو نام ببریم:

  • معمولا پزشکان توصیه می‌کنن که دو هفته قبل از جراحی مصرف هرگونه دخانیات (سیگار، قلیان و …) رو قطع کنین، چون باعث کاهش جریان خون در پوست میشه و روند بهبودی رو با کندی روبرو می‌کنه.
  • بهتره که بازم 14 روز قبل از عمل از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنین.
  • قبل از مراجعه به کلینیک vip بهتره که صورت خودتون رو به خوبی بشویین.
  • مصرف برخی از داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپرین رو 2 هفته قبل از عمل قطع کنین، چون در صورت ایجاد برش ممکنه خونریزی در حین جراحی اتفاق بیفته.
  • اگه پزشک مصرف دارویی رو برای شما ضروری می‌دونه، بهتره که پزشک جراح خودتون رو از این موضوع آگاه کنین.
  • در صورت حساسیت داشتن به دارویی یا مواد غذایی خاصی، بهتره که پزشک رو در جریان قرار بدین.
  • به خوبی با پزشک مشورت کنین و انتظارات واقع‌بینانه‌ای از جراحی خودتون داشته باشین.

رعایت نکات گفته شده به شما کمک می‌کنه که بعد از جراحی دوران نقاهت رو با آرامش بیشتر و مشکلات کمتر سپری کنین.

نکات قابل توجه که باید بعد از عمل چشم گربه ای در تهران بدونین

معمولا بعد از هر عمل جراحی شما نیاز به مراقبت دارین و باید دوره نقاهت مناسبی رو در آرامش پشت سر بذارید. این جراحی هم بعد از اینکه انجام بشه، به مراقبت‌هایی نیاز داره که معمولا پزشکان توصیه می‌کنن برای کوتاه شدن دوره نقاهت حتما به اون‌ها رو رعایت کنین.

از مهم‌ترین نکات مراقبتی که باید بدونین، می‌تونیم موارد زیر رو نام ببریم:

  • بعد از جراحی ممکنه کبودی و ورم‌هایی به وجود بیاد، نگران این عارضه‌ها نباشین، چون کاملا طبیعی هستن و معمولا بعد از 10 روز استراحت از بین میرن.
  • در روش‌هایی که پزشک برش‌هایی رو ایجاد می‌کرد، امکان بروز عفونت وجود داره؛ به همین خاطر توصیه می‌کنیم که بعد از جراحی حتما به داروهای تجویزی پزشک توجه کنین، چون معمولا پزشکان آنتی بیوتیک‌هایی رو برای کنترل عفونت تجویز می‌کنن.
  • بعد از عمل جشم گربه ای در تهران که در کلینیک vip انجام دادین، ممکنه دچار خشکی چشم بشین. در صورت احساس خشکی می‌تونین قطره‌هایی رو که پزشک تجویز کرده مصرف کنین.
  • در صورتی که نیاز داشتین به بیرون از خونه برین، حتما از عینک آفتابی استفاده کنین، اما بهتره که تا به پایان رسیدن دوران نقاهت تو خونه باشین و استراحت کنین.
  • بهتره از نگاه کردن به تلویزیون، لپ تاپ، تبلت و موبایل تا زمانی که بهبودی به شکل کامل حاصل نشده، خودداری کنین.
  • از انجام ورزش‌های سنگین و همینطور فعالیت‌های پیچیده که باعث وارد شدن فشار به چشم‌ها میشه، خودداری کنین.
  • بهتره تا 14 روز بعد از جراحی هم از مصرف دخانیات مثل سیگار، قلیان و … خودداری کنین.
  • برای مصرف داروهای دیگه حتما با پزشک مشورت کنین و خودسرانه مصرف هیچ دارویی رو شروع نکنین.
  • برای رفع درد حتما از مسکن‌هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنین.

فراموش نکنین که مراجعه به بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای در تهران و همینطور سپردن عمل به یک پزشک ماهر می‌تونه تا حد زیادی احتمال ابتلا به عوارض احتمالی رو کاهش بده.

عمل چشم گربه ای در تهران با چه عوارضی می‌تونه همراه باشه؟

متاسفانه بعد از هر عمل جراحی ممکنه عوارضی بروز کنه، عمل جراحی چشم گربه‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این قسمت به مهم‌ترین عوارضی که ممکنه بعد از جراحی برای شما اتفاق بیفته اشاره می‌کنیم:

  • این امکان وجود داره که در محل برش‌ها عفونت ایجاد بشه.
  • ممکنه در حین عمل و بعد از عمل جراحی، دچار خونریزی بشین.
  • در برخی افراد ممکنه در مناطق کانتوس خارجی زخم‌هایی ایجاد بشه.
  • متاسفانه در برخی افراد این امکان وجود داره که فرم چشم‌ها به شکلی نامطلوب تغییر حالت بدن، این عارضه بیشتر میتونه ناشی از مراقبت‌های اشتباه بعد از جراحی باشه.
  • ممکنه حفره‌هایی کجی در ناحیه اطراف چشم‌ها به وجود بیاد.

آیا ممکنه بعد از عمل چشم گربه ای در تهران جای زخم یا اسکار باقی بمونه؟

همونطور که می‌دونین این جراحی در اطراف نواحی چشم اتفاق میفته که در بیشتر اوقات پزشک برش‌هایی رو برای اعمال تغییرات ایجاد می‌کنه. پوست اطراف چشم به شدت حساس و نازکه، به همین دلیل کوچیک‌ترین برشی می‌تونه سالیان سال باقی بمونه.

اگه شما برای انجام این عمل جراحی به کلینیکی معتبر مراجعه کنین، احتمال اینکه پزشک با مهارت بیشتری برش‌ها رو ایجاد بکنه، بالانر میره. البته معمولا پزشک‌ها برای از بین بردن جای زخم راهکارهایی رو ارائه میدن، مثل مصرف پمادهای جدیدی که تولید شدن.

خوشبختانه مصرف این پمادها تا حد زیادی موثر بوده. برخی از پزشکان حرفه‌ای هم تلاش می‌کنن که این برش‌ها رو در مناطقی ایجاد کنن که خود چشم در اون ناحیه چروک‌ داره. در این صورت برش‌ها به راحتی پنهان میشن.

بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای

معرفی بهترین کلینیک عمل چشم گربهه ای در تهران

با توجه به استقبال خوب افراد از این عمل زیبایی، کلینیک و مراکز تخصصی فراوانی در سراسر کشور و به ویژه تهران تاسیس شده که تا حد زیادی می‌تونه پاسخگوی نیاز‌های شما عزیزان زیباجو باشه. همونطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم، این عمل جراحی از حساسیت بسیار بالایی برخورداره، به همین خاطر شما نمی‌تونین به هر کلینیکی یا مرکزی برای انجام جراحی مراجعه کنید.

شماره تماس: 44110999-021

مشاوره مجازی و رایگان: 09120408890

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه پنجم

اولین گام برای انتخاب بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای در تهران تحقیق و جستجو هست. شما می‌تونین با تحقیق از مراجعه‌کننده‌های قبلی اطلاعات نسبتا خوبی رو در رابطه با کیفیت خدمات اون کلینیک به دست بیارین. همچنین می‌تونین از روی نتایج بقیه مراجعه‌کننده متوجه سبک عمل پزشک‌ها بشین و راحت‌تر تصمیم بگیرین که آیا این کلینیک می‌تونه انتظارات شما رو برآورده بکنه یا نه.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یه کلینیک خوب، مجهز بودنش به تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی هست، هر چقدر یک کلینیک عمل چشم گربه ای از نظر تجهیزات به روزتر باشه قطعا عمل جراحی شما با کیفیت بالاتری انجام میشه. یکی از مجهزترین کلینیک‌ها، کلینیک فوق حرفه‌ای vip هست که با به‌کارگیری حرفه‌ای‌ترین متخصصان این زمینه، عمل بسیار باکیفیتی رو برای شما انجام میدن.

فراموش نکنین که بهترین کلینیک عمل چشم گربه ای در تهران، معمولا بالاترین خدمات رو در اختیار مراجعه‌کننده‌هاشون قرار میدن. برای بهره‌مندی از این خدمات تنها کافی هست که با مشاوران کلینیک vip تماس بگیرین و سوالات و ابهامات خودتون رو با اونها در میون بذارین. با این کار یک قدم به زیبایی بیشتر نزدیک‌تر شده‌اید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.