تاریخ انتشار: شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
بهترین مهدکودک در پاسداران

بنظر شما یک مهدکودک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و چگونه می توانیم یک مهدکودک خوب در منطقه پاسداران برای فرزندان خود انتخاب کنیم؟ اگر در کودک در دوران مهدکودک و پیش دبستانی آموزش لازم را به بهترین شکل ببینند، آینده آن ها به نوعی تضمین شده است. در ادامه این مقاله به

بنظر شما یک مهدکودک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و چگونه می توانیم یک مهدکودک خوب در منطقه پاسداران برای فرزندان خود انتخاب کنیم؟ اگر در کودک در دوران مهدکودک و پیش دبستانی آموزش لازم را به بهترین شکل ببینند، آینده آن ها به نوعی تضمین شده است. در ادامه این مقاله به برسی نکات مهم در انتخاب مهدکودک و معرفی بهترین مهدکودک در پاسداران می پردازیم…

معرفی بهترین مهدکودک در پاسداران

یکی از بهترین مهد کودک های پاسداران , مهد کودک فرزندان آفتاب می باشد, که با بهره مندی از بهترین شیوه های روز دنیا در منطقه ی چهار تهران (واقع در پاسداران) آماده خدمت رسانی به فرزندان این مرز و بوم است. مربیان و روانشناسان با تجربه این مهد همیشه سعی داشته اند بهترین مشاوره را در اختیار والدین قرار دهند.

خدمات مهدکودک فرزندان آفتاب

کودکان درون تجربه یاد میگیرند یعنی بجای اموزشهای کتابی وقدیمی از جدیدترین روش‌های آموزش غیر مستقیم بهره می گیرند.در مهدکودک فرزندان افتاب همه تلاش‌ها برای پرورش همه جانبه کودکان و بالاتر از آن لذت بردن ازاین مرحله از زندگیشان می باشد چون در آنجا میدانند که هفت سال اول زندگی مهم‌ترین مرحله زندگی یک انسان است.

در ادامه ویژگی هایی که مهدکودک فرزندان آفتاب را خاص کرده بیان کرده ایم:

آموزش مهارت های اجتماعی:

مهارت های اجتماعی افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. این مهارت باعث میشود راحت تر با دیگران ارتباط بگیرند و اگر این مهارت در دوران مهدکودک و پیش دبستانی تقویت شود کودک در دوران مدرسه و … با معلمان و دوستان راحت تر میتواند ارتباط موثر برقرار کند.

رشد جسمانی و ورزش های مهارتی:

در مهدکودک فرزندان آفتاب آموزش و مهارت های ورزشی و حرکتی مانند ژیمناستیک، اسکیت، ‌بازیهای مهارتی و حرکتی به کودکان آموزش داده می شود تا سلامت جسمانی آن ها هم تضمین شود.

سلامت و بهداشت:

با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از لحظه ورود به مهد تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و تمامی وسایل و ابزار ها و تمام مکان های مهدکودک به صورت متناوب ضد عفونی می شوند.

یادگیری زبان دوم:

همانطور که میدانید زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و اگر کودکان در سنین پایین آموزش های پایه ای را ببینند در آینده درک بهتری نسبت به زبان انگلیسی خواهند داشت. به همین دلیل مهد فرزندان آفتاب به عنوان بهترین مهدکودک دو زبانه در پاسداران شناخته می شود.

آموزش ریاضی:

کودکان در مهد فرزندان آفتاب با مفهوم اعداد انگیسی و فارسی و حتی مفهوم جمع وتفریق اشنا می‌شوند.

آموزش شطرنج:

امزوه بسیاری از والدین به شطرنج توجه خاص دارند،بهمین دلیل با روش‌های  نوین این مهم هم در مهدکودک فرزندان افتاب دیده شده است.

آموزش نجوم:

آموزش نجوم به کودکان از فواید بسیاری برخوردار است و میتواند قوه تخیل و خلاقیت را افزایش دهد و کودکان را با مفهوم فاصله ها و بزرگی خداوند بیشتر آشنا کند.

بازی و سرگرمی:

تجربه ثابت کرده آموزش در محیط خشک هیچ بازدهی به همراه ندارد. وجود امکانات و کلاس های مختلف همچون: قصه گویی، پازل، موسیقی، کلاس رقص و باله و آب بازی با استقبال زیادی همراه بوده است.

استعدادیابی و پرورش خلاقیت:

قبل از ورود به کودکستان نمی توان برآورد کرد که کودک به چه چیزی علاقه دارد. والدین هم نباید برای کودک تصمیم بگیرند که انتخاب چه مسیری برایش بهتر است. کارشناسان و ‌مشاوران در مهدکودک فرزندان افتاب با انجام فعالیت های مختلف استعداد های کودک را کشف کرده و با پرورش استعداد، آن ها را در مسیر بهتری برای موفقیت قرار می‌دهند.

خدمات مشاوره و روانشناسی کودک

مشاور درکلاس حضور پیدا می‌کند وبی هیچ عکس العملی فعالیت بچه ها را می بیند (وبررسی مستقیم هرکدوم مورد توجه است) در صورت لزوم بودن موردی روش کار با کودک موردنظر را به مربی اموزش میدهند.

وقتی کودکی سرما بخورد یا مریض شود فورا اورا به بیمارستان میبریم. اما زمانی که فرزندتان دچار افسردگی، اضظراب، بیش فعالی، لجبازی بیش از حد، مشکلات گفتاری و یادگیری شده است نیاز به یک مشاور خواهیم داشت. اگر نیاز به یک مشاوره یا روانشناس کودک در پاسداران هستید حتما با کارشناسان مهدکودک فرزندان آفتاب تماس بگیرید.

سخن مدیر (خانم محبوبی)

بی تردید تربیت انسانهای بزرگ ، توانمند ، متفكّر ، خلاق ، شاد ، پویا و فرهیخته كار آسانی نیست ، همتی بلند و تلاشی بی پایان را می طلبد. باید از هم اكنون به فكر فردایی روشن برای آنان باشیم و با صرف وقت و سرمایه گذاری در آموزش‌های امروز آنان ، موفّقیّت‌های آینده را به كودكان عزیزمان هدیه كنیم. اكنون كه افتخار خدمتگزاری به فرزند دلبندتان را به ما سپردید و مهد فرزندان آفتاب را در آموزش و پرورش گلهای زندگیتان با خود شریك نمودید صمیمانه تلاش می كنیم تا با ایجاد محیط شاد ، آرام و برنامه های آموزشی و تربیتی مناسب ، نقش كوچكی در شكوفائی و هدایت استعدادهای نهفته كودكان و سهم نا چیزی در آینده درخشان آنها داشته باشیم.

آنچه مهد کودک فرزندان آفتاب را متفاوت کرده است

  • آماده شدن برای مدرسه و زندگی با استقلال
  • محیطی کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده
  • مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس
  • آموزش و پرورش برای انجام فعالیت های شخصی
  • محیطی امن, سالم و شاد
  • ارتباط و صحبت با دیگر کودکان هم نوع خود و معلمانشان برای آنچه انجام داده اند
  • اجرایی متد های آموزشی هوش های هشت گانه
  • تقویت هر دو نیمکره مغز
  • تشخیص استعداد کودک و پرورش آن

شبکه های اجتماعی و راه های ارتباطی:

وب سایت: farzandaneaftab.com

اینستاگرام: mahd_farzandaneaftab@

شماره تماس: 09128881149  _  02122326651

در کل اگر به دنبال یک پیش دبستانی یا مهدکودک در پاسدران هستید، مهدکودک فرزندان آفتاب می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

خروج از نسخه موبایل