تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

بهترین مارک ردیاب خودرو چیست؟ ایرانی بخریم یا خارجی؟ردیاب‌ها بهترین محافظان خودروی‌های ما هستند. باتوجه به آمار بالای سرقت خودرو در ایران ضروری است که برای تامین امنیت خودرو برای خود و خانواده‌مان از ..

بهترین مارک ردیاب خودرو چیست؟ ایرانی بخریم یا خارجی؟

ردیاب‌ها بهترین محافظان خودروی‌های ما هستند. باتوجه به آمار بالای سرقت خودرو در ایران ضروری است که برای تامین امنیت خودرو برای خود و خانواده‌مان از ردیاب مطمئنی استفاده کنیم. ردیاب‌ها به ما کمک می‌کنند که در هر لحظه از مکان خودروی خود مطلع شویم و در صورت سرقت سریعاً بتوانیم اقدامات لازم را با همکاری پلیس انجام دهیم.

اما بهترین مارک ردیاب خودرو چیست؟ ردیاب ایرانی بخریم یا خارجی؟ با خواندن این مقاله به شما اطمینان می‌دهیم که به بهترین مارک ردیاب خودرو را برای خوردوی خود تهیه کنید.

۱. ردیاب ایرانی بخریم یا خارجی؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که تفاوتی بین ردیاب ایرانی و خارجی وجود ندارد! مهم این است که به دنبال ردیابی باشیم که نیاز‌های ما را رفع کند. ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد و خوشبختانه در ایران نیز انواع ردیاب در طرح و مدل‌های مختلف عرضه شده است که هنگام خرید بتوانیم قدرت انتخاب بالایی داشته باشیم.

بجای اینکه کل تمرکز خود را به ردیاب ایرانی و خارجی معطوف کنیم ضروری است که به امکانات، ویژگی‌ها و مزایای ردیاب‌ها توجه کنیم. امروزه کلیه لوازمی که مورد نیاز داریم را می‌توانیم به صورت آنلاین خریداری کنیم. خرید اینترنتی ردیاب خود را در وب‌سایت معتبری انجام دهید تا دوباره مجبور نشوید که ردیاب خود را مجدداً خریداری کنید.

چراکه باتوجه به اخبار پیرامون، هر نوع خودرویی در ایران ممکن است به سرقت برود و بیش از ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به سرقت خودرو‌ها است. به همین دلیل خرید ردیاب برای هر نوع خودرویی امروزه الزامی و ضروری است.

۲. قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟

قیمت جی پی اس خودرو مهم است. هر کالایی بهایی دارد؛ باید ببینیم آیا کالایی که می‌خریم به اندازه‌ی بهایی که می‌پردازیم، ارزش دارد؟ در بازار برخی از مارک و برند‌های متفرقه ردیاب به دلیل جلب توجه مشتریان قیمت ردیاب‌های خود را افزایش می‌دهند تا توجه و تمرکز مشتری را از به کیفیت و ویژگی‌های آن کمرنگ کنند.

در هنگام خرید جی پی اس خودرو توجه داشته باشید که قیمت محصول به هیچ عنوان نشان‌دهنده کیفیت نیست! قیمت ردیاب خودرو نسبت به کارایی و عملکردی که دارد بسیار به‌صرفه و بهینه است. در برابر قیمت خودروی، ردیاب هزینه‌ی اندکی دارد که با استفاده از آن می‌توانید خودروی خود را در سراسر ایران به صورت آنلاین و آفلاین ردیابی کنید.

۳. به چه ردیابی برای خودروی خود نیاز دارید؟

قبل از هر چیزی باید بر اساس نیاز خود ردیاب را تهیه کنید. خرید ردیاب به هیچگونه مجوزی نیاز ندارد. به همین دلیل می‌توانید حتی از ردیاب‌های نظامی نیز برای خودروی خود استفاده کنید. اگر نیاز به شنود کابین راننده را دارید، یا می‌خواهید محدوده جغرافیایی را برای کنترل فرزندان خود تعیین کنید بهتر است که از ردیاب مغناطیسی و یا ردیاب نظامی استفاده کنید.

همچنین اگر پارکینگ ندارید و مجبور هستید که خودروی خود را در خیابان پارک کنید، ردیاب فندکی، مگنتی نیز می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. با خرید ردیاب خودرو می‌توانید در هر لحظه از مکان پارک خودروی خود مطلع شوید و درصورتی‌که فرزندان شما نیز از خودرو استفاده می‌کنند رفت و آمد‌های آن‌ها را زیر نظر بگیرید و امنیت آن‌ها را تامین کنید.

با استفاده از ردیاب در مواقع ضرروی می‌توانید سریعاً اقدامات لازم را انجام دهید و از بروز حادثه و یا حوادث ناگوار جلوگیری بعمل‌آورید.

۴. توجه به امکانات ردیاب؛ مهمترین فاکتور برای خرید ردیاب

بهترین مارک ردیاب خودرو، ردیابی است که امکانات قابل توجهی داشته باشد. از جمله مهمترین امکاناتی که یک ردیاب استاندارد باید داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیابی دقیق در سراسر ایران
  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور
  • ضد آب و مقاوم در برابر گردو خاک
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت بالا
  • پشتیبانی از سیم‌کارت
  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • عدم شناسایی زودهنگام توسط سارق
  • بدون نیاز به سیم‌کشی
  • بدون صدا و نور جهت عدم جلب توجه
  • قابلیت شنود داخل کابین راننده
  • گزارش سرعت دقیق خودرو
  • ذخیره مسیر‌های پیموده شده
  • اعلان هشدار در صورت سرقت
  • ارسال پیامک در صورت تکان خوردن خوردو
  • شارژ بلند مدت
  • امکان درخواست کمک اضطراری O. S

موارد بالا از مهمترین ویژگی‌های ردیاب‌ها هستند. البته توجه داشته باشید که همه‌ی ردیاب‌ها چنین امکاناتی را ارائه نمی‌دهند. قبل از خرید برای اینکه ردیابی همسو با نیاز خود خریداری کنید با شرکت معتبری که ردیاب عرضه می‌کند، مشاوره کنید.

۵. شرکت ارائه‌دهنده ردیاب را بررسی کنید

هیچ چیز به اندازه سابقه فعالیت یک شرکت شاید به خوبی نتواند نشان‌دهنده میزان کیفیت محصولات و خدمات‌اش باشد. شرکت‌هایی که محصولات تقلبی یا نامطلوبی داشته باشند معمولاً عمر چندانی نخواهند داشت. بازار خودش را تنظیم می‌کند و شرکت‌هایی که با قدرت و با محصول اورجینال و مطلوب وارد بازار می‌شوند حتماً ماندگارتر خواهند بود.

سابقه شرکتی که از آن ردیاب را خریداری می‌کنید، بررسی کنید. توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش و گارانتی گاهی اوقات از خرید محصول مهمتر است. در خصوص گارانتی و نوع خدمات پس از فروش سوال کنید. چراکه اگر ردیاب شما با ایرادی همراه باشد تنها از شرکتی می‌توانید کمک بگیرید که ردیاب را تولید و یا وارد کرده است.

خرید بهترین مارک ردیاب خودرو از ایمن ردیاب

در این مقاله بررسی کردیم که بهترین مارک ردیاب خودرو باید امکانات و قابلیت‌هایی همسو با نیاز ما داشته باشد. در واقع بهترین ردیاب ردیابی است که نیاز ما را رفع کند. در هنگام خرید باتوجه به نیاز، قیمت، امکانات، بررسی سابقه فعالیت شرکت و گارانتی و خدماتی که شرکت فروشنده ارائه می‌دهد، باید ردیاب خودروی خود را تهیه کنیم.

ایمن ردیاب بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید ردیاب در ایران است. ایمن ردیاب از سال ۱۳۸۶ انواع ردیاب‌های مختلف را به بازار ایران عرضه کرده است که کاربران ایرانی بتوانند قدرت انتخاب بالایی هنگام خرید داشته باشند. ایمن ردیاب برای کلیه‌ی محصولات خود یکسال گارانتی طلایی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

برای خرید ردیاب می‌توانید به وب‌سایت اینترنتی ایمن ردیاب مراجعه کنید. چنانچه در خصوص خرید جی پی اس خودروی خود سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل