تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیماز قسمت جدید اره تا احضار روح ۳، در ادامه می‌توانید با بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم، آشنایی پیدا کنید.
فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ هیجان انگیزتر از سال گذشته به نظر می‌رسند و می‌توان انتظار داشت که بتوانند طرفداران این ژانر را راضی کنند.
شیوع کرونا ویروس باعث شد تا سال ۲۰۲۰ به یک فیلم ترسناک تبدیل شود اما اوضاع در حال بهتر شدن است و امیدواریم که خیلی زود همه چیز به حالت عادی بازگردد. در سالی که گذشت، فیلم‌های ترسناک خوبی عرضه شدند اما اکثر فیلم‌های بزرگ به تعویق افتادند. به همین دلیل، سال ۲۰۲۱ برای این ژانر از هر نظر جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
برترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که در راه هستنداز دنباله‌های مورد انتظار و آثار جن گیری جدید تا بازگشت شخصیت‌های مشهور کلاسیک و عناوین اسلشر، سال ۲۰۲۱ فوق العاده جلوه می‌کند، در ادامه با فیلم‌های مورد انتظار ترسناک سال جدید میلادی آشنا خواهید شد.
– فیلم Candymanپس از اقتباس جدید و متفاوت مرد نامرئی (The Invisible Man) که مورد توجه قرار گرفت، ظاهرا فیلم کندی ‌من هم قرار است با رویکرد م..

بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

از قسمت جدید اره تا احضار روح ۳، در ادامه می‌توانید با بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم، آشنایی پیدا کنید.

فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ هیجان انگیزتر از سال گذشته به نظر می‌رسند و می‌توان انتظار داشت که بتوانند طرفداران این ژانر را راضی کنند.

شیوع کرونا ویروس باعث شد تا سال ۲۰۲۰ به یک فیلم ترسناک تبدیل شود اما اوضاع در حال بهتر شدن است و امیدواریم که خیلی زود همه چیز به حالت عادی بازگردد. در سالی که گذشت، فیلم‌های ترسناک خوبی عرضه شدند اما اکثر فیلم‌های بزرگ به تعویق افتادند. به همین دلیل، سال ۲۰۲۱ برای این ژانر از هر نظر جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

برترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ که در راه هستند

از دنباله‌های مورد انتظار و آثار جن گیری جدید تا بازگشت شخصیت‌های مشهور کلاسیک و عناوین اسلشر، سال ۲۰۲۱ فوق العاده جلوه می‌کند، در ادامه با فیلم‌های مورد انتظار ترسناک سال جدید میلادی آشنا خواهید شد.

– فیلم Candyman

پس از اقتباس جدید و متفاوت مرد نامرئی (The Invisible Man) که مورد توجه قرار گرفت، ظاهرا فیلم کندی ‌من هم قرار است با رویکرد مشابه‌ای ساخته شود. اما برخلاف مرد نامرئی، این یک نسخه بازسازی نیست و دنباله مستقیم نسخه سال ۱۹۹۲ به حساب می‌آید.

فیلم کندی من سال ۱۹۹۲ با اینکه در میان طرفداران ژانر ترسناک به خوبی شناخته شده است اما در مجموع، اثر مشهوری به حساب نمی‌آید. این قسمت جدید که فیلمنامه آن توسط جوردن پیل (Jordan Peele) نوشته شده، می‌تواند شرایط را تغییر دهد و حتی از نسخه اصلی هم بهتر باشد. از بازیگران فیلم Candyman می‌توان به یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس و ونسا ای ویلیامز اشاره کرد و در تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۲۱ (۵ شهریور ۱۴۰۰) می‌توانید منتظر عرضه آن باشید.

– فیلم The Devil’s Light

این فیلم قرار بود در ماه ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود و همان طور که می‌دانید، فیلم‌هایی در این ماه نمایش داده می‌شوند که شرکت سازنده امید چندانی به آن‌ها ندارد. اما تاخیر خوردن فیلم نشان می‌دهد که اتفاقا سازندگان به موفقیت آن امیدوار هستند و می‌دانند که می‌تواند به اثر پرمخاطبی تبدیل شود.

البته فیلم نور شیطان قرار نیست یک اثر ساختارشکن با ایده‌های تازه باشد، بلکه یک داستان جن گیری دیگر را روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان یک راهبه است که در جن گیری به یک کشیش کمک می‌کند اما هنگامی که تصمیم می‌گیرد این کار را به صورت مستقل انجام دهد، با یک موجود شیطانی متفاوت رو به رو می‌شود. فیلم The Devil’s Light در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۴ تیر ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

– فیلم A Quiet Place Part II

قسمت اول «یک مکان ساکت» به یک پدیده تبدیل شد و در حالی که بودجه ۲۰ میلیون دلاری داشت، ۳۵۰ میلیون دلار در گیشه فروخت که حیرت انگیز است. بدیهی بود که با این موفقیت تجاری خیره کننده، قسمت دوم آن نیز ساخته شود. این فیلم ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای داشت و حالا باید دید قسمت دوم تا چه اندازه می‌تواند در مقایسه با آن موفق باشد.

امیلی بلانت، کیلیان مورفی و جایمن هانسو بازیگران این فیلم هستند و کارگردانی آن همانند قسمت اول بر عهده جان کرازینسکی بوده است. این فیلم در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

– فیلم Last Night In Soho

فیلم «دیشب در سوهو» یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۰ بود که متاسفانه با تاخیر رو به رو شد. دلیل سر و صدا کردن فیلم این است که کارگردانی آن را ادگار رایت بر عهده داشته که با هر فیلمی که ساخته، توانسته مخاطبان را غافل گیر کنند. از بیبی درایور تا اسکات پیلگریم در برابر دنیا و شانِ مردگان (Shaun of the Dead)، این فیلمساز به دلیل سبک خاصی که دارد، همواره مورد احترام سینما دوستان بوده است.

با اینکه آثار ادگار رایت معمولا دارای رگه‌های طنز هستند اما فیلم Last Night In Soho با چنین رویکردی ساخته نشده و یک اثر ترسناک روانشناختی خالص به حساب می‌آید. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و فیلم باز هم تاخیر نخورد، در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰)، همزمان با یک مکان ساکت ۲، به نمایش در می‌آید.

– فیلم Spiral

مجموعه اره فراز و فرودهای زیادی را در طول این سال‌ها تجربه کرده است، از قسمت‌های ابتدایی که درخشان بودند تا قسمت‌های پایانی که ناامید کننده ظاهر شدند. اما فیلم مارپیچ این شانس را دارد تا این سری محبوب را به خط اصلی بازگرداند و همان چیزی باشد که طرفداران می‌خواهند.

تا اینجا بر اساس تصاویر و تریلرهای فیلم می‌توان ادعا کرد که سازندگان با این قسمت توانسته‌اند تا مجموعه را به ریشه‌هایش بازگردانند و اثر شباهت‌های زیادی به قسمت اول دارد. با حضور کریس راک و ساموئل ال جکسون، این فیلم می‌تواند برداشت تازه‌ای از اره ارائه دهد. کارگردانی فیلم را دارن لین بوسمن برعهده دارد و در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) می‌توانید منتظر اکران آن باشید. باید دید آیا اره جدید می‌تواند به یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ تبدیل شود یا خیر.

– فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

«احضار: شیطان مرا وادار کرد» سومین قسمت از این مجموعه است که پس از یک وقفه ۵ ساله، سرانجام در سال ۲۰۲۱ در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

دو قسمت اول این مجموعه، نه تنها پرفروش ظاهر شدند بلکه از بهترین فیلم‌های ترسناک قرن ۲۱ هم به حساب می‌آیند. کارگردانی قسمت سوم را مایکل چاوز برعهده دارد (Michael Chaves) که تا پیش از این، فیلم نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) را ساخته است. نفرین لیورونا با اینکه امتیازات پایینی دریافت کرد اما سکانس‌های ترسناک جالبی داشت و به فروش بالایی هم رسید. همانند قسمت‌های قبلی، ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون نقش‌های اصلی فیلم هستند. فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) به صورت همزمان از سینماها و سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) اکران خواهد شد.

– فیلم Don’t Breathe 2

فیلم نفس نکش در سال ۲۰۱۶ اکران شد و با بودجه ۱۰ میلیون دلاری، به فروش ۱۵۷ میلیون دلاری رسید. حالا دنباله مستقیم آن در راه است و به همان اندازه جذاب به نظر می‌رسد. معمولا در فیلم‌های ترسناک، انتظار بازی‌های درخشان نداریم اما استیفن لانگ در نقش مرد نابینا، بی‌نظیر بود و برگ برنده فیلم محسوب می‌شد.

خوشبختانه این بازیگر در قسمت دوم هم حضور دارد که اتفاق هیجان انگیزی است. فیلم Don’t Breathe 2 در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما می‌رود.

– فیلم Halloween Kills

یکی از دنباله‌های مورد انتظار دیگر که به دلیل شیوع کرونا و بسته شدن سینماها با تاخیر مواجه شد. مجموعه هالووین که عمری ۴۰ ساله دارد، هنوز هم پرطرفدار است و این قسمت جدید، داستان نسخه سال ۲۰۱۸ را ادامه می‌دهد.

فیلم هالووین سال ۲۰۱۸، انرژی و جان تازه‌ای به این مجموعه اسلشر داد و جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) را به عنوان نقش اصلی بازگرداند. می‌توان انتظار داشت که فیلم Halloween Kills هم دارای فضای مشابه‌ای بوده و به قسمت‌های اصلی نزدیک باشد. فیلم Halloween Kills در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) به اکران سینماها در خواهد آمد.

– فیلم Dark Harvest

فیلم دارک هاروست بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و داستان قاتلی را روایت می‌کند که علاقه زیادی به تکه تکه کردن مردم با یک چاقوی قصابی دارد.

ایده اصلی فیلم شباهت زیادی به مجموعه هالووین دارد و احتمالا شاهد نوآوری‌های تازه‌ای هم در آن نخواهیم بود اما می‌تواند یک ادای دین خوب به آثار اسلشر کلاسیک باشد. کارگردانی فیلم بر عهده دیوید اسلید (David Slade) بوده که اثر برجسته‌ای همچون هارد کندی (Hard Candy) را در کارنامه دارد و همین مسئله ما را نسبت به فیلم Dark Harvest امیدوارتر می‌کند . این فیلم در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

– فیلم The Forever Purge

فیلم The Forever Purge قرار است آخرین قسمت از سری پاکسازی باشد و پرونده این مجموعه را ببندد. طرفداران در این مدت، ایده‌ها و تئوری‌های مختلفی را پیرامون آن مطرح کرده‌اند که اثر را هیجان انگیزتر هم می‌کنند و باید دید آیا فیلم در نهایت می‌تواند راضی کننده از کار در بیاید یا خیر.

این مجموعه ترسناک با قسمت اول نشان داد که پتانسیل‌های زیادی دارد و با قسمت‌های بعدی به تدریج گسترده‌تر شد. فیلم The Forever Purge طبق ادعای سازندگان، بزرگ‌ترین قسمت مجموعه خواهد بود و در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) به اکران سینماها در می‌آید.

منتظر کدام یک از فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۱ هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبعscreenrant-: گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل