تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 51890

بهترین سوغات شهر بندرعباس را بشناسید

بهترین سوغات شهر بندرعباس را بشناسید

فهرست۱ چنته، هنر دست زنان بندرعباسی۲ میوه گواآ، سوغات خوشمزه و خوشرنگ بندرعباس۳ خرمای بندرعباس، هدیه نخلستان‌های جنوب برای شما۴ بادله‌دوزی، شکوه و زیبایی لباس‌های سنتی زنان بندری۵ برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس، به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟ برای کسانی که قصد تجربه حال و هوای شهرهای جنوبی کشور را دارند، شهر …

برای کسانی که قصد تجربه حال و هوای شهرهای جنوبی کشور را دارند، شهر بندرعباس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های جذاب با مردم مهمان‌نواز و خون‌گرم، از جمله مواردی هستند که بندرعباس را تبدیل به یک مقصد گردشگری بی عیب و نقص می‌کند. اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم،‌ در ادامه شما را با بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید به عنوان یادگاری یا هدیه برای عزیزان‌تان از بندرعباس با خود ببرید را به شما معرفی می‌کنیم. در انتها، یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای تهیه بلیط‌‌هایی مثل بلیط هواپیما بندر عباس تهران یا بلیط هواپیما اهواز تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

چنته، هنر دست زنان بندرعباسی

برای علاقه‌مندان به صنایع دستی، چنته،‌ بهترین گزینه محسوب می‌شود. چنته بر روی دارهای زمینی با دقت و ظرافت بسیار بالا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بافته می‌شود. منگوله‌های پارچی رنگارنگ یا صدف‌هایی در ابعاد و اشکال مختلف،‌ زیبایی این هنر دستی را چند برابر می‌کند.

میوه گواآ، سوغات خوشمزه و خوشرنگ بندرعباس

یکی از میوه‌های عجیب و بسیار خوش طعمی که می‌توانید در شهرهایی مثل چابهار یا بندرعباس امتحان کنید یا به عنوان سوغاتی با خودتان به شهرتان ببرید، میوه گواوا است. ظاهر این میوه شبیه گلابی و انار است و طعم ترش و شیرین لذیذی دارد. اگر در اوایل آبان ‌ماه تا فروردین ماه که فصل کشت این میوه است به بندرعباس سفر می‌کنید می‌توانید این میوه را امتحان کنید. علاوه بر میوه گواوا، انتخاب دیگری هم دارید. مرکبات شهر بندرعباس هم بسیار مشهور و خوش طعم است که می‌تواند انتخاب خوبی برای سوغاتی باشد.

خرمای بندرعباس، هدیه نخلستان‌های جنوب برای شما

یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید از شهرهای جنوب کشور خصوصا بندرعباس خریداری کنید، خرمای مرغوب از نخلستان‌های این شهر است. علاوه بر شهر بندر عباس، شهرستان حاجی آباد، میناب، رودآب که در نزدیکی این شهر قرار دارند هم از عمده تولیدکنندگان خرمای استان هرمزگان می باشند.

بادله‌دوزی، شکوه و زیبایی لباس‌های سنتی زنان بندری

گل‌دوزی‌های رنگارنگ و زیبایی که در پایین شلوارهای لباس‌های محلی زنان بندرعباس وجود دارد،‌ بادله دوزی نامیده می‌شود. بادله دوزی یکی از صنایع دستی بندرعباس می باشد که با نخ های ابریشمی دوخته می شوند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس، به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

پیشنهاد ما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس، استفاده از وب سایت یا اپلیکشن اسنپ تریپ است. نه تنها بهترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران بندر عباس را در اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو کنید، بلکه پشتیبانی ۲۴ ساعته باعث آسوده خاطری شما در خرید آنلاین پرواز می‌شود. پس از جست‌وجوی پروازهای تهران به بندر عباس، می‌توانید با توجه به ترجیحات و بودجه سفرتان به بندر عباس، بهترین پرواز از تهران را انتخاب کرده و بخرید. تقویم روزانه قیمتی هم امکان مقایسه و دیدن قیمت بلیط هواپیما تهران بندر عباس را در چند روز متفاوت از تاریخ مد نظرتان را ایجاد کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.