تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 53570

بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی

بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی

بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقیعاشقان موسیقی در سرتاسر جهان علاقه‌مند به گوش دادن آخرین و جدید‌ترین موسیقی‌ها هستند و نمی‌خواهند حتی یک ترک از خواننده مورد‌علاقه خودشان را از دست بدهند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید به شما سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی را پیشنهاد کنم که چند سالی است در بین کاربران بسیار محبوب گشته‌اند و خیلی از افراد به‌طور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنند، به همین دلیل در این مقاله به سراغ بهترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی رفته‌ایم و می‌خواهیم آن‌ها را خدمت شما معرفی کنیم، در ادامه با تکفارس همراه ما باشید.
Spotify
امروزه نام Spotify را همه جا می‌شنوید و بدون هیچ اغراقی باید گفت که Spotify محبوب‌ترین و بهترین سرویس‌ پخش موسیقی است که پیشنهاد خواهیم کرد که علاقه‌مندان به موسیقی حتما از وجود Spotify و امکانات بی‌نظیرش بهره ببرند.
یکی از بهترین نکاتی که Spotify را از باقی رقبا متمایز می‌کند، الگوریتم پیدا کردن موسیقی است، بر اساس این الگوریتم، موسیقی‌هایی در پیش روی شما قرار خواهند گرفت و به شما پیشنهاد می‌شوند که شباهت زیادی به علاقه‌مندی‌های شما دارد و ب..

بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی

عاشقان موسیقی در سرتاسر جهان علاقه‌مند به گوش دادن آخرین و جدید‌ترین موسیقی‌ها هستند و نمی‌خواهند حتی یک ترک از خواننده مورد‌علاقه خودشان را از دست بدهند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید به شما سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی را پیشنهاد کنم که چند سالی است در بین کاربران بسیار محبوب گشته‌اند و خیلی از افراد به‌طور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنند، به همین دلیل در این مقاله به سراغ بهترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی رفته‌ایم و می‌خواهیم آن‌ها را خدمت شما معرفی کنیم، در ادامه با تکفارس همراه ما باشید.

Spotify

سرویس های پخش آنلاین موسیقی

امروزه نام Spotify را همه جا می‌شنوید و بدون هیچ اغراقی باید گفت که Spotify محبوب‌ترین و بهترین سرویس‌ پخش موسیقی است که پیشنهاد خواهیم کرد که علاقه‌مندان به موسیقی حتما از وجود Spotify و امکانات بی‌نظیرش بهره ببرند.

یکی از بهترین نکاتی که Spotify را از باقی رقبا متمایز می‌کند، الگوریتم پیدا کردن موسیقی است، بر اساس این الگوریتم، موسیقی‌هایی در پیش روی شما قرار خواهند گرفت و به شما پیشنهاد می‌شوند که شباهت زیادی به علاقه‌مندی‌های شما دارد و بدین ترتیب شما قادر هستید خیلی راحت به مجموعه بزرگی از موسیقی‌‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته باشید. شما قادر هستید بدون هیچ محدودیتی، موسیقی‌های محبوب خودتان را به پلی‌لیست خود اضافه کنید و دیگر خبری از محدودیت در این زمینه وجود ندارد. از Spotify می‌توانید به صورت رایگان نیز استفاده کنید، اما در این شرایط باید تبلیغات مختلف را تحمل کنید و موسیقی‌ها را با کیفیت ۱۲۸ Kbps گوش کنید، اما با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار از تمامی این محدودیت‌ها خلاص می‌شوید، خوشبختانه Spotify به قدری محبوب شده است که شما می‌توانید اکانت‌های مختلف آن را با هزینه بسیار کمتر تهیه کنید.

  • هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۰ دلار

‌‌

مطالب مرتبط:

  • بهترین سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال

Apple Music

سرویس های پخش آنلاین موسیقی

Apple Music یکی دیگر از برترین سرویس‌های پخش موسیقی آنلاین می‌باشد که بزرگ‌ترین رقیب Spotify نیز محسوب می‌شود، Apple Music دارای بیش از ۲۰ میلیون موسیقی است که اپل وعده داده است که تا پایان سال این تعداد را چند برابر خواهد کرد.

پیدا کردن موسیقی و هم‌چنین موسیقی‌های پیشنهادی در Apple Music در حد و اندازه‌های Spotify نیست و در این زمینه باید به سراغ رقیب Apple Music بروید، اما آرشیو عظیم موسیقی‌های موردعلاقه شما باعث می‌شود که Apple Music حرفی برای گفتن داشته باشد، شما در بخش علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موسیقی‌های هر خواننده را جدا مشاهده کنید و اگر بخواهید تنها به موسیقی‌های یک خواننده گوشی کنید، این ویژگی کمک زیادی به شما خواهد کرد. برخلاف Spotify، شما نمی‌توانید موسیقی‌های موردعلاقه دوستان خودتان را در Apple Music مشاهده کنید.

  • هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۰ دلار

Tidal

سرویس های پخش آنلاین موسیقی

شاید نام Tidal را نشنیده باشید، با وجود اینکه Tidal مانند رقبای خود از محبوبیت بالایی برخوردار نیست، اما یکی از بهترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی محسوب می‌شود و شاید هزینه بالای آن در گذشته باعث شده است که کاربران به سمت دیگر سرویس‌ها بروند.

این سرویس پخش آنلاین موسیقی از آرشیو کامل موسیقی بهره می‌برد و نزدیک به ۷۰ میلیون ترک موسیقی در آن پیدا می‌شود که نکته فوق‌العاده‌ای برای عاشقان موسیقی محسوب می‌شود، هم‌چنین Tidal اولین سرویسی می‌باشد که موسیقی‌های آن با کیفیت خارق‌العاده Kbps 9,216 قابل پخش هستند، البته موسیقی‌هایی که این کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند بسیار محدود می‌باشند. از Tidal می‌توانید به صورت رایگان هم استفاده کنید، البته محدودیت‌هایی در این شرایط وجود دارد که شما را مجاب به پرداخت هزینه و خرید اشتراک می‌کند تا بتوانید بهترین تجربه را از این سرویس پخش آنلاین موسیقی داشته باشید.

  • هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۰ دلار

مطالب مرتبط:

  • معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های جاسوسی موبایل

YouTube Music

سرویس های پخش آنلاین موسیقی

YouTube Music با داشتن آرشیوی از ۶۰ میلیون موسیقی مختلف، نیاز همه عاشقان موسیقی را برطرف خواهد کرد، علاوه بر آرشیو غنی، یکی دیگر از نکات مثبت این سرویس رابط کاربری خاص و جذابش می‌باشد که کار با آن بسیار راحت و روان می‌باشد، سیستم اعلانات این سرویس بسیار هوشمندانه طراحی شده است و موسیقی‌های پیشنهادی را با دقت بسیار خوبی به شما نشان خواهد داد.

شما قادر هستید صد‌ هزار موسیقی مختلف را در آرشیو شخصی خود اضافه کنید و پلی‌لیست‌های مختلفی بسازید. YouTube Music را می‌توان به صورت رایگان استفاده کرد، اما بعضی از محدودیت‌ها، مانند قطع شدن موسیقی بعد از خاموش کردن صفحه نمایش و بیرون آمدن از اپلیکیشن باعث می‌شود که تجربه خوبی را کسب نکنید و به شما پیشنهاد می‌کنم برای تجربه بهتر، حتما اشتراک YouTube Music را تهیه کنید که ۱۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت، لازم به ذکر است که شما با پرداخت ۱۲ دلار می‌توانید علاوه بر عضو شدن در YouTube Music، از شر تبلیغات YouTube نیز خلاص شوید.

  • هزینه خرید اشتراک: ماهیانه ۱۰ دلار

در ادامه به سراغ دیگر سرویس‌‌های پخش موسیقی آنلاین می‌رویم که با توجه به محبوبیت بیش از حد سرویس‌های دیگر که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، کمتر کسی به سراغ آن‌ها می‌رود و ما نیز تصمیم گرفتیم که تنها اشاره‌ای به آن‌ها داشته باشیم که در صورت تمایل، از آن‌ها استفاده کنید.

Amazon Music: این سرویس شامل ۷۵ میلیون موسیقی می‌باشد و از این لحاظ آرشیو کاملی را دراختیار شما قرار خواهد داد، برای خرید اشتراک شما باید ۱۰ دلار ماهیانه بپردازید و نکته منفی این است که برای بعضی از موسیقی‌های به اصطلاح ترند باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید، یعنی ۸ دلار دیگر خواهید پرداخت تا بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، هم‌چنین رابط کاربری این سرویس ممکن است شما را آزار دهد و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

Deezer: این سرویس پخش آنلاین موسیقی از ارشیو نسبتا کاملی برخوردار است، اما مشکل اصلی آن محدودیت اضافه کردن موسیقی در آرشیو‌ شخصی است، به گونه‌ای که شما فقط می‌توانید هزار موسیقی را به آرشیو خودتان اضافه کنید که علاقه‌مندان به موسیقی می‌دانند که این مقدار بسیار کم است. به هرحال برای یک تجربه جدید، Deezer می‌تواند گزینه خوبی باشد.

Pandora: بزرگ‌ترین مشکل این سرویس در زمینه تبلیغات می‌باشد، شما برای انجام هرکاری باید پیش از آن تبلیغی مشاهده کنید، پیش از جست و جوی آهنگ، رد کردن آهنگ یا هرکاری که فکرش را می‌کنید باید تبلغیات آزاردهنده را مشاهده کنید، البته مشکل اصلی این است که بعد از خرید اشتراک هم تبلیغات وجود دارند و به‌طور کامل از بین نمی‌روند.

آیا راه دیگری به غیر از خرید حق اشتراک برای استفاده از سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی وجود دارد؟

  • اگر قصد خرید حق اشتراک را ندارید، می‌توانید از اکانت‌هایی که در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسند استفاده کنید که البته نمی‌توان به خیلی از آن‌ها اعتماد کرد و خرید حق اشتراک راه بدون دردسر‌تری است.

آیا می‌توان از سرویس‌های پخش موسیقی به صورت رایگان استفاده کرد؟

  • از این سرویس‌ها می‌توان به‌ صورت رایگان نیز استفاده کرد، اما محدودیت‌های مختلف و به‌خصوص تبلیغات آزار‌دهنده باعث می‌شود که خرید حق اشتراک بهترین گزینه برای تجربه این سرویس‌ها است.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.