تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 589786

بهترین روش رسیدن به چشمانی جذاب و خیره کننده

بهترین روش رسیدن به چشمانی جذاب و خیره کننده

 اگر پوست اطراف چشم شما دچار افتادگی یا چروک شده است به راحتی می‌توانید با روش‌ها زیبایی آن را رفع کنید. عمل‌های زیبایی چشم به شما کمک می کند چشمانی درشت و زیبا داشته باشید. در این مقاله به بررسی چند نمونه از این روش‌ها می‌پردازیم.   آیا تا به حال به چین و چروک‌های

 اگر پوست اطراف چشم شما دچار افتادگی یا چروک شده است به راحتی می‌توانید با روش‌ها زیبایی آن را رفع کنید. عمل‌های زیبایی چشم به شما کمک می کند چشمانی درشت و زیبا داشته باشید. در این مقاله به بررسی چند نمونه از این روش‌ها می‌پردازیم.

 

آیا تا به حال به چین و چروک‌های اطراف چشم خود دقت کرده‌اید؟ اثرات افزایش سن بر بدن اجتناب ناپذیر است و پوست انسان به تدریج شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می‌کند. چین و چروک و افتادگی در قسمت‌های مختلف بدن به خصوص صورت دیده می‌شود. اولین نشانه‌های پیری معمولا در ناحیه ابرو، چشم و پیشانی دیده می‌شود. افتادگی ابروها و پلک‌های بالایی می‌تواند با گذشت زمان روی وضعیت چشم‌‌ها تاثیر بگذارد و به سطحی برسد که دید را دشوار کند. افتادگی پف کردن پلک‌ها بر روی حالت چهره تاثیر زیادی می‌گذارد و می‌تواند ظاهری خسته، عصبی یا پرتنش را به وجود آورد. همراه ما باشید تا در این مقاله بهترین روش‌های اصلاح چین و چروک‌های اطراف چشم را معرفی کنیم.

با افزایش سن چه اتفاقی برای پوست می‌افتد؟

به تدریج و با افزایش سن پوست شما دچار تغییراتی می‌شود. عمده این مشکلات ناشی از کاهش بافت چربی و کلاژن زیر پوست شما است. مهمترین عوارض آن شامل موارد زیر است:

  • افتادگی زیر چشم به دلیل از دست دادن خاصیت ارتجاعی
  • ایجاد خطوط روی پوست به دلیل حالات صورت
  • پف کردن پلک‌ها
  • چروک روی پوست بسته به موقعیت خواب
  • افتادگی ابرو‌ها
  • نازک شدن پوست
  • پیدا شدن رگ‌های موجود در پوست
  • ایجاد لکه دور چشم

افتادگی چشم و ابرو چیست؟

مشکل افتادگی ابروها که به دلیل عوامل محیطی یا اثر افزایش سن ایجاد می‌شود، می‌تواند به یک مشکل آزاردهنده تبدیل شود. این مشکل باعث می‌شود که پوست بین چشم و ابرو بیشتر متورم و پف‌کرده به نظر برسد. همچنین باعث می‌شود که فرد پیرتر از آنچه هست به نظر برسد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق کاهش چربی‌های زیر پوست است که باعث شل شدن پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک و افتادگی می‌شود. به طور طبیعی در پوست ماده‌ای به نام کلاژن وجود دارد که باعث خاصیت ارتجاعی آن می‌شود. با افزایش سن این ماده کاهش می‌یابد و پوست با چین و چروک‌های بیشتری مواجه می‌شود.

جراحی لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی مناسب برای زیباسازی ابرو و رفع چروک‌های اطراف چشم است. این روش از طریق برش‌های بسیار کوچک درست زیر موها انجام می‌شود. پس از ایجاد شل شدن جزئی بافت، با روش‌ها و ابزار جراحی مخصوص زیر ابرو به سمت بالا به مقدار دلخواه به سمت بالا کشیده می‌شود. تورم در ناحیه پیشانی به مدت یک هفته پس از جراحی طبیعی است. این وضعیت در روزهای بعد به تدریج به حالت عادی باز خواهد گشت. از آنجایی که برش‌های بسیار کوچکی ایجاد می‌شود، پس از عمل هیچ جای زخم قابل مشاهده‌ای وجود ندارد. بیمار در همان روز مرخص می‌شود و به زندگی روزمره خود باز می‌گردد.

جراحی لیفتینگ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. که می‌تواند به صورت کلاسیک، لیفت دایرکت ابرو یا لیفت به کمک آندوسکوپی انجام شود. روش دایرکت کمترین تهاجم را دارد و نتایج ماندگارتری ایجاد می‌کند. در روش آندوسکوپی نیز برش‌هایی بالای ابرو ایجاد می‌شود و ابزاری به نام آندوسکوپی وارد ناحیه می‌شود و از آن تصویربرداری می‌کند. پزشک به کمک این تصاویر نواحی که نیاز به بالارفتن نیاز دارد را مشخص می‌کند. برای اطلاعات بیشتر روی جراحی لیفت ابرو و ماندگاری آن کلیک کنید.

شما با استفاده از خدمات کلینیک دکتر نجف بیگی می‌توانید انواع جراحی لیفتینگ را در شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی انجام دهید.

لیفت ابرو را به صورت غیرجراحی نیز می‌تواند به روش‌های زیر انجام شود:

  • لیفت ابرو با بوتاکس: این روش را می‌توان برای همه افراد بالاتر از ۱۸ سال اعمال کرد. با بوتاکس می‌توان هم اخم را برطرف کرد و هم نوک ابرو را بالاتر برد.
  • لیفت ابرو با فیلر: با افزایش سن از دست دادن بافت استخوانی و نازک شدن آن نیز رخ می‌دهد. ابروی شما با کاهش بافت چربی در ناحیه شقیقه نیز پایین‌تر می‌آید. با تزریق یک سی‌سی فیلر روی بافت استخوانی ابرو می‌توان ابرو را بالاتر برد.
  • لیفت ابرو با نخ: این تکنیکی با استفاده از نخ‌های دندانه دار دائمی یا موقت ابروها را بالا می‌برد. این یک تکنیک دائمی طولانی مدت است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله بدون تورم و عارضه خاصی به زندگی روزمره بازگردید، زیرا هیچ برشی وجود ندارد.

انواع خدمات لیفت ابرو در مرکز درمانی کلینیک دکتر نجف بیگی قابل ارائه است. شما می‌توانید از خدمات لیفتینگ همراه با جراحی یا بدون جراحی در مناسب‌ترین قیمت‌ و بهترین کیفیت استفاده کنید.

عمل بلفاروپلاستی (عمل زیبایی پلک افتاده)

اگر درمان‌های غیرجراحی برای شما نتایج دلخواه را به همراه نداشت، جراحی پلک ممکن است یک گزینه خوب باشد. می‌توان آن را روی پلک بالا، پلک پایین یا هر دو انجام داد.

بلفاروپلاستی پلک بالا

پلک‌های بالایی ممکن است به دلیل پوست اضافی یا کاهش لایه عضلانی افتاده به نظر برسند. بلفاروپلاستی پلک بالا، چربی و ماهیچه پلک فوقانی را از طریق برش‌های کوچک برداشته و متناسب می‌کند.

بلفاروپلاستی پلک پایین

لایه‌های چربی زیر چشم با افزایش سن برجسته‌تر می‌شوند و در نتیجه کیسه‌ها و دایره‌هایی زیر چشم ایجاد می‌شود. در بلفاروپلاستی پلک پایین، این لایه‌های چربی از طریق بریدگی ایجاد شده در داخل پلک پایین برداشته یا تغییر مکان می‌دهند.

 

در صورتی که تمایل به انجام عمل بلفاروپلاستی دارید می‌توانید به سایت کلینیک دکتر نجف بیگی مراجعه کنید و در بالاترین کیفیت این عمل زیبایی را انجام دهید.

جراحی پتوز پلک

پتوز نوعی افتادگی پلک است که در اثر ضعیف شدن عضلات پلک فوقانی ایجاد می‌شود. این می‌تواند در یک یا هر دو چشم رخ دهد و بر دید محیطی تاثیر بگذارد و کارهایی مانند خواندن و رانندگی را دشوار کند. جراحی پتوز عضله را از طریق بریدگی ایجاد شده در چین پلک فوقانی سفت‌تر می‌کند.

 

جراحی تغییر دائمی رنگ چشم

جراحی کاشت عنبیه برای اولین بار برای درمان آسیب‌های چشمی و شرایط پزشکی خاص ایجاد شد. این عمل زمانی استفاده می‌شد که عنبیه چشم آسیب دیده باشد. در طی این روش، پزشک یک برش کوچک در قرنیه ایجاد می‌کند و عنبیه مصنوعی مبتنی بر سیلیکون را وارد می‌کند تا در شکاف قرار گیرد. سپس عنبیه مصنوعی را در زیر قرنیه باز می‌کند تا عنبیه طبیعی را بپوشاند. به طور معمول، پزشک از بی‌حسی موضعی برای این عمل استفاده می‌کند.

اما امروزه علاوه بر اهداف پزشکی آن، این روش به دلایل زیبایی به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. این روش می‌تواند رنگ چشمان شما را نیز به طور دائمی تغییر دهد. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند برای تغییر رنگ چشم خود تحت عمل جراحی قرار گیرند؛ اما باید توجه داشت این روش ممکن است عوارضی برای چشم شما ایجاد کند.

لایه برداری سیاهی دور چشم

لایه بردارهای شیمیایی که به طور گسترده و در ترکیبات مختلف موجود است، زیبایی کلی ناحیه اطراف چشم را با لایه برداری عمیق پوست افزایش می‌دهد. آن‌ها را می‌توان برای درمان سیاهی دور چشم ناشی از تغییر رنگ ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اختلالات رنگدانه‌ها استفاده کرد.

با این حال، لایه برداری شیمیایی خطر عوارض جانبی مضر برای برخی از بیماران را به همراه دارد. عمل لایه برداری نباید در بیمارانی که سابقه اسکار غیرطبیعی روی صورت مانند عفونت های فعال پوستی، بیماری‌های خاص پوستی دارند یا دچار بیماری فعال کلیوی و کبدی هستند استفاده شود. به دلیل خطر تغییرات رنگدانه‌های پوست، هنگام درمان افرادی که دارای رنگ پوست تیره‌تر هستند، باید مراقبت بیشتری انجام شود. بسته به نوع لایه برداری مورد استفاده، این روش ممکن است عوارض جانبی را برای زنان باردار و شیرده و کسانی که اخیرا تحت درمان خوراکی ایزوترتینوئین قرار گرفته اند، داشته باشد.

بهترین روش رسیدن به چشمانی جذاب و خیره کننده

جمع‌بندی

عوامل متعددی می‌تواند روی وضعیت ابرو و چشم‌ها ما تاثیر بگذارد. یکی از مهمترین این عوامل افزایش سن است. با افزایش سن حجم چربی زیر پوست ما کاهش می‌یابد و ممکن است پوست ما دچار افتادگی شود. همچنین کاهش حالت ارتجاعی پوست به افزایش چین و چروک‌ها کمک می‌کند. البته این مشکلات فقط در اثر افزایش سن نیست. به دفعات مشاهده می‌شود که افراد در دهه ۲۰ یا ۳۰ سالگی زندگی خود برای ترمیم چین و چروک‌های اطراف چشم و رفع مشکل افتادگی ابرو مراجعه می‌کنند.

شما به کمک روش زیبایی چشم می‌توانید زیبایی را به چشم و ابروی خود برگردانید. این روش‌ها به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود. همه این روش‌ها به سادگی قابل انجام است و درد و عوارض قابل توجهی به جای نمی‌گذارد.

کلینیک دکتر نجف بیگی این افتخار را دارد که در سال‌های گذشته بالاترین کیفیت در عمل‌های زیبایی را به شهروندان گرامی ارائه دهد. دکتر آرش نجف بیگی اکنون یکی از بهترین پزشکان زیبایی تهران است که سالانه حجم زیادی از مراجعان از خدمات جراحی زیبایی ایشان استفاده می‌کنند. شما برای انجام لیفتینگ ابرو، بلفاروپلاستی و هرگونه عمل زیبایی مثل لیپوماتیک، جراحی بینی، جراحی زیبایی سینه و کاشت مو می‌توانید به سایت دکتر نجف بیگی مراجعه کنید.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.