تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 67990

بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

فهرست۱ معنی دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟۱.۱ مزایای کمک گرفتن از شرکت طراحی سایت۲ مزایای استفاده از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ۳ طراحی سایت؛ از مهم‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ۳.۱ چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟۴ طراحی بسته بندی؛ به ظاهر سنتی اما موثر در بازاریابی دیجیتال۴.۱ شرکت طراحی بسته بندی یا شرکت دیجیتال مارکتینگ؟۵ سئو …

چگونه یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و باتجربه پیدا کنیم؟ بهترین خدمات قابل ارائه از سوی شرکت های دیجیتال مارکتینگ را می‌دانید؟ دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال شیوه‌ای از بازاریابی است که این روزها مورد استقبال کسب و کارهای زیادی علی‌الخصوص کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفته است. بازاریابی حضوری، تبلیغات محیطی از طریق بیلبوردها، کارت‌های ویزیت یا تراکت‌های کاغذی در گذشته تنها راه‌های تبلیغ و فروش یک محصول به شمار می‌رفتند.

اما امروزه، در دنیای دیجیتال، دیگر نیاز نیست یک ویزیتور یا بازاریاب استخدام کنید تا محصول شما را خانه به خانه معرفی کند! همچنین می‌توانید بیخیال هزینه‌های سنگین اجاره یک بیلبورد تبلیغاتی شوید و از راه‌هایی هدفمندتر بازاریابی بیزینس خود را انجام دهید؛ این راه هوشمندانه چیزی نیست جز دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی از طریق بسترهای دیجیتال چون وبسایت، اپلیکیشن‌ها، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام.

سوالی که ممکن است برای شما نیز پیش آید این است که آیا چگونگید طراحی بسته بندی کالا، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، لیبل محصولات و… نیز اهمیت دارد؟ همه آن چیزی که به برند شما و چگونه شناخته شده آن توسط مخاطب ارتباط دارد، حائز اهمیت است و این موارد دقیقا همان پارامترهایی هستند که خدمات دیجیتال مارکتینگ آن‌ها را هدف قرار می‌دهد. شرکت طراحی بسته بندی، شرکت‌های طراحی لوگو یا کارت ویزیت، شرکت طراحی سایت یا شرکت‌هایی که در حوزه مدیریت شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، همگی در حال ارائه بخشی از خدمات دیجیتال مارکتینگ هستند. دیگر خدمات بازاریابی دیجیتال که از سوی بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شوند عبارتنداز:

  • بهینه سازی سایت‌های اینترنتی یا SEO
  • بازاریابی محتوا
  • استراتژی تبلیغات دیجیتال (تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری)
  • بازاریابی ویدئو یا ویدئو مارکتینگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • استراتژی هویت برند (نحوه بسته بندی محصول، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی بروشور، طراحی لباس سازمانی، هدایای تبلیغاتی و…)

چگونه بهترین شرکت طراحی بسته بندی یا شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟ تا انتهای این مطلب جامع از بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید.

معنی دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟

خدماتی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شوند برای عده‌ای از افراد هنوز نامفهوم یا ناشناخته هستند. اگر تا به امروز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده‌اید و همچنان به شیوه‌های سنتی بازاریابی معتقد هستید، به احتمال زیاد چیز زیادی راجع‌به دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن نمی‌دانید. اجازه دهید معنی دیجیتال مارکتینگ را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

تصور کنید یک بیلبورد تبلیغاتی (با فضایی بسیار بزرگ‌تر از فضایی که بیلبوردهای واقعی به شما می‌دهند) در بهترین و شلوغ‌ترین نقطه شهر در اختیار دارید. مدت زمان در اختیار داشتن این بیلبورد نامحدود است؛ به عبارتی تا هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن برای بازاریابی و تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

حتما از هزینه‌ها‌ی سرسام آور و چند صد میلیونی بیلبوردها به ازای هر ماه اطلاع دارید. پس در واقع شما نمی‌توانید یک بیلبورد با زمان نامحدود داشته باشید اما دیجیتال مارکتینگ بستری را برای شما فراهم می‌سازد که بیلبورد خود را درست همان جایی که مخاطبتان حضور دارد، بنا سازید.

در دیجیتال مارکتینگ دیگر به رسانه‌های از پیش تعیین شده (تلویزیون، رادیو و…) با هزینه‌های بالا نیاز نخواهید داشت بلکه رسانه خود را می‌سازید. یک شرکت طراحی سایت دقیقا می‌تواند این بستر را برای شما فراهم سازد.

مزایای کمک گرفتن از شرکت طراحی سایت

فکر می‌کنید یک سایت اینترنتی نسبت به بیلبوردها یا دیگر روش‌های سنتی بازاریابی چه مزایایی داشته باشد؟

  • یک بار برای طراحی سایت هزینه می‌کنید اما به صورت مادام‌العمر از آن استفاده خواهید کرد.
  • زمان استفاده از این وبسایت برخلاف بیلبوردها نامحدود است.
  • فضایی بسیار بیشتر از آنچه بیلبورد در اختیارتان قرار می‌دهد، برای معرفی برند خود در اختیار خواهید داشت.
  • مخاطب امروزی، مخاطب دنیای دیجیتال است. به همین خاطر احتمال اینکه به وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی شما توجه کند بسیار بیشتر از آن است که بیلبوردتان توجهش را جلب کند.
  • شرکت طراحی سایت استراتژی‌های طراحی وبسایت شما را براساس شناخت مخاطبین شما انجام می‌دهد.
  • از طریق وبسایت می‌توانید رفتار مخاطبین خود را رصد کنید درحالی‌که بیلبوردها به شما نخواهند گفت روزانه چند نفر از آن‌ها بازدید کرده‌اند و تبلیغ شما تا چه اندازه موثر بوده است!

    بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ2

مزایای استفاده از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

در قسمت قبل بطور مفصل با معنی دیجیتال مارکتینگ و تاثیرات آن بر روی رشد و توسعه کسب و کارها آشنا شدید. استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ و بهره مندی از آن، مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتنداز:

  1. امکان شخصی سازی کردن خدمات برند شما؛ امکانی که در شیوه های بازاریابی سنتی وجود ندارد.
  2. قابلیت ارزیابی و سنجش نتایج حاصل
  3. روشی کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر برای کسب و کارهای نوپا
  4. امکان رصد ضعف‌ها و مشکلاتی که برندتان دارد.
  5. امکان دسترسی به طیف گسترده‌تری از مخاطبان هدف
  6. امکان افزایش آگاهی از برند در طی مدت زمان کوتاه‌تر
  7. افزایش سود دهی برند از طریق خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند استفاده از سئو
  8. امکان دسترسی به مخاطبانی که وقت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند.
  9. امکان به اشتراک گذاری برند، محصول یا خدمات شما به واسطه دوست داران برندتان
  10. کمک به حضور موثر در کنار دیگر رقیبان در فضای آنلاین

طراحی سایت؛ از مهم‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

یکی از حیاتی‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ که کسب و کارهای امروزی ناچار به استفاده از آن هستند، طراحی سایت است. برای رهن و اجاره یک مغازه، تجهیز کردن آن و سپس تبلیغ و بازاریابی برای مغازه حضوری خود باید چقدر هزینه کنید؟ می‌توانید همه این اقدامات را با کنترل هزینه‌ها از طریق وبسایت خود انجام دهید.

در مغازه خود اگر در پر رفت و آمدترین نقطه شهر قرار گرفته باشد (که در این صورت باید اجاره بالایی پرداخت کنید) در بهترین حالت ممکن شما ۱۰ الی ۱۲ ساعت زمان دارید تا محصولات خود را بفروشید. همچنین تعداد اجناسی که می‌توانید در قفسه‌ها بچینید نیز محدود هستند. اما یک شرکت طراحی سایت کمک می‌کند تا نه محدودیت زمانی داشته باشید و نه محدودیت مکانی.

شما از طریق سایت خود می‌توانید ۲۴ ساعته محصولات و خدمات را در معرض دید مخاطبان قرار دهید و آن‌ها در هر لحظه از شبانه روز امکان ثبت سفارش و خرید از شما را خواهند داشت. همچنین دیگر مجبور نخواهید بود که حتی در روزهای تعطیل نیز فروشگاه خود را باز کنید چراکه حتی اگر کیلومترها دورتر از فروشگاه در حال گذراندن تعطیلات باشید، سایت شما همچنان در حال معرفی و فروش محصولاتتان خواهد بود.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

همان‌طور که کمی پیش خواندید، طراحی سایت یکی از مهم‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ است به همین خاطر بسیار مهم است که این خدمت را از چه شرکت یا شخصی دریافت می‌کنید. تعداد شرکت‌های طراحی سایت کم نیست اما همگی آن‌ها در این حوزه متخصص نیستند.

برای پیدا کردن یک تیم طراحی سایت متخصص باید به خوبی پرس و جو کنید. برای مثال اگر ظاهر سایتی را پسندیدید و نحوه فعالیت فنی سایت از نظر شما قابل قبول بود، می‌توانید از پشتیبان سایت بخواهید طراح این سایت را به شما معرفی کند. همچنین با جستجوی عبارت بهترین شرکت های طراحی سایت در گوگل می‌توانید لیستی از شرکت‌هایی که این خدمت را ارائه می‌دهند پیدا کنید.

طراحی بسته بندی؛ به ظاهر سنتی اما موثر در بازاریابی دیجیتال

زمانی که از بسته بندی محصولات صحبت می‌شود، ممکن است تصور کنید از یک شیوه قدیمی بازایابی و تبلیغات صحبت می‌کنیم. اما طراحی بسته بندی محصول می‌تواند نقش بسیار مهمی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ ایفا کند. برند شما با همه آن چیزی که حول آن قرار دارد معرفی می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها چگونگی عرضه محصول به مشتری است.

تصور کنید استراتژی که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی خود برای معرفی محصولاتتان پیش گرفته بودید به خوبی جواب داده است و حالا تعداد زیادی از افراد به فروشگاه‌های سطح شهر برای خرید کالای شما مراجعه کرده‌اند. محصول شما در نگاه اول چه حسی به آن‌ها می‌دهد؟ اگر دوست ندارید از مخاطبان خود این جمله را بشنوید که ” تبلیغات این برند یک فریب و دروغ بزرگ بود” پس باید بسیار مراقب باشید که چگونه قرار است محصول را به مشتری عرضه کنید.

نحوه بسته بندی معرف حضور محصول یا کالای شماست. طراحی بسته بندی می‌تواند به گونه‌ای باشد که در نگاه اول مشتری را ترغیب به خرید کند یا همان ابتدا او را از برداشتن این محصول از میان قفسه‌های فروشگاه پشیمان کند.

شرکت طراحی بسته بندی یا شرکت دیجیتال مارکتینگ؟

برای طراحی بسته بندی محصولات خود به سراغ شرکت های دیجیتال مارکتینگ برویم یا از شرکت‌هایی که به صورت تخصصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک بگیریم؟ همان‌طور که خواندید طراحی بسته بندی یکی از خدمات مهم شرکت‌های دیجیتال است بنابراین شرکت‌های دیجیتال حرفه‌ای و باسابقه باید این خدمت را ارائه دهند.

اگر قصد دارید از دیگر خدمات بازاریابی دیجیتال چون طراحی سایت نیز استفاده کنید، توصیه ما این است که طراحی بسته بندی محصولاتتان را نیز به تیم طراحی همان شرکت بسپارید. کمی پیش اشاره کردیم که بسته بندی، لوگو، سایت و… همه قرار است هویت برند شما را بسازند؛ پس چه چیزی بهتر از این که توسط یک تیم و با استراتژی مشخص طراحی شوند؟ از یک شرکت طراحی بسته بندی کمک بگیرید که خود زیرمجموعه‌ای از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باشد.

بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ3

سئو یا بهینه سازی سایت؛ موتور راه اندازی یک سایت اینترنتی

اگر برای کسب و کار خود سایتی طراحی کرده‌اید، باید از خدمات سئو نیز استفاده کنید. چراکه داشتن یک سایت بدون بهینه سازی آن مانند داشتن یک تلویزیون با آنتنی خراب است که بیننده نمی‌تواند شبکه مورد نظر خود را پیدا کند. سئو به سایت شما کمک می‌کند در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

برای مثال فکر کنید در حوزه فروش زعفران فعالیت می‌کنید. اگر مخاطبی در گوگل واژه خرید زعفران را جستجو کند آیا به سایت شما می‌رسد یا خیر؟ سئو یا بهینه سازی سایت فعالیتی است که این موضوع را تضمین می‌کند. یکی از مهم‌ترین رده‌های شغلی در شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ، مشاوران و متخصصان سئو هستند.

بازاریابی محتوا؛ راز دیده شدن کسب و کارها

صدها سایت اینترنتی طراحی شده‌اند که هیچ سودی برای صاحبین خود ندارند. فکر می‌کنید مشکل کار کجاست؟ نداشتن یک استراتژی صحیح برای بازاریابی محتوای سایت، یکی از اشتباهاتی است که می‌تواند پروسه حضور برندتان در فضای آنلاین را با شکست مواجه کند. از ابتدای فعالیتتان برای حضور در دنیای اینترنت شما به کمک محتوا نیاز خواهید داشت.

تیم تولید محتوا همواره در فعالیت دیگر تیم‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ دخیل هستند. برای مثال ضمن طراحی سایت، طراحی بسته بندی و… از پتانسیل تیم تولید محتوا که در شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ حضور دارند استفاده می‌شود.

تبلیغات کلیکی و بنری؛ افزایش شانس دیده شدن سایت

از دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ، چیدن استراتژی تبلیغات کلیکی و بنری است. از آنجایی که تبلیغات چه در فضای آنلاین و چه آفلاین هزینه بر است، باید استراتژی درستی برای آن تعیین شده باشد در غیر این صورت نتیجه‌ای جز هدر رفتن بودجه نخواهد شد. اگر قصد استفاده از تبلیغات کلیکی یا بنری دارید، بهتر است از تجربه شرکت‌های بازاریابی دیجیتال کمک بگیرید.

ویدئو مارکتینگ؛ پادشاه بازاریابی محتوایی

ویدئو را می‌توان یکی از موثرترین روش‌های تولید محتوا دانست. این روزها اغلب بیزینس‌ها از این شیوه تولید محتوا برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند. اگر تخصص یا تجهیزات کافی برای تولید محتوای ویدئویی ندارید، بهتر است این کار را به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بسپارید. ویدیو می‌تواند در قالب معرفی محصول، فرایند تولید کالا، معرفی تیم برای برقراری تعامل بیشتر با مخاطب و… تولید شود. هر یک از این موارد تاثیر بسزایی در جذب بیشتر مخاطب خواهند داشت.

طراحی هویت برند؛ دیگران برندتان را چگونه می‌بینند؟

از دیگر بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ ساخت هویت برند است. طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی سایت، کارت ویزیت و… همگی بخشی از هویت برند شما به شمار می‌روند. بهتر است برای طراحی همگی این موارد از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید تا اینکه بخواهید هر یک از آن‌ها را به یک شرکت دیگر بسپارید.

اغلب شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بخش بزرگ‌تری از یک شرکت طراحی سایت یا یک شرکت طراحی بسته بندی هستند. به همین خاطر حین انتخاب شرکت دیجیتال به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت مذکور خدمات متنوعی را ارائه دهد تا مجبور نباشید

منبع: استودیو دیجیتال میانبر www.mianborco.ir

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.