تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 73195

بهترین بروکر فارکس اپو فارکس یا ارانته ؟

بهترین بروکر فارکس اپو فارکس یا ارانته ؟

فهرست۱ انواع حساب بروکر ارانته۱.۱ شارژ حساب بروکر ارانته۱.۲ بروکر آلپاری۲ آیا بروکر اپوفارکس معتبر است؟۲.۱ بهترین بروکر فارکس کدام است؟ بروکر ارانته از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع به فعالیت کرده است از آنجایی که سابقه یک بروکر برای انتخاب آن بسیار مهم است ولی بروکر ارانته توانسته در ۴ سال فعالیت بدون مشکل به …

بروکر ارانته از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع به فعالیت کرده است از آنجایی که سابقه یک بروکر برای انتخاب آن بسیار مهم است ولی بروکر ارانته توانسته در ۴ سال فعالیت بدون مشکل به مشتریان خود خدمات دهد و با ارائه حساب های اسلامی که جزو بهترین حساب های اسلامی در بین بروکر های قدیمی است در ارائه خدمات و رضایت مشتریان از بروکر های دیگر پیشی بگیرد.

انواع حساب بروکر ارانته

بروکر Errante دارای ۴ نوع حساب معاملاتی است که بعد از ثبت نام به آن ها دسترسی خواهید داشت.

۱- حساب ECN Standard : شروع اسپرد این حساب ۱پیپ است و حداقل واریزی آن ۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

۲- حساب ECN Premium : این حساب نیاز به حداقل هزار دلار واریزی دارد و کمیسیون از شما گرفته نمی شود فقط اسپرد است که مقدار شروع اسپرد آن ۰.۷ پیپ در نظر گرفته شده است.

۳- حساب ECN VIP : این حساب اسپرد بسیار پایینی دارد و برای ساخت این حساب باید حداقل ۵ هزار دلار سرمایه داشته باشید کمیسیون هر لات معامله ۳ دلار و شروع اسپرد آن ۰.۲ پیپ است.

۴- حساب Tailor Made : حداقل شارژ اولیه ۱۵۰۰۰ دلار است و اسپرد این حساب نزدیک به صفر است و کمیسیون آن نیز نسبت به حساب VIP کم تر و فقط ۲ دلار برای هر لات است. این حساب به صورت پیش فرض در لیست حساب ها موجود نمی باشد و باید به پشتیبانی پیام دهید تا برای شما ساخته شود.

شارژ حساب بروکر ارانته

روش های مختلفی برای شارژ حساب معاملاتی ارانته وجود دارد از جمله اتریوم ، ریپل ، تتر ERC20 و TRC20 ، بیتکوین و شارژ ریالی از طریق پشتیبانی که باعث شده شما به سادگی بتوانید واریز و برداشت داشته باشید و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید.

 

بهترین بروکر فارکس اپو فارکس یا ارانته ؟

بروکر آلپاری

قبل از اینکه هر چیزی در مورد بروکر آلپاری  بگوییم لازم است اعتبار آن را برسی کنیم . بروکر آلپاری سابقه فعالیت ۲۳ ساله دارد و جزو محبوب ترین بروکر های ایرانی و خارجی است.

از مزایای آن می توانیم به پلتفرم های معاملاتی مختلف امکان سرمایه گذاری با حساب های PAMM ، حساب ECN ، حساب دمو ، حساب PRO ECN و حساب NANO اشاره کنیم که این گستره حساب ها نشان می دهد هر فردی با هر نوع سرمایه و حتی افرادی که آموزش ندیده اند هم می توانند از حساب های PAMM آلپاری استفاده کنند و کسب سود را شروع کنند.

آیا بروکر اپوفارکس معتبر است؟

اوپو فارکس یکی از اعضای مورد تأیید کمیسیون مالی است ، یک سازمان بین المللی که در حل و فصل اختلافات در صنعت خدمات مالی در بازار فارکس واقع در هنگ کنگ و لندن مشغول به کار است. کمیسیون مالی از منافع معامله گران محافظت می کند و برای هر مورد تا ۲۰۰۰۰ یورو بیمه می کند. پیشنهاد می شود اگر تصمیم دارید مبلغ کم تر از ۲۰ هزار یورو سرمایه گذاری کنید از این بروکر استفاده کنید.

 

بهترین بروکر فارکس کدام است؟

بهترین بروکر فارکس قطعا با پشتیبانی خوب یا امکانات معاملاتی بالا ارزیابی نمی شود و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد مانند رگوله بروکر ، سابقه بروکر پشتیبانی از حساب اسلامی برای ایرانیان و موارد دیگر و طی بررسی انجام شده توسط میهن اینوست بهترین بروکر سال ۲۰۲۲ بروکر ارانته است.

منبع : میهن اینوست / mihaninvest.com

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.