تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 37353

بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم اگر به عناوین کوچک ایندی – Indie Games علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ آشنایی پیدا کنید.
بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ جذاب به نظر می‌رسند و اگر چه بودجه‌های آثار درجه یک را ندارند اما به همان اندازه می‌توانند مخاطبان را راضی کنند.
شیوع کرونا ویروس باعث شد تا بسیاری از عناوین سال ۲۰۲۰ به تعویق بیفتند. به همین دلیل، سال ۲۰۲۱ پذیرای بازی‌های بزرگ زیادی خواهد بود و در همه ژانرها، آثار هیجان انگیزی در راه هستند. در سال جاری میلادی، بازی‌های AAA پرخرجی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد اما نمی‌توان از کنار مستقل‌ها عبور کرد.
برترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که در راه هستند بازی‌های مستقل معمولا توسط تیم‌های کوچک (حتی گاهی توسط یک نفر) ساخته می‌شوند و بودجه‌های عظیمی ندارند؛ بنابر این نمی‌توانیم انتظار جلوه‌های ویژه سینمایی یا گرافیک بسیار بالایی از آن‌ها داشته باشیم. این آثار اما ضعف‌های فنی خود را با ایده‌های نوآورانه جبران می‌کنند. اگر از کسانی هستید..

بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که منتظرشان هستیم

اگر به عناوین کوچک ایندی – Indie Games علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ آشنایی پیدا کنید.

بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ جذاب به نظر می‌رسند و اگر چه بودجه‌های آثار درجه یک را ندارند اما به همان اندازه می‌توانند مخاطبان را راضی کنند.

شیوع کرونا ویروس باعث شد تا بسیاری از عناوین سال ۲۰۲۰ به تعویق بیفتند. به همین دلیل، سال ۲۰۲۱ پذیرای بازی‌های بزرگ زیادی خواهد بود و در همه ژانرها، آثار هیجان انگیزی در راه هستند. در سال جاری میلادی، بازی‌های AAA پرخرجی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد اما نمی‌توان از کنار مستقل‌ها عبور کرد.

برترین بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ که در راه هستند

بازی‌های مستقل معمولا توسط تیم‌های کوچک (حتی گاهی توسط یک نفر) ساخته می‌شوند و بودجه‌های عظیمی ندارند؛ بنابر این نمی‌توانیم انتظار جلوه‌های ویژه سینمایی یا گرافیک بسیار بالایی از آن‌ها داشته باشیم. این آثار اما ضعف‌های فنی خود را با ایده‌های نوآورانه جبران می‌کنند. اگر از کسانی هستید که در کنار بازی‌های بزرگ، عناوین indie را هم فراموش نمی‌کنند، در ادامه می‌توانید با تعدادی از بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

– بازی Hollow Knight: Silksong

بازی های مستقل سال 2021

از هالو نایت معمولا به عنوان دارک سولزِ بازی‌های ایندی نام برده می‌شود. این بازی توسط یک استودیوی کوچک به نام تیم چری (Team Cherry) در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و برای فضاسازی، طراحی شخصیت‌ها و گیم پلی تحسین برانگیزی که ارائه می‌داد، مورد توجه قرار گرفت. این بازی به فروش بالایی هم رسید و هنوز هم اثر محبوبی است.

حالا استودیوی تیم چری، نسخه دنباله آن را سیلک سانگ تولید کرده و این بار در نقش شخصیتی به نام هورنت (Hornet) بازی می‌کنید که در مبارزات از یک سوزن به عنوان سلاح استفاده می‌کند. می‌توان انتظار داشت که ساختار کلی گیم پلی، مشابه نسخه اصلی باشد اما نوآوری‌های تازه‌ای هم در آن شاهد خواهیم بود. این بازی هم همانند قسمت اول چالش برانگیز خواهد بود و باید بدانید که کار آسانی در پیش ندارید.

– بازی Garden Story

بازی های مستقل سال 2021

در این بازی، نقش یک انگور دوست داشتنی به نام کانکُرد (Concord) را بر عهده دارید که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا جزیره محل زندگی‌اش را بهبود ببخشد و به وضعیت ایده آل برساند، اگر چه در این مسیر باید با رفتارهای عجیب دیگر ساکنان جزیره دست و پنجه نرم کند. کانکُرد برای موفقیت، باید یک آدم همه فن حریف باشد که قهرها را تبدیل به آشتی می‌کند، منابع جمع آوری کرده و البته به دفاع از جزیره می‌پردازد.

جلوه‌های بصری بازی بامزه است و به دل می‌نشیند. موسیقی اثر هم بدون شک شما را جذب خواهد کرد. اگر به دنبال یک عنوان آرامش بخش هستید که حالتان را خوب کند، بازی Garden Story را در فهرست بازی‌های خود قرار دهید. نسخه دموی بازی اخیرا در سرویس استیم به صورت رایگان منتشر شده است؛ بنابر این اگر در رابطه با این بازی کنجکاو هستید، می‌توانید مراحل ابتدایی آن را امتحان کنید.

– بازی She Dreams Elsewhere

بازی های مستقل سال 2021

طرفداران ژانر نقش آفرینی و عناوین کلاسیک، از این اثر استقبال خواهند کرد. بازی در رویاهای زنی به نام تالیا (Thalia) اتفاق می‌افتد که اخیرا به کما رفته است. تالیا در رویاهایش قدم می‌زند تا متوجه شود چه چیزی مانع از بیداری او می‌شود و چرا نمی‌تواند از کما بیرون بیاید.

با پیشروی در بازی، از رازهای مهمی پرده برمی‌دارید و احتمالا از چرخش‌های داستانی آن غافل گیر خواهید شد. البته بازی She Dreams Elsewhere یک اثر داستانی به سبک رمان‌های مصور نیست و از یک سیستم مبارزه نوبتی (Turn-based) بهره می‌برد که المان‌های نوآورانه‌ای دارد. نسخه آزمایشی این بازی نیز در پلتفرم استیم منتشر شد و می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

– بازی Boyfriend Dungeon

بازی های مستقل سال 2021

طرفداران عناوین اکشن تاپ داون (Top Down) و سبک دوربین ایزومتریک، می‌توانند به سراغ این بازی شبیه ساز روابط بروند که ایده‌های تازه‌ای برای ارائه دارد. این بازی، سبک‌هایی که کاملا از هم دور هستند را تلفیق کرده و به نظر می‌رسد این کار را به درستی انجام داده است. گیم پلی بازی ریتم سریعی دارد و وارد مبارزات تعلیق آمیزی خواهید شد.

شاید جذابیت اصلی بازی این باشد که اسلحه‌های شما تبدیل به شخصیت می‌شوند! شما با مبارزه در سیاه چال‌ها و کشتن دشمنان، پول به دست می‌آورید و می‌توانید اسلحه‌های تازه‌ای خریداری کنید. این اسلحه‌ها سپس تبدیل به شخصیت می‌شوند و می‌توانید با آن‌ها قرارهای عاشقانه بگذارید! دیگر از این عجیب‌تر و بامزه‌تر نمی‌شود.

– بازی Lake

بازی های مستقل سال 2021

بازی دریاچه شما را به دهه ۸۰ میلادی می‌برد و در نقش زن ۴۰ ساله‌ای به نام مریدث (Merideth) قرار می‌دهد. او اخیرا به صورت موقت، شغل پدرش را در اختیار گرفته و نامه رسانی می‌کند. داستان در رابطه با بازگشت این شخصیت به شهر و ملاقات دوباره او با دوستان و آشنایان قدیمی است.

بازی Lake که یادآور فیلم‌های درام ملایم است، شما را به دنیایی می‌برد که هنوز موبایل‌ها و اینترنت وارد زندگی مردم نشده بود. شما می‌توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید و کارهای مختلفی انجام دهید. این بازی شاید پرهیجان نباشد اما می‌تواند مورد توجه علاقه‌مندان به عناوین داستان محور قرار بگیرد.

– بازی Anno: Mutationem

بازی های مستقل سال 2021

بازی Anno: Mutationem ژانر سایبرپانک و انیمه را با گرافیک پیکسل آرت تلفیق کرده و می‌تواند به یکی از درخشان‌ترین عناوین سال تبدیل شود. این بازی اکشن ماجراجویی نقش آفرینی، همه چیز دارد، از شرکت‌های بزرگ که مردم را کنترل می‌کنند تا موجودات عجیب و غریب و افرادی که رازهای زیادی را از شما پنهان کرده‌اند.

شما در نقش دختری به نام اَن (Ann) بازی می‌کنید و مبارزات به صورت دو بعدی انجام خواهند شد. بازیکنان قابلیت ارتقای تجهیزات را هم دارند و می‌توانند شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود، بهبود ببخشند. نسخه آزمایشی این بازی نیز اخیرا بر روی استیم منتشر شده و می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

– بازی Eastward

بازی های مستقل سال 2021

در نگاه اول، ایست وارد شبیه به یک بازی شبیه ساز کشاورزی شبیه به استاردو ولی (Stardew Valley) است اما در واقع حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. این بازی که توسط یک استودیوی کوچک چینی به نام پیکس پیل (Pixpil) ساخته شده، داستان ماجراجویی دو شخصیت را در دنیایی روایت می‌کند که یک ویروس کشنده، در حال نابودی آن است.

شما در نقش جان و سم بازی می‌کنید که در حین سفر، باید با هیولاهای سرسخت مبارزه کنند و بتوانند امید را به زندگی خود بازگردانند. بازی Eastward مکانیک‌های متنوعی دارد و آزادی خوبی در بخش مبارزات به شما می‌دهد. در بازی حتی قابلیت آشپزی هم وجود دارد.

– بازی Cooking Companions

بازی های مستقل سال 2021

یک بازی دیگر که دو ژانر کاملا متفاوت را با یکدیگر تلفیق کرده است. بازی در ظاهر یک اثر شبیه ساز آشپزی است اما در باطن، یک اثر ترسناک روانشناختی و یک شبیه ساز روابط به حساب می‌آید! اینکه چگونه سازندگان به چنین ایده‌هایی می‌رسند را تنها باید از خودشان پرسید. داستان پیرامون گروهی از آدم‌ها اتفاق می‌افتد که در یک جنگل مرموز، محبوس شده‌اند و باید برای بقا تلاش کنند.

بازی شروع ملایمی دارد اما به تدریج استرس‌زا می‌شود، خصوصا از زمانی که با کمبود منابع رو به رو می‌شوید و شانس شما برای نجات پایین می‌آید. سازندگان وعده یک اثر ترسناک «واقعی» را داده‌اند که تنها بر روی لحظات ترسناک ناگهانی یا خشونت تمرکز ندارد. این بدین معناست که شاهد فضاهای وهم آوری خواهیم بود و البته در این اتمسفر خفقان زده، باید در جستجوی عشق باشید.

– بازی Open Roads

بازی های مستقل سال 2021

در بازی Open Roads باید یک معمای پیچیده را حل کنید. داستان از جایی آغاز می‌شود که تس (Tess) و مادرش، نوشته‌های مرموزی را در رابطه با گذشته خانواده‌شان پیدا می‌کنند که از اتفاقات قدیمی شومی پرده بر می‌دارد.

بازیکنان برای رسیدن به جواب‌های خود، باید در محیطهای مختلفی جستجو کرده و با آدم‌های زیادی ملاقات کنند. علاقه‌مندان به عناوین معمایی و ماجراجویی احتمالا از کیفیت بالای داستان و دیالوگ‌های اوپن رُدز لذت خواهند بود. ناگفته نماند که بازی توسط سازندگان گان هوم (Gone Home) ساخته شده و اگر آن اثر را تجربه کرده‌اید، احتمالا می‌دانید چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین بازی های آخرالزمانی که باید تجربه کنید

– بازی Gestalt: Steam & Cinder

بازی های مستقل سال 2021

گِستالت، یک بازی ساید اسکرولر است که با گرافیک پیکسلی ساخته شده و می‌تواند طرفداران این سبک بازی‌های کلاسیک را جذب کند. سازندگان در طراحی اثر، از رنگ‌های روشن و یک سبک گرافیکی خاص استفاده نموده و دنیای نسبتا بزرگی خلق کرده‌اند که در هر گوشه آن، با شخصیت‌های تازه‌ای رو به رو می‌شوید. شما باید برای بقا تلاش کنید و به مبارزه با افراد فاسد شهر بپردازید.

در کنار گرافیک چشم نواز بازی، بخش مبارزات آن هم می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد و می‌توانید مبارزات تن به تن را با حملات از راه دور، تلفیق کنید. این بازی بر خلاف ظاهر کارتونی‌اش، بیشتر برای بزرگسالان مناسب بوده و می‌تواند خاطرات خوشی را از عناوین دهه ۹۰ میلادی زنده کند.

منتظر کدام یک از بازی های مستقل سال ۲۰۲۱ هستید؟ نظرات خود با ما در میان بگذارید.

منبعthegamer-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.