تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 583092

بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 با پیشرانه 12 سیلندر معرفی شد

بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 با پیشرانه 12 سیلندر معرفی شد

بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 با پیشرانه 12 سیلندر معرفی شد معرفی بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 یک کوپه اسپرت انگلیسی است که با پیشرانه W12 می‌تواند عاشقان سرعت را به مرز جنون برساند. اگر فکر می‌کنید که شرکت بنتلی به همین راحتی‌ها دست از سر کانتیننتال GT برمی‌دارد، باید بگوییم که اشتباه

بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 با پیشرانه 12 سیلندر معرفی شد

معرفی بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 یک کوپه اسپرت انگلیسی است که با پیشرانه W12 می‌تواند عاشقان سرعت را به مرز جنون برساند.

اگر فکر می‌کنید که شرکت بنتلی به همین راحتی‌ها دست از سر کانتیننتال GT برمی‌دارد، باید بگوییم که اشتباه کرده‌اید. این خودروساز با اصالت بریتانیایی در جدیدترین دست پخت خود دوباره به سراغ سری GT رفته است تا با ترکیب Mulliner و Speed، یک هیولای اسپرت جدید را به بازار هدیه دهد. در ادامه به سراغ مشخصات فنی، قیمت و طراحی ظاهری این کوپه‌ی دوست داشتنی و خوش ساخت می‌رویم و در انتهای کار، به کابین آن هم نگاهی خواهیم داشت.

معرفی بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

مشخصات فنی و بهبود های اعمال شده نسبت به نسل قبل

در نسل قبلی بنتلی کانتیننتال GT Mulliner می‌توانستید این کوپه اسپرت را در دو نسخه با پیشرانه‌های V8 و W12 خریداری کنید که موتور 12 سیلندر خورجینی در بهترین روز خود، تقریبا 626 اسب بخار را به راننده هدیه می‌داد. اما در بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022، این عدد به 650 اسب بخار رسیده است. همچنین یک میله ضد غلتش 48 ولتی فعال هم به این کوپه اضافه شده است تا نگرانی‌های خریداران در مورد هندلینگ را از بین ببرد.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

در ادامه به مبدل گشتاور و سیستم تعلیق بادی فعال می‌رسیم. این تجهیزات در کنار بامپرهای تطبیقی و دیفرانسیل الکتریکی لغزش محدود در محور عقب، به همراه «سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب یا همان 4WS سیستم»، تمام آن چیزهایی هستند که می‌توانند بهترین تجربه‌ی سواری با یک کوپه‌ی اسپرت را در اختیار شما قرار دهند.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

همچنین بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 به کیت ترمز سرامیکی هم مجهز شده است. البته این کیت، به صورت آپشنال خواهد بود اما بد نیست بدانید که پیشرانه‌ی W12 می‌تواند در کمتر از 3.5 ثانیه، سرعت این هیولای بریتانیایی را به صد کیلومتر بر ساعت برساند . پس از راننده باید از همان لحظات ابتداییِ گاز دادن، به فکر ترمز گرفتن هم باشد. به علاوه حداکثر سرعت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 هم به 335 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که این عدد برای یک کوپه‌ی اسپرتِ تقریبا مجلل، واقعا ترسناک خواهد بود.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

متاسفانه همانطور که اکثر شما هم خبر دارید، پیشرانه‌های V12 و حتی V8 کم کم در حال محو شدن هستند. پس می‌توان گفت که این W12 هم جزو آخرین قلب‌های تپنده‌ای باشد که با صدای دلنشین خود، سرعت و شتاب را به مردم هدیه می‌دهد.

طراحی ظاهری به همراه بزرگ‌ترین رینگ‌های موجود و کابین بنتلی کانتیننتال مولینر GT مدل 2022

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

این خودرو هم به مانند دیگر محصولات 2022 بنتلی، از طراحی آشنایی بهره می‌برد. چراغ‌های گرد چهارگانه به همراه جلو پنجره‌ بزرگ و رینگ‌های غول پیکر، تقریبا همان اِلمان‌هایی هستند که اکثر بنتلی دوستان، آن‌ها را بارها دیده‌اند. در حقیقت رینگ‌های 20 و 21 اینچی، به یکی از ترندهای معمولی در صنعت خودروسازی تبدیل شده‌اند اما همه‌ی ما می‌دانیم که بنتلی، هیچ وقت معمولی نبوده است! در همین راستا، آن‌ها رینگ‌های 10 پره مشکی 22 اینچی را به زیر بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022 فرستاده‌اند.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

در ادامه به قسمت عقب خودرو می‌رویم؛ یعنی جایی که اسپویلر اختصاصی مولینر را خواهیم داشت. این اسپویلر فقط برای بنتلی کانتیننتال GT مولینر مدل 2022 طراحی شده است و در هیچکدام از محصولات بنتلی، وجود نخواهد داشت. نشان «مولینر GT» هم بر روی قسمت‌های زیادی از بدنه و همچنین این کوپه‌ی دو درب حک شده تا این موضوع را یادآور شود.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

از سیستم اگزوز دو کاناله‌ فعال و دیفیوزر عقبی هم به سرعت عبور می‌کنیم تا به کابین برسیم. در این قسمت می‌توانید ترکیب زیبایی از چرم مشکی و دوخت نارنجی رنگ را مشاهده کنید که یک نمای به شدت کلاسیک را خلق کرده‌اند. به علاوه صندلی‌ها هم از طرح لوزی شکل زیبایی بهره می‌برند که واقعا جلوه‌ی خاصی را به اتاق هدیه داده‌اند.

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

اما هنوز هم می‌توان گفت که حس و حال اسپرت، در داخل اتاق بنتلی کانتیننتال GT مولینر مدل 2022 موج می‌زند. پس اگر قصد دارید که یک بنتلی کلاسیک داشته باشید، باید به سراغ تزئینات طرح چوب آپشنال بروید.

تاریخ رونمایی و قیمت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

کوپه اسپرت بنتلی کانتیننتال GT Mulliner مدل 2022

پیشرانه‌ی قدرتمند و ظاهری جذاب در کنار بنتلی بودن، باعث شده تا قیمت این کوپه‌ی قدرتمند به بیش از 300 هزار دلار برسد. همچنین گفته می‌شود که جدیدترین محصول بنتلی قرار است در فستیوال سرعت گودوود (Goodwood Speed Festival) که در کشور انگلستان برگزار می‌شود، برای اولین بار به صحنه بیاید.

جذاب ترین مطالب دنیای خودرو:

تویوتا لندکروز ضد گلوله INKAS در برابر 15 کیلوگرم TNT! + ویدیو

باگی زرهی Plasan Wilder، یک ماشین کنترلی مرگبار است + ویدیو

گران ترین پلاک خودرو جهان، ۷۷۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

تصاویر کابین چری آریزو 5 GT برای اولین بار منتشر شد

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.