تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 37320

بلاک شدن حساب بایننس + ۳ روش جلوگیری برای تریدر ها

بلاک شدن حساب بایننس + ۳ روش جلوگیری برای تریدر ها

بلاک شدن حساب بایننس + ۳ روش جلوگیری برای تریدر ها با سلام خدمت شما کاربر گرامی بایننس و عاشق معاملات ارزهای کریپتو. اگر در این مقاله هستید، حتما میدانید که پیشگیری بهتر از درمان است و قبل از آنکه در بایننس به مشکل بخوریم و حسابمان بسته بشود بهتر است راه‌های جلوگیری از این اتفاق را بدانیم.
ابتدا باید بگوییم ما داریم در مورد وب سایت بایننس ( https://www.binance.com/) صحبت می‌کنیم.
این وب سایت شرکای دیگری با همین نام دارد که ممکن است این مشکلات و تحریم‌ها را نداشته باشند ، در هر صورت هر کسی که برای اولین بار هم با این سایت کار کرده باشد ، متوجه امکانات و قابلیت‌هایی که این وب سایت دارد شده است، در این وب سایت شما میتوانید بیش از ۴۰ ارز دیجیتالی نظیر بیت کوین، ایتریوم، تتر و … را معامله و با یکدیگر چنج کنید.
وب سایت بایننس، به شدت به ایرانیان و آمریکایی‌ها حساس است، به شکلی که به طور کامل ایران را تحریم کرده و در صورت ورود با آی پی ایران، حساب شما و تمام دارای در داخل آن را مسدود می‌کند.
در متن قبل، از کلمه « آی پی » استفاده کردیم، آی پی چیست؟ آیپی یا به انگلیسی IP Address ..

بلاک شدن حساب بایننس + ۳ روش جلوگیری برای تریدر ها

با سلام خدمت شما کاربر گرامی بایننس و عاشق معاملات ارزهای کریپتو. اگر در این مقاله هستید، حتما میدانید که پیشگیری بهتر از درمان است و قبل از آنکه در بایننس به مشکل بخوریم و حسابمان بسته بشود بهتر است راه‌های جلوگیری از این اتفاق را بدانیم.

ابتدا باید بگوییم ما داریم در مورد وب سایت بایننس ( https://www.binance.com/) صحبت می‌کنیم.

این وب سایت شرکای دیگری با همین نام دارد که ممکن است این مشکلات و تحریم‌ها را نداشته باشند ، در هر صورت هر کسی که برای اولین بار هم با این سایت کار کرده باشد ، متوجه امکانات و قابلیت‌هایی که این وب سایت دارد شده است، در این وب سایت شما میتوانید بیش از ۴۰ ارز دیجیتالی نظیر بیت کوین، ایتریوم، تتر و … را معامله و با یکدیگر چنج کنید.

وب سایت بایننس، به شدت به ایرانیان و آمریکایی‌ها حساس است، به شکلی که به طور کامل ایران را تحریم کرده و در صورت ورود با آی پی ایران، حساب شما و تمام دارای در داخل آن را مسدود می‌کند.

در متن قبل، از کلمه « آی پی » استفاده کردیم، آی پی چیست؟

آیپی یا به انگلیسی IP Address در واقع آدرس آی پی شما است، این آدرس آی پی میتواند مشخص کننده شهر و کشوری باشد که شما از آن وب سایتی را در جهان باز می‌کنید.

شما هر بار که به اینترنت متصل می‌شوید، یک عدد آدرس آی پی توسط شرکت اینترنتتان دریافت می‌کنید.

این ای پی با هر بار اتصال به اینترنت عوض می‌شود، مگر آنکه شما آی پی استاتیک از سرویس دهنده اینترنت خود درخواست کنید.

معمولا شرکت‌های اینترنت در داخل کشور ایران به شما IP Static ایران ارائه می‌کنند، ولی این چیزی نیست که ما به دنبالش هستیم، چرا که به دنبال دور زدن محدودیت‌ها و مخفی کردن آی پی خود هستیم.

در نگاه اول مثل همیشه به فکر استفاده از یک VPN افتادید، درست فکر کردید آی پی شما تغییر می‌کند، اما آیا آن آی پی ثابت و همیشگی است؟ یا با هر بار اتصال یک ای پی متفاوت از خارج کشور به شما اختصاص داده می‌شود؟ آیا آن آی پی خارج از کشور فقط در اختیار شما است؟

  • آی پی که توسط یک VPN دریافت می‌کنید، ممکن است با هر بار اتصال به آن VPN تغییر کند.
  • آی پی‌های VPN توسط هزاران کاربر به صورت مشترک استفاده می‌شوند، یعنی همزمان با شما هزاران نفر دیگر هم با همان آی پی آدرس متصل هستند!
  • ممکن است نرم افزار VPN ای که استفاده می‌کنید، با هر بار اتصال یک آی پی متغیر در اختیار شما بگذارد ، با این کار بایننس حساب شما را محدود می‌کند.
  • اگر با یک آی پی به چند حساب بایننس وارد شوید، ممکن است به مشکلات زیادی برخورد کنید.

قصد ما در این مقاله بدگویی در مورد VPNها نیست، بلکه موارد بالا تنها یک واقعیت در مورد VPNها است که مطمئن بشوید آنها امن نیستند.

هدف نهایی ما پیدا کردن یک راهکار برای دور زدن تحریم‌ها علیه ایران است و به هیچ وجه ارتباطی به فیلتر یا فیلترینگ موجود در ایران نداریم ، هدف تنها و نهایی مان دور زدن تحریم‌های ایجاد شده توسط سایر کشورهای دنیا علیه ایران است که بتوانیم بدون مشکل در بایننس اقدام به فعالیت و معاملات ارزی کنیم.

راه کار چیست ؟

چه ابزارها و مواردی لازم داریم تا دور زدن تحریم را ساده و آسان کنیم؟

برای دور زدن تحریم‌ها علیه ایران و اینکه وب سایت بایننس متوجه ایرانی بودن شما نشود، موارد زیر را رعایت کنید:

  • هنگام عضویت یک کشور نظیر آلمان، هلند ، فنلاند و یا فرانسه را انتخاب کنید (هر جایی جز ایران ، حتی اگر در لیست هنگام عضویت بود)
  • از یک آی پی ثابت از خارج کشور برای عضویت/ثبت نام و فعالیت در بایننس استفاده کنید.
  • فقط با ۱ کامپیوتر و یک دستگاه خاص به حساب خود دسترسی داشته باشید و از ورود با دستگاه‌های مختلف یا عمومی جلوگیری کنید.
  • لیست کشورهای تحریم شده بایننس را همیشه بررسی کنید، اگر دیدید کشوری که از آن دارید در بایننس فعالیت می‌کنید تحریم شده است، سریعا موجودی خود را خارج کنید.
  • تنها کافیست ۱ بار با آی پی یک کشور تحریم شده (نظیر ایران و آمریکا) توسط بایننس وارد حساب کاربری تان بشوید، تا آماده خداحافظی با حساب بایننس و تمام دارایی‌تان باشید.

بایننس

سرور مجازی ترید ، ابزاری که برای هر تریدر حیاتی است .

آی پی ثابت خارج از کشور برای بایننس را چگونه تهیه کنیم؟

سرور مجازی ترید

شما باید اقدام به تهیه یک سرور مجازی ترید نمایید، سرور مجازی ترید در واقع یک کامیپوتر ۲۴ ساعته روشن و متصل به اینترنت یک کشور خاص است.

با استفاده از سرور مجازی ترید شما می‌توانید همواره دسترسی به اینترنت و آی پی ثابت همیشگی از یک کشور خاص مثلا آلمان یا هلند داشته باشید و هیچگاه هم تغییر نکند.

اینترنت موجود بر روی سرور مجازی ترید دارای کمترین پینگ برای صف‌های خرید و صف‌های فروش است، این اینترنت پر سرعت موجود بر روی سرور مجازی ترید، باعث می‌شود شما بتوانید معاملات خود را بسیار سریع و عالی به سر انجام برسانید.

این همان چیزی است که از ابتدای مقاله مورد نیاز ما بوده و به آن احتیاج داشتیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی ترید و شیوه استفاده از آن می‌توانید از وب سایت « سرور مجازی ترید وب داده » دیدن فرمایید.

امیدواریم در این مقاله به بهترین شکل ممکن شما را برای حفظ و نگهداری سرمایه‌تان راهنمایی کرده باشیم تا تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور ایران روزی به پایان برسد.

آیا سرور مجازی ترید، استفاده‌های دیگری هم می‌تواند داشته باشد؟

شما می‌توانید پس از تهیه سرور مجازی ترید، برای دانلود فایل، آپلود سریع فایل یا انجام خریدهای اینترنتی در فارکس و … از آن استفاده کنید.

از دیگر مزیت‌هایی که میتوان برای یک سرور مجازی ترید نام برد، استفاده از آن برای دانلود و نصب نرم افزارهای سنگین است ، مثلا شما یک نرم افزار با حجم سنگین ۱۰-۲۰ گیگابایت را می‌خواهید دانلود کنید ، در کمتر از چند دقیقه می‌توانید آن فایل را دانلود نمایید.

سرعت اینترنت سرور مجازی ترید چقدر است؟

اگر بخواهیم در عمل بررسی کنیم، سرور مجازی ترید سرعتی بیش از ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

سرعت اینترنت خانگی شما چقدر است؟

اینترنت‌های adsl در کشور ایران نهایتاً دارای سرعت ۱۶ مگابیت هستند.

با یک تقسیم ساده به نتیجه زیر میرسیم:

سرعت اینترنت سرور مجازی ترید ، ۶۲۵ برابر بیشتر از اینترنت خانگی تان است.

در عکس زیر سعی کرده ایم به درستی و با دقت سرعت اینترنت ایران و سرعت اینترنت سرور مجازی ترید را به شما نمایش بدهیم:

بایننس

مقایسه اینترنت ADSL ایران در برابر سرور مجازی ترید وب داده

اگر یک مقایسه ساده در مورد سرور مجازی ترید با یک اینترنت adsl با سرعت ۱۶ مگابیت در داخل کشور انجام بدهیم، متوجه خواهید شد که سرعت سرور مجازی ترید ۱۴۰۰۰ مگابیت بر ثانیه در تست ما رسیده است.

این سرعت ، سرعتی بیش از ۱۰ گیگابیت بر ثانیه یا حدود ۱۴ گیگابیت بر ثانیه است ، تست بالا توسط نرم افزار وب سایت www.speedtest.net گرفته شده است ، این وب سایت بسیار معتبر بوده و در تمامی تست‌های سطح اینترنت برای بررسی سرعت اینترنت از این نرم افزار استفاده می‌شود.

این نرم افزار بهترین نرم افزار تست سرعت اینترنت سرور مجازی ترید است.

تمام این سرعت به صورت اختصاصی در اختیار شما است.

همچنین در سرور مجازی ترید شاهد پینگ کمتر از ۱ میلی ثانیه یا ۰ میلی ثانیه هستیم که معمولا چون کمتر از ۱ در نرم افزارهای تست سرعت نمایش داده نمی‌شود ، پینگ صفر گفته می‌شود که یعنی بالاترین سرعت ارسال درخواست‌ها و پکت‌ها به سمت سایت‌های مد نظرتان.

اگر به دنبال سرعت اینترنت بالا جهت فعالیت در بورس ایران هستید، از سرور مجازی بورس باید استفاده کنید و سرور مجازی ترید تنها برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال خارج از کشور و فارکس است.

توجه داشته باشید که تمامی این تصاویر از سرور مجازی ترید وب داده ، برداشته شده است . در نتیجه اگر از شرکت دیگری چنین سرویس‌هایی را تهیه کنید ، هیچگونه تضمینی نیست که این سرعت‌ها در آن جا هم به شما تحویل داده شود ، آدرس وب سایت وب داده https://webdade.com است که برای خرید سرور مجازی ترید می‌توانید از این وب سایت اقدام نمایید.

سرعت آپلود هم که کامل در تصویر مشخص است و صحبتی برای مقایسه سرعت آپلود اینترنت ایران با سرور مجازی ترید باقی نمی‌ماند😊

حالا شما بگویید با در اختیار داشتن چنین سرعت اینترنتی چه کارهایی می‌توانید انجام بدهید؟

منتظر پاسخ‌های شما عزیزان در کامنت‌ها هستیم.

موفق و پیروز باشید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.