تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر : 583094

بررسی ویدیویی گلکسی ای 33 سامسونگ؛ معقول و اقتصادی

بررسی ویدیویی گلکسی ای 33 سامسونگ؛ معقول و اقتصادی

بررسی ویدیویی گلکسی ای 33 سامسونگ؛ معقول و اقتصادی در بررسی گلکسی ای 33 سامسونگ امکانات نرم افزاری، عملکرد فنی و دوربین این گوشی اقتصادی اندرویدی را زیر ذره‌بین می‌بریم تا ارزش خرید آن در مقایسه با رقبا مشخص شود. چندی پیش بود که سامسونگ در ادامه عرضه‌ی گوشی های میان رده سری محبوب A،

بررسی ویدیویی گلکسی ای 33 سامسونگ؛ معقول و اقتصادی

در بررسی گلکسی ای 33 سامسونگ امکانات نرم افزاری، عملکرد فنی و دوربین این گوشی اقتصادی اندرویدی را زیر ذره‌بین می‌بریم تا ارزش خرید آن در مقایسه با رقبا مشخص شود.

چندی پیش بود که سامسونگ در ادامه عرضه‌ی گوشی های میان رده سری محبوب A، از گلکسی ای 73، ای 53 و ای 33 رونمایی کرد. این خانواده حالا از هر زمان دیگری به پرچمداران سری اس نزدیک‌تر شده است و احتمالا بسیاری از کاربران که نمی‌خواهند مبالغ گزاف برای خرید کهکشانی‌های سری اس 22 بپردازند، از مشتریان پر و پا قرص این گوشی‌های باکیفیت خواهند بود.

بعد از بررسی گوشی های گلکسی A53 و گلکسی A73 در گجت نیوز، امروز به سراغ فرزند کوچک این خانواده یعنی گلکسی آ 33 سامسونگ – Samsung Galaxy A33 رفته‌ایم. این گوشی در بازه‌ی قیمتی هشت میلیون تومان، جزو گزینه‌های جذاب بازار است و در این ویدیو قصد داریم تمام مشخصات و قابلیت‌های آن را بررسی کنیم تا ببینیم این گوشی اقتصادی اندرویدی تا چه اندازه در برابر رقبای چینی و کره‌ای خود، ارزش خرید دارد.

بررسی گوشی گلکسی ای 33 سامسونگ

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.