تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 588541

بررسی اصلی ترین قطعات گریدر کوماتسو

بررسی اصلی ترین قطعات گریدر کوماتسو

قطعات گریدر توسط شرکت های گوناگونی تولید می شوند که یکی از بهترین شرکت ها شرکت کوماتسو است. گریدرها یکی از انواع ماشین آلات صنعتی هستند که در شرکت کوماتسو ژاپن با طراحی فوق العاده تولید شده و به کشورهای گوناگونی از جمله ایران صادر می شوند. این شرکت انواع قطعات گریدر را نیز تولید

قطعات گریدر توسط شرکت های گوناگونی تولید می شوند که یکی از بهترین شرکت ها شرکت کوماتسو است. گریدرها یکی از انواع ماشین آلات صنعتی هستند که در شرکت کوماتسو ژاپن با طراحی فوق العاده تولید شده و به کشورهای گوناگونی از جمله ایران صادر می شوند. این شرکت انواع قطعات گریدر را نیز تولید و به کشور ما صادر می کند. در این مقاله سعی داریم قسمت های اصلی این ماشین صنعتی را بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

شرکت کوماتسو

شرکت کوماتسو ژاپن به عنوان دومین شرکت پیشرفته برای تولید انواع ماشین آلات صنعتی و لوازم یدکی آنها محسوب می ‌شود. این شرکت درآمد بسیار بالایی از تولید قطعات یدکی و ماشین های صنعتی گوناگون از جمله لودر، بلدوزر، گریدر، دامپتراک، شاول و غیره دارد. شرکت کوماتسو با سابقه طولانی مدت خود توانسته پیشرفت بسیار زیادی در تولید ماشین آلات صنعتی داشته باشد و انواع ماشین آلات را با کیفیت بسیار بالا تولید نماید.

این ماشین آلات از قطعات گوناگون تولید می شود که هر یک از این قطعات از صحت عملکرد بالایی برخوردار هستند. کاربرد ماشین آلات صنعتی تولیدی شرکت کوماتسو در راه سازی و معادن بسیار بالا است. یکی از این ماشین ها که گریدر نامیده می شود در این شرکت به صورت عمده تولید و صادر می گردد.

گریدر چیست؟

گریدر به نوعی ماشین صنعتی گفته می‌ شود که به عنوان دستگاه شیب ساز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه توانایی جمع آوری خاک و مواد اضافه را از روی خاک داشته و ناهمواری های آن را از بین می برد‌ این باعث می ‌شود که برای راه سازی از گریدر استفاده کرد. این ماشین صنعتی برای شیب دادن به جاده ها و خیابان ها نیز نقش بسیار مهم و موثری داشته و می توان با سرعت بسیار بالایی به راه سازی پرداخت .

ماشین گریدر با حرکت تیغه خود بر روی خاک، خاک های اضافی را به روی هم دیگر جمع کرده و باعث صاف شدن سطح راه میشود. این ماشین صنعتی که از قسمت های مختلفی تشکیل می ‌شود که دارای قطعات اصلی و جزئی است. قطعات گریدر را می توان از فروشگاه های مختلفی تهیه نمود اما اگر این قطعات به صورت اورجینال خریداری شوند دوام و طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت. بهترین برند در تولید قطعات گریدر برند کوماتسو ژاپن است.

بررسی اصلی ترین قطعات گریدر کوماتسو

قسمت های گوناگون گریدر و قطعات اصلی

ماشین های گریدر به قسمت های مختلفی مانند موتور، شاسی و بدنه، تیغه، چرخ ها و سیستم حرکتی تقسیم می شود. موتور این ماشین ها برای به حرکت درآوردن تیغ مورد استفاده قرار می‌ گیرد که می ‌توان یکی از اصلی ترین بخش های گریدر شناخته شود. شاسی و بدنه این ماشین آلات نیز به موتور متصل شده و تیغه ها را به حرکت در خواهند آورد. از اصلی ترین قطعات گریدر می‌ توان به تیغه اشاره کرد که باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند شیب سطح را تنظیم کرده و در صاف کردن سطح جاده نقش موثری را ایفا نماید.

شکل تیغه ها به صورت صاف یا به صورت منحنی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. اگر تیغه های گریدر به هر دلیلی دچار آسیب شوند باید سریعا نسبت به تعمیر و تعویض آن ها اقدام شود. هرچه لبه تیغه ها مقاوم تر باشد قدرت تخریب و صاف کردن بیشتری دارند. به همین دلیل است که می‌ گوییم این تیغه ها نقش بسیار زیادی در ماشین های گریدر برعهده داشته و باید توجه بسیار زیادی به این بخش از گریدر شود. چرخ های گریدر نیز وظیفه تحمل وزن این دستگاه را دارند. برای گریدر ها از چرخ های بزرگ استفاده می شود که توانایی تحمل فشار و وزن این ماشین صنعتی را داشته باشند.

سیستم حرکتی از دیگر بخش های اصلی گریدر محسوب می ‌شود. این سیستم به دو دسته دنده سنگین و دنده سبک تقسیم می شود. گریدر ها انواع مختلفی دارند که به دو دسته بدون موتور و موتور دار تقسیم می شوند. هر یک از این دسته ها برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که بخش های اصلی آنها با یکدیگر تفاوتی ندارد. از کاربردهای گریدر می توان به مشخص کردن شیب خاک، برف‌روبی، هموار سازی سطح خاک، مشخص کردن شانه جاده و انتقال مواد به کنار جاده اشاره کرد. قطعات اصلی گریدر نقش اصلی و اساسی برای کاربردهای این ماشین صنعتی دارند.

خرید قطعات گریدر

بررسی اصلی ترین قطعات گریدر کوماتسو

برای خرید قطعات جزئی و قطعات اصلی گریدر باید دقت بسیار زیادی داشته باشید. از آن جایی که قطعات تقلبی این روزها بسیار رایج شده اند باید بتوانید یک فروشگاه معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید. تعمیر گریدر کوماتسو هم باید حتما توسط یک متخصص و با استفاده از لوازم یدکی گریدر کوماتسو انجام شود تا طول عمر بیشتری به گریدر بخشیده شود. اگر چه قطعات گریدر توسط مجموعه های مختلفی در کشور ما به فروش می رسد اما کیفیت این قطعات با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند.

شرکت کوماتسو قطعات گریدر را با صحت عملکرد بسیار عالی و مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می کند. این قطعا دوام بالا و مقاومت خوبی در برابر فشارهای ناشی کاربردهای گوناگون گریدر داشته و در مجموعه ما با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند. شما می توانید از خرید حضوری و غیرحضوری مجموعه ما برخوردار شده و انواع قطعات گریدر را با کیفیت بالا و قیمتی به صرفه خریداری نمایید. لوازم یدکی گریدر کوماتسو با ضمانت کالا و به صورت اورجینال توسط مجموعه ما با سرعت بسیار بالایی قابل خریداری هستند. برای خرید می توانید هم اکنون به سایت مجموعه مراجعه کرده و انواع قطعات اصلی گریدر را مشاهده نمایید. پس از پرداخت هزینه قطعات می توانید منتظر ارسال بسته سفارشی خود باشید.

سخن پایانی

همان طور که از این مقاله بر آمد اصلی ترین قطعات گریدر کوماتسو توسط این شرکت با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند که برای تعمیر گریدر باید حتما از این قطعات یدکی استفاده کرد. قطعات گریدر کوماتسو توسط مجموعه های گوناگونی در کشور ما به فروش می ‌رسند. اگر بخواهید این قطعات به صورت اورجینال خریداری کنید باید از اعتبار فروشگاه قطعات اطمینان داشته باشید. مجموعه ما با سابقه طولانی مدت خود این لوازم را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه به فروش می ‌رساند. می توانید از خدمات غیرحضوری مجموعه ما برخوردار شده و از طریق سایت ما نسبت به سفارش خود اقدام نمایید. هزینه ‌های یک از قطعات با مشخصات و جزئیات قطعات در کنار آنها قابل مشاهده است.

منبع: مجموعه آداک کوماتسو https://adakkomatsu.ir/

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.