تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر : 62857

برای تولید آبنما های سنگی از چه سنگ هایی استفاده می شود؟

برای تولید آبنما های سنگی از چه سنگ هایی استفاده می شود؟

سنگ ها به عنوان یکی از کاربردی ترین ها در ساختمان سازی به شمار می روند. سنگ ها علاوه بر اینکه به صورت مستقیم پس از استخراج از معدن مورد استفاده قرار می گیرند، با انجام برخی کارها کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. سنگ به دلیل استحکام بالا و زیبایی طبیعی توانسته جایگاه خاصی را در …

سنگ ها به عنوان یکی از کاربردی ترین ها در ساختمان سازی به شمار می روند. سنگ ها علاوه بر اینکه به صورت مستقیم پس از استخراج از معدن مورد استفاده قرار می گیرند، با انجام برخی کارها کاربردهای متفاوتی خواهند داشت. سنگ به دلیل استحکام بالا و زیبایی طبیعی توانسته جایگاه خاصی را در صنعت ساختمان سازی پیدا کند. سنگ های ساختمانی تنوع بسیار زیادی دارند به گونه ای که برخی از آنها به دلیل استحکام بالا برای زیرساخت سازه ها مناسب هستند اما برخی دیگر از انواع سنگ ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند به منظور جلوه دادن به نما و یا سایر بخش ها کاربرد دارند. سنگ ها طول عمر بسیار زیادی نسبت به سایر سازه های ساختمانی دارند و اگر به آثار باقی مانده از گذشتگان نگاهی بیندازید به خوبی متوجه این امر خواهید شد. مراکز متعددی اقدام به تولید سازه های سنگی نموده اند و از جمله مهمترین آنها می توان به آبنما، روشویی و… اشاره کرد. اما در هنگام خرید اقلام سنگی باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

آبنما

آبنما همانطور که از نام آن پیداست نمایشی از حرکت آب را به نمایش می گذارد. صدای آب تداعی بخش حیاط بوده و روح و روان آدمی را تازه خواهد کرد. زیبایی آبنما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت و از این رو در انتخاب آبنما باید نهایت دقت را داشته باشید. آبنما ها به صورت پیش ساخته نیز ارائه می شوند که در این صورت خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی آبنما را سرجای خود نصب کرده و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. البته ساخت آبنما در محل یکی از محبوب ترین روش ها است که در این صورت می توانید از انواع مختلف سنگ ها برای تزیین آبنمای خود استفاده کنید. آبنماها قابل اجرا در مراکز مختلف هستند و گاهی اوقات در فضای داخلی ادارات و سازمان های لوکس شاهد آبنمایی زیبا در وسط محوطه هستیم.

انواع آبنما

آبنما در حقیقت به انواع اقسام مدل های مختلف دسته بندی می شود که هریک از آنها ویژگی ها و جلوه متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. آبنما ها را می توان با سیمان و سایر مصالح ساختمانی نیز ساخت اما جلوه ای که سنگ به آبنما می بخشد قابل مقایسه با ابنماهای سیمانی نیست. آبنماها در حالت کلی به انواع زیر دسته بندی می شوند:

آبنما صخره ای: آبنما های صخره ای نمونه ای کوچک از یک کوه را به نمایش می گذارند که زیبایی منحصر به فردی دارند و با هزینه های پایین می توانید آن را اجرا کنید. برای ساخت آبنمای صخره ای از سنگ های معدنی مختلف نظیر: لاشه، ورقه ای، قلوه سنگ و پوکه های معدنی استفاده می شود.

آبنما دیواری: آبنما های دیواری به گونه ای هستند که در بالاترین بخش از دیوار شاهد دریچه های خروج آب هستیم. آب با حرکت کردن بر روی دیوار به پایین خواهد ریخت و این امر باعث جلوه ای بسیار خاص از دیوار می شود.

آبنما پیش ساخته: آبنما های پیش ساخته از سنگ های مختلفی ساخته می شوند و به دلیل سهولت در اجرا و تنوع مدل، مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

وزین2

سنگ مرمریت

سنگ مرمریت یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربردترین انواع سنگ هاست که در اثر گرما و فشار دگرگونی به دست آمده و بافتی بلوری دارد. سنگ مرمریت یکی از زیباترین و خاص ترین سنگ های طبیعی است که می توانید از آن در بخش های مختلف ساختمان سازی استفاده کنید. تنوع زیاد رنگ در سنگ های مرمریت یکی از اصلی ترین ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود و از این رو فرد خواهد توانست بهترین نوع سنگ ها را با توجه به کیفیت و ظاهرش خریداری کند. سنگ های مرمریت قابل استفاده برای بخش های داخلی و خارجی ساختمان هستند و به دلیل وزن مناسب، امکان استفاده از آن به عنوان نمای ساختمان نیز وجود دارد.

خرید سنگ مرمریت

انتخاب مرکز خرید معتبر یکی از مهمترین کارهایی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. مراکز متعددی اقدام به ارائه و فروش سنگ های مرمریت کرده اند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. برای خرید سنگ مرمریت راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که خرید اینترنتی سنگ مرمریت به دلیل سریع بودن بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از این طریق می توانید بهترین سنگ ها را خریداری نمایید. شرکت ما یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که اقدام به ارائه انواع اقسام مختلف سنگ ها نموده و خواهید توانست سنگ ها را پس از بررسی دقیق خریداری کنید.

 

وزین3 

بررسی و سپس خرید سنگ

قبل از خرید سنگ باید مشخصات هریک از انواع سنگ ها را مورد بررسی قرار دهید تا پس از مطلع شدن از ویژگی های اصلی سنگ نسبت به خرید آن اقدام کنید. شرکت ما ویژگی ها و مشخصات انواع مختلف سنگ ها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده و با یک مرور کوتاه می توانید بهترین ها را متناسب با خواسته و نوع کاربرد خود انتخاب کنید. عکس سنگ ها نیز به همراه مشخصات هر یک از آنها درج شده و از این رو مشتریان پس از مشاهده عکس سنگ انتخاب مطمئن تری نیز خواهند داشت. کارشناسان شرکت ما نیز به صورت ۲۴ ساعته و در کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید.

قیمت سنگ

قیمت یکی از اصلی ترین مواردی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت سنگ نمی توان رقم ثابتی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت قیمت دقیق سنگ ها را مشخص کنند. نوع سنگ انتخابی شما بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ خواهد گذاشت. با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت ما می توانید انواع اقسام سنگ ها را با ذکر قیمت دقیق مشاهده کرده و بهترین مورد را متناسب با هزینه های مورد نظر خود خریداری کنید. قیمت کلیه انواع سنگ ها نیز به منظور جلب رضایت مشتریان مناسب در نظر گرفته شده است.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.