تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر : 16763

بدون حضور در کتابخانه ملی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید

بدون حضور در کتابخانه ملی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید

بدون حضور در کتابخانه ملی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر افزایش یافته است. خدمات مجازی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که آنها بدون حضور در کتابخانه، نیازهای اطلاعاتی خود را با کتابخانه در میان بگذارند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی خدمات مرجع مجازیِ خود را نسبت به قبل گسترش داده است و تا حد امکان تلاش دارد فعالیت‌های خود را در این حوزه ارتقا دهد. این امر با توجه به فراگیرشدن بیماری کرونا و تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی و عدم امکان ارائه خدمات حضوری به کاربران کتابخانه ملی و به منظور کمک به آن دسته از افرادی که جهت پژوهش‌های خود به مشاوره‌های اطلاعاتی و منابع نیازمندند، صورت گرفته است.
خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که بتوانند بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه نیازهای اطلاعاتی و پرسش‌های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی،گفت‌وگوی همزمان (چت آنلاین)، پرسش و پاسخ در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیام..

بدون حضور در کتابخانه ملی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید

خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر افزایش یافته است. خدمات مجازی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که آنها بدون حضور در کتابخانه، نیازهای اطلاعاتی خود را با کتابخانه در میان بگذارند.

بدون حضور در کتابخانه ملی منابع مورد نیاز خود را تهیه کنید – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی خدمات مرجع مجازیِ خود را نسبت به قبل گسترش داده است و تا حد امکان تلاش دارد فعالیت‌های خود را در این حوزه ارتقا دهد. این امر با توجه به فراگیرشدن بیماری کرونا و تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی و عدم امکان ارائه خدمات حضوری به کاربران کتابخانه ملی و به منظور کمک به آن دسته از افرادی که جهت پژوهش‌های خود به مشاوره‌های اطلاعاتی و منابع نیازمندند، صورت گرفته است.

خدمات مرجع مجازی کتابخانه ملی این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که بتوانند بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه نیازهای اطلاعاتی و پرسش‌های مرجع خود را با کارشناسان مرجع مجازی از طریق پست الکترونیکی،گفت‌وگوی همزمان (چت آنلاین)، پرسش و پاسخ در شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک در میان گذاشته و پاسخ دریافت کنند.

به همین منظور خدمات چت آنلاین که پیش از این روزی ۲ ساعت امکان‌پذیر بود، از امروز (سوم اردیبهشت‌ماه) به روزی پنج ساعت (از ساعت ۹ الی ۱۴) افزایش می‌یابد.

کاربرانی که پرسش و نیازهای اطلاعاتی دارند، می‌توانند به وب‌سایت این بخش به این نشانی مراجعه و با کتابداران مرجع کتابخانه ملی به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند.

همچنین برای استفاده از دیگر خدمات مرجع مجازی نیز می‌توانند به این صفحه مراجعه و از طریق فرم‌های آفلاین و یا پرسش‌های پیامکی، سؤالات خود را طرح کنند. پاسخگویی به سؤالات آنها بر اساس منابع و امکانات موجود کتابخانه ملی و مطابق با خط مشی خدمات مرجع مجازی کتابخانه، در اولین فرصت زمانی صورت خواهد پذیرفت.

تمدید امانت کتاب‌های کتابخانه ملی غیر حضوری شدکتابخانه ملی دیجیتال با ۲۳ هزار کتاب برای کودکان و نوجوانانبایگانی راکد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ساخته و راه‌اندازی می‌شود

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.