تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 583418

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی بازار ایران

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی بازار ایران

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی بازار ایران در ادامه، با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را به شما معرفی می‌کنیم. گفتنی است که آخرین ارزیابی خودروها در آذر ۱۴۰۰ انجام شده است. متقاضیان خودرو در هنگام خرید باید معیارهای زیادی را مورد توجه قرار دهند که دو نمونه از

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی بازار ایران

در ادامه، با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را به شما معرفی می‌کنیم. گفتنی است که آخرین ارزیابی خودروها در آذر ۱۴۰۰ انجام شده است.

متقاضیان خودرو در هنگام خرید باید معیارهای زیادی را مورد توجه قرار دهند که دو نمونه از مهمترین آن‌ها دوام و کیفیت خودرو است. در دنیا مؤسسات بسیاری وجود دارند که به بررسی کیفیت ظاهری، میزان بروز ایراد در طول زمان و زوایای فنی خودرو می‌پردازند و نتایج بدست آمده را در اختیار عموم قرار می‌دهند. در ایران نیز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروهای داخلی و مونتاژی را از نظر کیفی مورد مقایسه قرار می‌دهد تا از این طریق با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی و مونتاژی مشخص شوند. این شرکت به منظور ارزیابی کیفیت خودروها از معیارهایی استفاده می‌کند که تقریبا هیچ‌کس نسبت به آن‌ها شناختی ندارد و نهایتا به خودروها از یک تا پنج ستاره کیفی اهدا می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تنها به بررسی خودروهای صفر کیلومتر می‌پردازد و به همین دلیل نمی‌توان با استفاده از معیارهای آن کیفیت خودروها را در طول زمان مورد سنجش قرار داد و همچنین از ایرادات فنی در یک زمان مشخص، آگاه شد.

با تمام این تفاسیر، از آنجایی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تنها شرکتی است که در ایران به بررسی کیفی خودروهای داخلی و چینی مونتاژی می‌پردازد، معتبرترین منبع در این حوزه به شمار می‌رود و قابل استناد است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی را برای آخرین بار در آذر سال ۱۴۰۰ منتشر کرد. براساس این گزارش اتومبیل دنا پلاس توربو اتوماتیک به عنوان با کیفیت‌ترین خودروی داخلی و همچنین فیدلیتی و دیگنیتی پرایم نیز به عنوان با کیفیت ترین خودروی چینی شناخته می‌شوند. برای شناخت با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در ادامه با ما همراه باشید.

لیست با کیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

۱. مقایسه کیفی خودروهای سواری:

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

۲. مقایسه کیفی خودروهای وانت سبک:

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

۳. مقایسه کیفی خودروهای سنگین:

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.