با ویژگی‌های گوشی های تاشو برای افزایش بازدهی مدیران و کارمندان آشنا شویدگوشی های تاشو با ارائه قابلیت‌های نوآورانه و پیشرفته خود توانستند بازدهی مدیران و کارمندان کسب‌وکارهای مختلف را افزایش دهند. در..

با ویژگی‌های گوشی های تاشو برای افزایش بازدهی مدیران و کارمندان آشنا شوید

گوشی های تاشو با ارائه قابلیت‌های نوآورانه و پیشرفته خود توانستند بازدهی مدیران و کارمندان کسب‌وکارهای مختلف را افزایش دهند. در ادامه با ویژگی‌های گوشی های منعطف ویژه کسب‌وکارها آشنا می‌شویم.

در سال ۲۰۲۱ پویایی و انعطاف‌پذیری بیش از پیش مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفت و آنها با استفاده از روش‌های نوین سعی کردند بهترین عملکرد را به شکل‌های مختلف اعم از دورکاری، حضوری و ترکیبی ارائه دهند. در حال حاضر به دلیل شیوع نوع جدید کرونا همچنان بسیاری از کسب‌وکارها از دورکاری استفاده می‌کنند؛ در چنین شرایطی استفاده از گوشی های هوشمند به خصوص گوشی های تاشو که امکان انجام همزمان چند کار را برای کاربران فراهم می‌کنند نیز افزایش پیدا کرده است، اما گوشی های تاشو هوشمند چگونه باعث افزایش بازدهی مدیران و کارمندان می‌شوند؟

ویژگی‌های گوشی های تاشو

پپش از اینکه شیوع ویروس کرونا بشر را با یک بحران جدی مواجه کند، محصولات و فناوری‌های مختلف با پاسخ به نیازهای متنوع کسب‌وکارها باعث رشد و توسعه آنها می‌شدند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا کسب‌وکارها به ناچار نوع و شیوه‌های کاری خود را تغییر دهند. در واقع آنها مجبور شدند بلافاصله اتاق‌های خانه‌ها را به یک محل کار ویژه تبدیل کنند و برای تیم‌های کاری خود فناوری مناسب و پیشرفته‌ای را در نظر بگیرند. در چنین شرایطی قابلیت گوشی های موبایل بیش از پیش مورد توجه کاربران و تولیدکنندگان قرار گرفت.

کسب‌وکارها با بازگشایی دفاتر و شرکت‌های برای نیروی انسانی خود استراتژی‌های مختلفی را در نظر گرفتند که در این میان به نقش گوشی های موبایل به شکل ویژه توجه شده است. در این دوران کارمندان با گوشی های موبایل پیشرفته می‌توانند کارها را در خانه و دفتر انجام دهند. در واقع انعطاف‌پذیری در عصر نوین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

در همین راستا سامسونگ در گوشی های موبایل خود نوآوری‌هایی را ارائه کرده تا بتواند به نیاز کاربران عادی و حتی کسب‌وکارها به خوبی پاسخ دهد. در واقع نسل جدید گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G و گلکسی زد فولد ۳ ۵G توانستد فرایند کار، بازی و سرگرمی را در گوشی های موبایل دگرگون سازند.

پویایی و انعطاف‌پذیری

در حال حاضر مفهوم محل کار نسبت به ۲ سال قبل به میزان زیادی تغییر پیدا کرده است. هم‌اکنون آن دسته از کسب‌وکارهایی که به شکل حضوری و تمام وقت نیز فعالیت خود را از سرگرفته‌اند بیشتر از قبل نیازمند پویایی و انعطاف‌پذیری هستند. در حقیقت برخی از فرایندهای کاری برای همیشه دگرگون شده است. در حال حاضر کار به معنای برقراری تماس‌های ویدیویی، ویرایش اسناد، همکاری، برقراری ارتباط و دسترسی به موارد مختلف بوده که کسب‌وکارها برای بهره‌وری بهتر باید آنها به شکل روزانه انجام دهند.

برای اینکه بتواند کارها را به شکل همزمان به انجام رساند، باید به یک دستگاهی دسترسی داشت که هم قابل حمل باشد و در عین جمع‌وجور بودن از قدرت زیادی بهره ببرد. در چنین شرایطی گلکسی زد فلیپ ۳ یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی تاشو از قابلیت‌های یپشرفته‌ای بهره می‌برد. در زمان بسته بودن دستگاه، کاربران به کمک یک نمایشگر ۱.۹ اینچی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا خواهند کرد.

این گوشی در نمایشگر اصلی از قابلیت Windows Multi-Active بهره می‌برد که کاربران به کمک آن می‌توانند دو برنامه را به شکل جداگانه اجرا کنند. همچنین می‌تواند دستگاه را در حالت خمیده قرار داد و بدون نگه داشتن گوشی در یک کنفرانس ویدیویی حضور پیدا کرد. این قابلیت‌ها دقیقا متناسب با نیاز کاربران مختلف طراحی شده و کارمندان می‌توانند از آنها برای انجام کارهای خود استفاده کنند. البته قابلیت‌های گوشی های تاشو فقط برای مدیران کسب‌وکارها نبوده و کارمندان و اعضای تیم‌ها نیز قادرند به کمک آنها بهره‌وری خود را افزایش دهند.

یکپارچه سازی محصولات

با وجود اینکه کارمندان در مرحله اول به عنوان مصرف‌کننده گوشی های تاشو محسوب می‌شوند، اما به دلیل ترکیب کار و زندگی شخصی، یک گوشی تاشو می‌تواند علاوه بر نیازهای مصرف‌کنندگان عادی برای کاربران تجاری نیز در قالب یک ابزار کاربردی عمل کند. در محل کار ترکیبی، جابجایی میان دستگاه‌های مختلف باعث اختلال در جریان کار خواهد شد و به همین دلیل بهره‌وری کاهش پیدا می‌کند. از این رو اگر سه پلتفرم پرکاربرد کاربران یعنی گوشی هوشمند، تبلت و رایانه شخصی در یک دستگاه ادغام شود، کارایی نیز به شکل چشمگیری ارتقا پیدا خواهد کرد.

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از چنین ویژگی بهره می‌برد. هنگامی که بسته است، یک گوشی هوشمند، در حالت خمیده یا کاملا باز به عنوان تبلت و هنگام اتصال به مانیتور یا نمایشگر به کمک قابلیت Samsung DeX به یک رایانه شخصی تبدیل خواهد شد. کاربران با Samsung DeX می‌توانند به شکل بی‌سیم به مانیتور متصل شوند و گوشی موبایل خود را به رایانه رومیزی تبدیل کنند. در واقع این گوشی به عنوان محل کارتان همواره در جیب شما قرار دارد تا در صورت نیاز در هر مکانی به محل کارتان دسترسی داشته باشید.

گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار‌می رود که با قلم اس نیز سازگاری دارد. همچنین کاربران این گوشی تاشو در هنگام برگزاری جلسه‌های آنلاین یا تماس تصویر می‌توانند این گوشی را در یک سطح صاف قرار داده و به کمک قابلیت Multi-Active Window حداکثر ۳ برنامه را به شکل همزمان اجرا کرده و در زمان یادداشت‌برداری از تماس ویدیویی یک پاورپوینت نیز ایجاد کنند.

گفتنی است یکپارچه‌سازی دستگاه‌ها با گوشی موبایل در کنار تمامی مزایایی که به آنها اشاره شد باعث می‌شوند امنیت اطلاعات نیز افزایش پیدا کند. در واقع گوشی های تاشو سامسونگ از پلتفرم امنیتی و اختصاصی Knox سامسونگ بهره می‌برند که به کمک آن می‌توانند سطح بالایی از امنیت و حفظ اطلاعات را ارائه دهند.

سازگاری با فناوری

آن دسته از سازمان‌هایی که به استفاده از فناوری‌های جدید روی می‌آورند، می‌توانند سرعت پیشرفت خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند. فناوری‌های جدید باعث توسعه کسب‌وکارهای نوآورانه می‌شود. فرهنگ شرکت‌های برنده را پرورش داده و همچنین موجب جذب و حفظ استعدادهای برتر خواهد شد.

در حال حاضر گوشی های تاشو نسبت به قبل سبک‌تر و همچین قدرتمندتر شدند. همچنین توسعه‌دهندگان نیز روزانه برنامه‌های بیشتری را متناسب با رابط کاربری گوشی های منعطف طراحی کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهند؛ برای مثال مجموعه آفیس مایکروسافت از جمله Word، Excel، PowerPoint و Outlook به شکل ویژه توسط این شرکت برای گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ بهینه شده‌اند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل